Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2024 11:02:00 |
Składania : | 01-08-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Miejskiego w Starachowicach, ul. Radomska 45 wraz z konserwacją istniejącego węzła cieplnego”.
I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Miejskiego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Do niniejszego zaproszenia jest dołączony wzór umowy stanowiący jego integralną część.
Zawarte w nim zapisy dotyczące obowiązków Dostawcy określają stawiane w postępowaniu wymogi Zamawiającego.
III.Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.10.2024 r. do dnia 30.09.2025 r.
IV. Kryterium wyboru oferty: Kryteria oceny ofert:
• cena oferty - 85 %
• bezpieczeństwo dostaw - 15 %
Opis kryteriów:
a) maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną;
b) ocena ofert w kryterium „bezpieczeństwo dostaw”, zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w ofercie, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, w zależności od ilości czynnych jednostek kotłowych, pracujących na sieci zaopatrującej Zamawiającego
zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
• jednostki kotłowe, pracujące na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości 2 – 3,00 pkt;
• jednostki kotłowe, pracujące na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości 3– 6,00 pkt;
• jednostki kotłowe pracujące na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości 4 – 9,00 pkt;
• jednostki kotłowe, pracujące na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości 5 – 12,00 pkt;
• jednostki kotłowe, pracujące na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości 6 i powyżej–
15,00 pkt.
Wykonawca winien w ofercie wskazać ilość posiadanych czynnych jednostek kotłowych.
Punkty określonego Wykonawcy wyliczone zostaną w kryterium „cena oferty” oraz „bezpieczeństwo dostaw” zgodnie ze wzorem:
Cmin
On = ------------------- × 85 + Bd
Cn
gdzie:
On – ilość punktów uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie,
Cmin – cena oferty najtańszej,
Cn – cena oferty badanej,
Bd – ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę w wyniku oceny oferty w kryterium „bezpieczeństwo dostaw”.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
V. Sposób przygotowania oferty:
• Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
• Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2. Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć cenę ofertową zgodnie z tabelą wyceny w formularzu oferty uwzględniając wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia,
powiększoną o podatek VAT naliczony przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi na dzień składania ofert przepisami.
VI.Warunki udziału:
• Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji w zakresie obrotu energią cieplną lub aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania energii cieplnej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, w oparciu o ustawę
z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 266) - dokument (skan) należy załączyć do oferty;
• Wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi urządzeń ciepłowniczych
i energetycznych – uprawnienia (skan ) należy załączyć do oferty.
Do oferty należy załączyć także (w formie elektronicznej- skany n/w dokumentów):
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
• aktualne decyzje Urzędu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu do użytkowania urządzeń stanowiących jednostki kotłowe, pracujących na sieci zaopatrującej Zamawiającego w ilości zadeklarowanej przez Wykonawcę w ofercie.
VII. Badania ofert:
1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
• jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:
• Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
• Termin składania ofert- 01.08.2024 roku do godz. 9:30.
IX. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie
lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji
lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy,
Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia
na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
X. Osoba uprawniona do kontaktów:
Referat Administracji i Kadr tel.(41) 322 1055; 322 1051.
Załączniki:
Zał. nr 1- Opis przedmiotu zamówienia.
Zał. nr 2- Formularz ofertowy.
Zał. nr 3- Projekt umowy .
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41/322 1055.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty