Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku przy ul. Dolnej 9 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2024 10:40:00
Składania : 08-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 08-08-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dolnej 9 w Lubawce:

-        ekspertyzy technicznej stanu budynku, w szczególności stanu: ścian zewnętrznych, ścian wewnętrznych, stropów, więźby dachowej,

-        kosztorysu inwestorskiego na wykonanie prac opisanych w ekspertyzie.

2.         Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na sporządzenie dokumentacji projektowej remontu budynku.

3.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4.         Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

5.         Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

6.         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Termin wykonania zamówienia: 120 dni od dnia podpisania umowy.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - ekspertyza Dolna 9.docx docx 41.08 2024-07-29 10:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenia) - ekspertyza Dolna 9.docx docx 19.87 2024-07-29 10:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - ekspertyza Dolna 9.docx docx 29.32 2024-07-29 10:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - ekspertyza Dolna 9.docx docx 20.99 2024-07-29 10:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (foto) - ekspertyza Dolna 9.pdf pdf 1019.4 2024-07-29 10:40:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompletnej dokumentacji Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: 120 dni od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 20