Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2024 13:59:00 |
Składania : | 02-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7031.19.2024.BJ Krosno, dnia 26.07.2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. złotych
w trybie przetargowym zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-626,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Zielona wyspa na dworcu w Krośnie”
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111100-9 Roboty w zakresie rozbiórek
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
03452000-3 Drzewa
1. Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Zielona wyspa na dworcu w Krośnie”
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu gminnego dworca autobusowego przy ul. Kolejowej w Krośnie, poprzez wykonanie nasadzeń drzew i roślin ozdobnych na pow. 955,0 m2, według załączonego zakresu rzeczowego tj. dokumentacją projektową, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym.
Tereny do zagospodarowania zlokalizowane są na działkach o nr ew. gruntów:
- Krosno, ul. Kolejowa, działki nr ewid. 236/23, 236/29, 236/31, obręb Przemysłowa.
2. Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie - od dnia podpisania umowy, zakończenie – 30.11.2024 r., z czego:
- usunięcie, wywiezienie, utylizacja powierzchni asfaltowej wraz z podbudową, wymiana podłoża, wykonanie obrzeży, roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń roślin - do dnia 15 października 2024 r.
- pielęgnacja roślin po posadzeniu, podlewanie, nawożenie, odchwaszczanie – do dnia 30 listopada 2024 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu.
3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 1 podobnych robót dot. zagospodarowania terenów zieleni – nasadzeń i pielęgnacji drzew, krzewów, roślin ozdobnych o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
3.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 1),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie (Załącznik nr 5),
c) klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3).
3.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
4. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
6. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
7. Termin składania ofert upływa dnia 02.08.2024 r. o godz. 10.00
Otwarcie ofert odbędzie się elektronicznie na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/krosno w dniu 02.08.2024 r. o godz. 10.05.
8. Ofertę należy złożyć w wymaganym czasie i terminie w formie elektronicznej, odpowiednio do treści wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania wraz z wymaganymi dokumentami tj. wykazem doświadczenia (Załącznik nr 5) oraz klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 3).
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Bernadetta Józefczyk-Dziki - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5 (pokój Nr 213), w godz. pon. od 7:30 do 16:30, wt.-czw. Od 7:30 do 15:30, pt. od 7:30 do 14:30, tel. (13) 47 43 670, e-mail: jozefczyk.bernadetta@um.krosno.pl
10. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
2. Załącznik nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
3. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych,
4. Załącznik nr 4 - Załączniki graficzne,
5. Załącznik nr 5 – Wykaz wiedzy i doświadczenia,
6. Załącznik nr 6 - Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym,
7. Załącznik nr 7 – Wzór umowy.
11. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 670
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-07-29 09:07 | Bernadetta Józefczyk | Dodatkowe załączniki - opinia geotechniczna oraz projekt stałej organizacji ruchu na terenie dworca autobusowego. |
Komunikaty