- Strona główna
- Postępowanie ID 958388
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WI.271.4.2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Golubskiej Starówki"
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Jaworska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-23 11:59:00
-
Składania2024-07-31 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-31 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-12
10:27:31
|
Marta Jaworska |
Ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
2024-07-31
11:15:28
|
Marta Jaworska |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Na
podstawie
art.
260
ust.
1
ustawy
dnia
11
września
2019r.
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
przekazuje
informację
o
unieważnieniu
postępowania: 1. Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…)”. 2. Uzasadnienie faktyczne: w ramach postępowania na realizacje zamówienia wpłynęły dwie oferty, których ceny przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Załączniki |
2024-07-31
11:14:32
|
Marta Jaworska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-07-31
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 130 000,00 zł. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?