Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00425307/01 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku

Piotr Zilbert
Powiat Kłodzki
Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2024 11:28:00
Składania : 06-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2024 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 56.99 2024-07-23 11:28:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 72.84 2024-07-23 11:28:00 Postępowanie
Zapytania wraz z odpowiedziami i zmianą SWZ.pdf pdf 98.71 2024-07-29 07:40:15 Postępowanie
SPECYFIKACJA TECHNICZNA - zmiana 25.07..docx docx 64.95 2024-07-25 10:52:13 Postępowanie
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 33.91 2024-07-29 09:30:19 Postępowanie
Zapytania wraz z wyjaśnieniami i zmianą SWZ.docx docx 15.73 2024-07-29 12:41:27 Postępowanie

Komunikaty

2024-07-29 12:41 Piotr Zilbert Kłodzko. 29.07.2024 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1
57-300 Kłodzko

Wszyscy wykonawcy


Postępowanie o zamówienie publiczne pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku“.


1. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przekazuje treść zapytań do SWZ wraz z wyjaśnieniami.

Pytanie: Proszę o udzielenie odpowiedzi w sprawie zmiany w cz. III - drukarki:
1) Czy zamawiający dopuści urządzenia o standardowej ilości pamięci 1GB?
W drukarkach nie przewiduje się rozszerzenia pamięci wobec czego nie ma takiej możliwości rozbudowy a ogranicza to możliwość złożenia konkurencyjnych ofert.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza urządzenia o pamięci podstawowej minimum 1 GB.
2) Zamawiający określił pojemność tonerów natomiast proszę o doprecyzowanie czy urządzenie powinno posiadać toner zintegrowany z bębnem czy osobno jako przewidziane do wymiany dwa podzespoły?
Odpowiedź: Urządzenie powinno posiadać toner zintegrowany z bębnem.

Pytanie: Zwracam się z zapytaniem dotyczącym zasilacza awaryjnego w cz.1.
Czy zamawiający uzna za równoważny zasilacz o wadze 5,1 kg, posiadający w zamian większą moc pozorną i skuteczną?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza zasilacz o wadze większej niż 4 kg oraz większej mocy

2. W związku z powyższymi zmianami SWZ Zamawiający działając na podstawie art. 286 ust. 1 Prawa zamówień publicznych przedłuża termin składania ofert oraz zmienia zapisy SWZ w następujący sposób:
1) Zmienia treść rozdziału XIV. Miejsce i termin składania ofert, który otrzymuje brzmienie:
„1. Termin składania ofert upływa dnia 06 sierpnia 2024 r. o godzinie 10:00:
2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem internetowym:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_klodzko
3. Otwarcie ofert nastąpi: 06 sierpnia 2024 r., godz. 11:00”.

3. Zmienia treść rozdziału XV. Termin związania ofertą w ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
„1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 04 września 2024 r.”

Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie.
2024-07-25 10:50 Piotr Zilbert Kłodzko. 25.07.2024 r.
Zamawiający:
Powiat Kłodzki
ul. Okrzei 1
57-300 Kłodzko


Postępowanie o zamówienie publiczne pn.: „Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do Starostwa Powiatowego w Kłodzku“.

Działając na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 oraz art. 286 ust 1 zamawiająy przekazuje treść zapytań wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami i zmianą załącznika nr 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna.

Zapytanie:
Zwracam się z uprzejmą prośbą o rozważenie usunięcia z opisu przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących oświadczeń producenta, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy
serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.

Poniżej przedstawiam argumenty uzasadniające naszą prośbę:

Odpowiedzialność Oferenta: Zgodnie z powszechnie przyjętymi praktykami przetargowymi, to oferent jest odpowiedzialny za realizację zobowiązań gwarancyjnych oraz serwisowych. Oferenci podpisują umowy, w których zobowiązują się do dostarczenia sprzętu oraz świadczenia usług serwisowych zgodnie z warunkami umowy. Przenoszenie odpowiedzialności na producenta jest niestandardowe i nieuzasadnione, zwłaszcza że
oferent jest bezpośrednim kontrahentem Zamawiającego.

Kompleksowość i Trudność Egzekwowania: Wymóg ten może być trudny do egzekwowania, szczególnie w przypadku międzynarodowych producentów, którzy mogą nie mieć bezpośredniego wpływu na działania swoich partnerów handlowych. Producent często działa poprzez sieć autoryzowanych dystrybutorów i serwisów, a nie bezpośrednio z końcowym klientem, co może komplikować kwestie odpowiedzialności i obsługi gwarancyjnej.

Zwiększenie Kosztów: Wymóg taki może znacząco zwiększyć koszty zarówno dla producentów, jak i oferentów, co może przełożyć się na wyższe ceny ofertowe. Producent, który zobowiąże się do przejęcia wszelkich zobowiązań serwisowych, będzie musiał uwzględnić dodatkowe ryzyka i koszty, co może skutkować mniej
korzystnymi warunkami finansowymi dla Zamawiającego.

Alternatywne Mechanizmy Zabezpieczenia: Istnieją inne, bardziej efektywne mechanizmy zabezpieczające interesy Zamawiającego, takie jak gwarancje bankowe, ubezpieczenia, czy kary umowne za niewywiązywanie się z obowiązków gwarancyjnych. Takie środki są bardziej standardowe i łatwiejsze do wdrożenia oraz egzekwowania, zapewniając jednocześnie odpowiedni poziom ochrony dla Zamawiającego.

Wzajemne Zaufanie i Współpraca: Przetargi oparte na wzajemnym zaufaniu i współpracy pomiędzy Zamawiającym a oferentem sprzyjają lepszej realizacji zamówienia. Wprowadzenie wymogu oświadczeń producenta może być postrzegane jako brak zaufania do oferentów i producentów, co może wpływać negatywnie
na relacje biznesowe i atmosferę współpracy.

Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, uprzejmie proszę o rozważenie naszej propozycji usunięcia wymogu dotyczącego oświadczeń producenta ze specyfikacji przetargu. Wierzymy, że taka zmiana przyczyni się do bardziej przejrzystego i konkurencyjnego procesu przetargowego oraz umożliwi oferentom złożenie bardziej atrakcyjnych ofert.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców oświadczenia producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W związku z powyższym zamawiający zmienia treść załącznika nr 1 do SWZ – Specyfikacja techniczna w tym zakresie.
Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 318