Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-07-2024 08:25:00 |
Składania : | 29-07-2024 08:24:00 |
Otwarcia : | 29-07-2024 08:29:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
W roku bieżącym jest planowane wykonanie odcinka przyłącza wody dla budynku mieszkalnego gminnego położonego przy ul. Przyniczyńskiego 13 w Gliwicach. Odcinek przewidziany do realizacji, jest zaznaczony na mapce kolorem niebieskim.
Wymagany termin zakończenia prac - zakończenie nie później niż do dnia 30.09.2024 roku. W załączeniu komplet dokumentacji.
INFORMACJA DODATKOWA : Przy wycenie robót należy zwrócić szczególną uwagę na wymagania ZDM w Gliwicach, dotyczące odtworzenia nawierzchni drogi.
Przed przystąpieniem do prac wykonawca będzie zobowiązany do:
- spisania umowy z ZDM G-ce o zezwolenie na zajęcie jezdni
- podłączenie podliczników na wodę i energię. Punkty podłączenia wskaże upoważniony przez kierownika pracownik ROM-u
- zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom
- zainstalowanie kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko
- przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp
W czasie realizacji robót i po ich zakończeniu wykonawca będzie zobowiązany do:
- prowadzenia księgi obmiarów, zgłaszania robót zanikowych i zgłaszania ich do odbioru
- przeprowadzania prób i odbiorów wymaganych dla przyłącza wody
W przypadku zainteresowania Państwa naszą ofertą na wykonanie robót informuję, iż termin składania ofert upływa 29 lipca 2024 roku. Ofertę należy złożyć wraz z kosztorysem. Zaleca się, aby narzuty zastosowane w kosztorysie były nie mniejsze niż średnie rynkowe. Rozliczenie prac – kosztorys powykonawczy.
PROSZĘ O PODANIE W OFERCIE INFORMACJI ZAWIERAJĄCEJ TERMIN WYKONANIA PRAC ORAZ OKRES GWARANCJI NA WYKONANE PRACE.
W OFERCIE MUSI POJAWIĆ SIĘ INFORMACJA O TYM, KTO BĘDZIE PEŁNIŁ ROLĘ KIEROWNIKA BUDOWY.
Warunek formalny – konieczne złożenie oświadczenia .
Z poważaniem
Magdalena Bochon – Ciupa
inspektor ZBM II TBS
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
( ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”,
informujemy, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, ul. Warszawska 35b;
• inspektorem ochrony danych osobowych w jest Zarządzie Budynków Miejskich II Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach jest pani Anna Pawłowska, tel. 32 238 87 75, e-mail biuro@tbs2.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c RODO
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty