- Strona główna
- Postępowanie ID 957486
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZPU.271.14.2024 Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” na terenie Miasta Ząbki
Wystawiający
-
UżytkownikBiuro Zamówień Publicznych
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-19 14:30:00
-
Składania2024-08-09 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-08-09 12:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-12
14:36:08
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.,
poz.
1605
ze
zm.),
zwaną
dalej
ustawa
Pzp.,
Zamawiający
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
w
zakresie
części
1
i
części
2
zamówienia.
Podstawa prawna: Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), dalej zwaną ustawa Pzp., „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 9 sierpnia 2024 r., do godz. 12.00 wpłynęła jedna oferta, która złożona została przez Wykonawcę: SPEED invest sp. z o. o. z siedzibą ul. Parkowa 12, 05-200 Wołomin. W toku procedury badania, Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., który stanowi: „Zamawiający odrzuca ofertę o udzielenie zamówienia, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonym i przez zamawiającego.”. Wykonawca w dniu 9 sierpnia 2024 r. złożył ofertę, na którą składają się przesłane dokumenty: 1) „Załącznik nr 1 do SWZ (3)” – plik .pdf 2) „Załącznik nr 1 do SWZ (3).pdf” – plik xades 3) „Załącznik nr 2 do SWZ (1)” – plik .pdf 4) „Załącznik nr 2 do SWZ (1).pdf” – plik xades 5) „poliuretan” – plik .rar 6) „sztuczna trawa” – plik .rar 7) SPEED invest pełnomocnictwo Wioleta Witek 2024 – plik .pdf Zamawiający w rozdziale 4 specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) zamieścił informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zgodnie z postanowieniami rozdziału 4 SWZ: „9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów przesyłanych danych .doc, .docx, .xlsx, .jpg, jpeg, .zip, .7z ze szczególnym wskazaniem na .pdf 10. W celu kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip ,.7Z . 11. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.” Z powyższego jednoznaczne wynika, że Zamawiający dopuścił złożenie dokumentów w formatach plików wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający zaznaczył w specyfikacji warunków zamówienia, że format .rar nie należy do formatów dopuszczonych przez wskazane ww. rozporządzenie oraz że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Mając na uwadze powyższe uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w oparciu o w/w podstawę prawną. |
2024-08-12
14:28:53
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2024-08-09
12:34:09
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-08-09
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Informacja
o
kwocie
przeznaczonej
na
sfinansowanie
zamówienia
Załączniki |
2024-08-05
17:16:47
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Zmiana
treści
SWZ
z
dnia
05.08.2024
r.
Załączniki |
2024-08-02
12:05:56
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Informacje
Zamawiającego
z
dnia
02.08.2024
r.:
1) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia; 2) Zmiana treści SWZ; Załączniki |
2024-07-30
13:48:55
|
Biuro Zamówień Publicznych |
Informacje
Zamawiającego
z
dnia
30.07.2024
r.: 1) Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia; 2) Zmiana treści SWZ; 3) Wyjaśnienie treści SWZ. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?