Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: b/n Przegląd kotłów gazowych i olejowych oraz instalacji gazowej w budynkach Policji garnizonu mazowieckiego

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2024 09:51:00
Składania : 23-07-2024 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest dokonanie przeglądu kotłów gazowych i olejowych oraz instalacji gazowej w nieruchomościach podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, zgodnie z załącznikiem nr 1 - Wykaz oraz zakresem wskazanym w Złączniku nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 6 - Wzór umowy.

Możliwość składania ofert na pojedyncze zadania (zadanie 1-8).

Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.




Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 887 884 538, 500 670 753 lub (047) 701 24 36, 701 21 89

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁACZNIK NR 1 Wykaz kotłów.pdf pdf 457.92 2024-07-19 09:51:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 394.6 2024-07-19 09:51:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 6 Projekt umowy umowy kotły.pdf pdf 259.49 2024-07-19 09:51:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy.docx docx 20.39 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2a Formularz ofertowy.pdf pdf 621.82 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy.docx docx 18.77 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2b Formularz ofertowy.pdf pdf 601.42 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy.docx docx 18.4 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2c Formularz ofertowy.pdf pdf 601.64 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy.docx docx 18.74 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2d Formularz ofertowy.pdf pdf 603.03 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy.docx docx 18.73 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2e Formularz ofertowy.pdf pdf 606.42 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2f Formularz ofertowy.docx docx 18.43 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2f Formularz ofertowy.pdf pdf 603.75 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2g Formularz ofertowy.docx docx 19.44 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2g Formularz ofertowy.pdf pdf 600.57 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2h Formularz ofertowy.docx docx 19.57 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 2h Formularz ofertowy.pdf pdf 596.63 2024-07-19 09:51:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁĄCZNIK NR 4 Oswiadczenie nr 1.pdf pdf 250 2024-07-19 09:51:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIK NR 5 Oświadczenie nr 2.pdf pdf 42.34 2024-07-19 09:51:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZADANIE NR 1 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Białobrzegi, KPP Garwolin, KMP Radom, KPP Zwoleń. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2a.

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2a Form [...].pdf

1 komplet - (0)
2 ZADANIE NR 2 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Łosice, KMP Siedlce, KWP Radom (obiekt w Siedlcach). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2b.

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2b Form [...].pdf

1 komplet - (0)
3 ZADANIE NR 3 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Mława, KWP Radom (obiekt w Laskowcu k/ Ostrołęki). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2c.

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2c Form [...].pdf

1 komplet - (0)
4 ZADANIE NR 4 - kotły gazowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KMP Płock, KPP Sierpc, KPP Sochaczew, KPP Żyrardów. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2d.

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2d Form [...].pdf

1 komplet - (0)
5 ZADANIE NR 5 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Grójec, KPP Przysucha, KMP Radom. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2e.

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2e Form [...].pdf

1 komplet - (0)
6 ZADANIE NR 6 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Gostynin, KPP Sochaczew. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2f.

ZAŁĄCZNIK NR 2f Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2f Form [...].pdf

1 komplet - (0)
7 ZADANIE NR 7 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KPP Maków Maz., KPP Ostrów Maz., KPP Węgrów. Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2g.

ZAŁĄCZNIK NR 2g Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2g Form [...].pdf

1 komplet - (0)
8 ZADANIE NR 8 - kotły olejowe Zadanie dotyczy jednostek Policji: KMP Płock, KWP Radom (obiekt w Płocku). Szczegółowy opis czynności zawarto w ZAŁĄCZNIKU NR 3 i ZAŁACZNIKU NR 6. Proszę uzupełnić i dołączyć ZAŁĄCZNIK NR 2h.

ZAŁĄCZNIK NR 2h Form [...].docx

ZAŁĄCZNIK NR 2h Form [...].pdf

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2930 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołami z przeprowadzonych czynności. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia zawodowe - Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia (elektryczne, ciepłownicze, gazowe) oraz posiada autoryzację producenta na obsługę serwisową kotłów gazowych i olejowych. Proszę potwierdzić wpisując "OŚWIADCZAM" (0)
4 Oświadczenia - Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Proszę dołączyć oświadczenia (Załącznik nr 4 i nr 5). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁĄCZNIK NR 4 Oswia [...].pdf

ZAŁĄCZNIK NR 5 Oświa [...].pdf

(0)
5 Termin realizacji - Przegląd realizowany będzie w terminie 15.08.2024r.-15.09.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Ustrukturyzowane faktury elektroniczne - Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z ustawą z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych , koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno prawnym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 24