Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-07-2024 14:05:00 |
Składania : | 26-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Znak sprawy: WD.272.44.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Zarząd Powiatu w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice
zaprasza do złożenia oferty na:
Dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno do napraw cząstkowych dróg wraz z wyładunkiem, w ilości nie większej niż 100 ton.
Mieszanka mineralno – asfaltowa powinna spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze am.)
Mieszanka mineralno – asfaltowa na zimno powinna spełniać właściwości użytkowe:
a) możliwość stosowania w przedziale temperatur : - 200C do + 350C;
b) mieszanka powinna być typu otwartego, wytworzona na bazie kruszywa łamanego 0/8 mm i asfaltu upłynnionego;
c) data produkcji – 2024 r., okres gwarancji – 12 miesięcy
d) pakowana w workach o masie netto 25 kg.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w dostawach od dnia zawarcia umowy do odebrania całości zamówionej ilości masy lub nie później niż do dnia 31.12.2025 r., po każdorazowym uzgodnieniu terminu dostawy z przedstawicielem Zamawiającego.
2. Kryterium wyboru oferty –100% cena
3. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Poddębicach, 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16 lub na adres e-mail: drogi@poddebicki.pl; 26.07.2024r., godz. 1000
4.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Jacek Skrzypczak, tel. 43 678-78-06,
e-mail: drogi@poddebicki.pl,
jskrzypczak@poddebicki.pl
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym w formie pisemnej, w języku polskim. W przypadku oferty najkorzystniejszej Wykonawca musi dostarczyć do Zamawiającego oryginał formularza ofertowego. Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
6. Zamawiający zastrzega, iż postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 0-43 678 78 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty