Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.15.2024 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej częściowej termomodernizacji budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie (zwanego w dalszej części umowy „dokumentacją”) w ramach realizacji zadania: "Termomodernizacja Samorządowego Przedszkola nr 3 przy ul. Moniuszki 4 w Kościanie”.

Katarzyna Grześkowiak
Urząd Miejski Kościana
Termin:
Zamieszczenia : 16-07-2024 13:39:00
Składania : 23-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 23-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

BZP.271.2.15.2024                                                                         Kościan, dnia 16.07.2024 r.

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę  na wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  częściowej termomodernizacji budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie (zwanego w dalszej części umowy „dokumentacją”) w ramach realizacji zadania: "Termomodernizacja Samorządowego Przedszkola nr 3 przy ul. Moniuszki 4 w Kościanie”.

Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan

1.         Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2024 r

2.         Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy i dokumentacji -załącznik do zapytania ofertowego nr 1, 3.

3.         Wykonawca będzie zobowiązany do uzupełnienia projektu/dokonania zmian w projekcie w przypadku, gdy zażąda tego organ administracji architektoniczno-budowlanej.

4.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

5.         Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

6.         Przed złożeniem oferty zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7.         Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.

8.         Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.

9.         Zamawiający  wymaga  załączenia   oświadczenia (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)  o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

10.     Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 9  przez Wykonawcę spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

11.     Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

                                       1)            akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

                                       2)            gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

                                       3)            uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,

                                       4)            wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub  14 RODO1)  wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

12.     Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

13.     Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

14.     Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)        administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w    Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)        inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon  Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego  na wykonanie  dokumentacji projektowo-kosztorysowej  częściowej termomodernizacji budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie (zwanego w dalszej części umowy „dokumentacją”) w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja Samorządowego Przedszkola nr 3 przy ul. Moniuszki 4 w Kościanie”odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

3)       Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

4)        obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 

5)       w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Załączniki:

1)        projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku)

2)       oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

3)      dokumentacja

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dokumentacja.zip zip 1282.42 2024-07-16 13:39:00 Postępowanie
oświadczenie o prowadzeniu rachunku bankowego.docx docx 15.85 2024-07-16 13:39:00 Postępowanie
Umowa- dok. Moniuszki.docx docx 30.54 2024-07-16 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku wpisu na listę.docx docx 17.59 2024-07-16 13:39:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej częściowej termomodernizacji budynku Samorządowego Przedszkola nr 3 w Kościanie Zamawiający wymaga podania ceny brutto za całość usługi oraz załączenia oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16