Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.8.15.2024 Dostawa urządzeń do prowadzenia warsztatów i szkoleń

Tomasz Margula
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 14:36:00
Składania : 18-07-2024 14:32:00
Otwarcia : 19-07-2024 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie na dostawę URZĄDZEŃ DO PROWADZENIA WARSZTATÓW I SZKOLEŃ

  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41


  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu według wykazu, do prowadzenia warsztatów i szkoleń w ramach organizowania społeczności lokalnej oraz Kawiarenki Społecznej i punktu wolontariatu CUS w Starachowicach. Dostawa finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.


Kod CPV: 30190000-7: różny sprzęt i artykuły biurowe


  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 14 dni roboczych od zawiadomienia Wykonawcy o wyborze ofert

  1. Kryteria oceny ofert.

    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

  1. Cena (waga 100%)

Cena brutto

5.2. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty

    1. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

    1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2


  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. 


  1. Inne istotne warunki

    1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

    2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zamieszczenia do oferty szczegółowego opisu parametrów technicznych i użytkowych oferowanego sprzętu oraz w miarę możliwości zdjęć poglądowych.

    4. Dostawca zapewni gwarancję na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż gwarancja producenta.

    5. W okresie gwarancyjnym, Dostawca zapewni naprawę uszkodzonego sprzętu lub jego wymianę na wolny od wad w terminie 14 dni od zgłoszenia.

    6. Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.

    7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas dostawy i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zamówienie.pdf pdf 579.72 2024-07-11 14:36:00 Postępowanie
Wykaz sprzętu.pdf pdf 229.26 2024-07-11 14:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -oświadczenie agresja na Ukrainę.odt odt 64.42 2024-07-11 14:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -oświadczenie.odt odt 57.47 2024-07-11 14:36:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projektor LCD Projektor multimedialny w technologii LCD, rozdzielczość obrazu Full HD 1080 p, jasność min. 10000 lumenów, kontrast min. 20000:1, współczynnik proporcji obrazu 16:9/4:3, żywotność lampy w trybie standardowym min. 30000 h, korekcja obrazu pionowa i pozioma, rozmiar projekcji min. 250 cali, złącza: 2 x HDMI, 2 x USB, AV, wbudowane głośniki min. 10W, wyjście słuchawkowe, komunikacja: Bluetooth, Wi-Fi, pilot 1 szt. Centrum Usług Społecznych
ul. Majówka 21a
27-200, Starachowice
(0)
2 Ekran do projektora Ekran przenośny do prezentacji: Ekran do projekcji przedniej o przekątnej min. 150 cali, proporcja 4:3 / 16:9, wymiary: szer. min. 300 cm, wys. min. 225 cm, matowy biały Matt Withe, na podwójnym stelażu metalowym, regulowana wysokość, czarna ramka wokół ekranu, system rozwijania i zwijania ręcznego z napędem sprężynowym, metalowa obudowa, kąt widzenia min. 140 stopni. 1 szt. - (0)
3 Flipchart magnetyczny Flipchart: magnetyczny mobilny o wymiarach tablicy 70 x 100 cm, regulowana wysokość, dodatkowe rozkładane ramiona do zawieszenia kart flipcharta, stelaż - regulowana wysokość na kółkami, z niezbędnymi akcesoriami (magnesy, markery, blok do flipcharta) 1 szt. - (0)
4 Głośnik mobilny (nagłośnienie mobilne) Przenośny zestaw nagłośnieniowy: Głośnik niskotonowy 15”, moc maksymalna min. 800 W, moc RMS min. 400W, dwa mikrofony bezprzewodowe w tym jeden nagłowny, dwa wejścia mikrofonowe JACK 6,3 mm, jedno wejście liniowe RCA 3,5 mm, wbudowany odtwarzacz MP3 z USB, mikser z equalizerem, funkcja bluetooth, funkcja Vox Control, wbudowany akumulator, możliwość ładowania z sieci 230 V lub akumulatora samochodowego 12 V, wysuwana rączka, pokrowiec. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni roboczych od potwierdzenia wybrania oferty i otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Specyfikacje techniczne i walory użytkowe - Proszę załączyć w pliku dostępne specyfikacje techniczne sprzętu, dostępne rysunki lub zdjęcia i opisać walory użytkowe (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 15