Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-586/MW/24 Wykonanie audytu energetycznego w zakresie instalacji elektroenergetycznej oraz wentylacji i klimatyzacji dla budynku Pałac Mostowskich w Warszawie

Daniel Dembiński
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 12:47:00
Składania : 18-07-2024 12:40:00
Otwarcia : 18-07-2024 12:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 16.06.2023 r. poz. 1497).

W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert.

Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a Dostawca/Wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

Wymagania co do oferentów: udokumentowanie co najmniej 2 audytów energetycznych, w tym co najmniej jeden audyt energetyczny dla budynku wpisanego do rejestru zabytków i co najmniej jeden audyt energetyczny dla budynku o kubaturze min. 10 000 m3. Kopie dokumentacji prosimy załączyć do oferty.

Płatność za przedmiot zamówienia będzie dokonana na rzecz Wykonawcy przelewem bankowym na rachunek określony na fakturze Wykonawcy, w ciągu 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego tj.  Komendy Stołecznej Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, prawidłowo wystawionej faktury VAT, po zrealizowaniu usługi.

Na fakturze jako płatnika należy wskazać: Komendę Stołeczną Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2, NIP:5251930070, REGON: 012126482.

Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/ (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).

Dostawa do siedziby Zamawiającego w Warszawie ul. Nowolipie 2. Osoba do kontaktu w/s realizacji przedmiotu zamówienia: Pan Eugeniusz Chwesiuk   tel. 47 72 376 49

 Termin realizacji zamówienia- zgodnie z umową.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

załącznik do ogłoszenia RODO


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; Dz. Urz. UE L z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.) zwanym dalej „RODO”, informujemy, że:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji z siedzibą przy
ul. Nowolipie 2 w Warszawie;

2)      nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje Inspektor Ochrony Danych: adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl

3)      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej progu, bez stosowania  ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;

4)      w związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

5)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: 

-         do celów realizacji postępowania o zamówienie przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, który zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy  dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum został przygotowany w porozumieniu z Naczelnym Dyrektorem Archiwów Państwowych.

-         przez okres przedawnienia roszczeń wynikający z przepisów prawa do celów dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi,

-         w przypadku zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego.

6)     w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)    na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c)    na podstawie art. 20 RODO prawo do przenoszenia danych;

d)    na podstawie art. 77 ust. 1 RODO prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/ Pana danych osobowych narusza przepisy RODO;

e)    w zakresie jakim przesłanką przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora tj. art. 6 ust. 1 lit. f RODO, dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

7)    w zakresie realizacji umowy nie ma zastosowania prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO;

8)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO możliwość usunięcia Państwa danych osobowych przez administratora jest ograniczona.

9)     podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do zawarcia
i realizacji umowy;

10)  Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oświadczenie do małych postępowań.docx docx 12.75 2024-07-11 12:47:00 Kryterium
Audyt energet. Pałac - umowa projekt.docx docx 36.74 2024-07-11 12:47:00 Kryterium
opz_audyt STARY PAŁAC.docx docx 21.07 2024-07-11 12:47:00 Kryterium
Zał Ex Ante do Audytu (SP).pdf pdf 596.63 2024-07-11 12:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie audytu energetycznego w zakresie instalacji elektroenergetycznej oraz wentylacji i klimatyzacji dla budynku Pałac Mostowskich w Warszawie. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie wykonawcy - Oświadczenie musi być podpisane przez wykonawcę lub przez osobę która posiada pisemne upoważnienie lub wpis i w CEIDG/KRS. Do reprezentowania wykonawcy. Proszę dołączyć podpisane oświadczenie( skan pdf) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie do mały [...].docx

(0)
3 Umowa - Akceptacja warunków umowy. Proszę wpisać: "Akceptuję"

Audyt energet. Pałac [...].docx

(0)
4 OPZ - Zapoznanie się z OPZ. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

opz_audyt STARY PAŁA [...].docx

Zał Ex Ante do Audyt [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16