Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.041.7.2023 Dostawa dwóch tablic informacyjnych dla zadań realizowanych przez Powiat Kamiennogórski

Artur Pasiut
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 10:15:00
Składania : 19-07-2024 09:00:00
Otwarcia : 19-07-2024 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPYTANIE OFERTOWE

I.             Opis przedmiotu zamówienia:

1.   Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą dwóch (2 szt.) jednostronnych tablic informacyjnych o wymiarach 180 x 120 cm, wraz ze słupkami (4 szt.) oraz uchwytami do mocowania (8 szt.) zawierającymi informacje o dofinansowaniu zadań ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu inwestycji Strategicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia.

KOD CPV: 30.19.50.00-2 - Tablice

2.      Transport:

1)    Organizacja transportu po stronie Wykonawcy.

2)    Koszty transportu, muszą zostać skalkulowane w cenie za realizację całości zamówienia.

3.) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pod adres -Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie (Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra).

4)   Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość  przewożonego materiału.

5)  Realizacja zamówienia powinna nastąpić w terminie określonym w pkt III. W celu realizacji dostawy, Zamawiający złoży Wykonawcy zamówienie mailowo.

6)  Dostawa musi zostać zrealizowana w dni urzędowania Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku) od godz. 7.30 do godz. 14.00. Zamawiający nie przewiduje możliwości odbioru towaru w dniu wolne od pracy i godzinach innych niż podane powyżej. Dostawa musi zostać uzgodniona z Zamawiającym.

7)     Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o przybyciu na miejsce dostawy z 30-minutowym wyprzedzeniem.

8)   Tablice wraz z elementami do mocowania oraz słupkami, Wykonawca powinien rozładować własnym staraniem, we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.

3.      Kontrola jakości:

1.)    W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że przedmiot zamówienia nie spełnia wymagań lub jest rażąco złej jakości, nie będzie on dopuszczony do odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć na własny koszt nowy przedmiot zamówienia, spełniający warunki, które są stawiane przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego usunięcia z terenu Zamawiającego przedmiotu niedopuszczonego do odbioru.

2.) Odbiór dostawy, nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez Przekazującego (Wykonawcę) oraz Odbierającego (Zamawiającego) bez uwag i zastrzeżeń.

II.           Tryb postępowania:

Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) – zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy. Postępowanie przeprowadzone jest na podstawie Regulaminu wydatkowania środków budżetowych w Starostwie Powiatowym w Kamiennej Górze o wartości mniejszej niż 130 000,00 złotych, przyjętego Uchwałą Nr 175/2021 Zarządu Powiatu Kamiennogórskiego z dnia 13 kwietnia 2021 r.

III.          Termin realizacji zamówienia

1.)  Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 5 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego dokumentu zlecenia (forma elektroniczna, mail);

2.)   Planowany termin przesłania dokumentu zlecenia, przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze, licząc od dnia opublikowania informacji o  wyborze oferty w danym postępowaniu – termin ten może ulec zmianie.

IV.          Warunki płatności

1.      Zapłata za dostawę przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktury.

2.      Podstawą do wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

3.   Zapłata faktury nastąpi przelewem na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

V.            Wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o  szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507), czyli:

1.    Wykonawca oraz uczestnik konkursu wymienionego w wykazach określonych w  rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o  którym mowa w art. 1 pkt 3;

2.    wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r., poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i  rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będą takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

3.    wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r., poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego), że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu z postępowania.

VI.          Kryterium oceny ofert

Cena oferty brutto – oznacza najniższą ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Każdej z ofert zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:

Numer oferty=(oferta z najniższą ceną/oferta badana)x10

Oferta maksymalnie może uzyskać 10,00 pkt. Liczba ta zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.

VII.        Termin związania ofertą

1.     Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 17 sierpnia 2024 r.

2.     W sytuacji, w której wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, określonego powyżej, Zamawiający zwróci się jednokrotnie do Wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.

3.    Przedłużenie terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt. 2 wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.

VIII.       Zawartość oferty stanowi

1.  Wypełniona pozycja CENA w sekcji PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA w formularzu zapytania ofertowego udostępnionego na platformie prowadzonego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wpisania ceny netto za realizację przedmiotu zamówienia (tj. za dostarczenie 2 (dwóch) tablic, 4 (czterech) słupków oraz 8 (ośmiu) uchwytów do mocowania), określenie stawki podatku VAT, która będzie obowiązywała oraz ceny brutto za realizację całego zamówienia.

2.    W ramach oferty Wykonawca jest zobowiązany również do wypełnienia 6 pozycji wyszczególnionych w sekcji KRYTERIA I WARUNKI FORMALNE zgodnie z opisem zawartym we wskazanej sekcji tj.:

1.)    Cena;

2.)    Warunki płatności;

3.)    Termin realizacji;

4.)    Dodatkowe koszty;

5.)    Termin związania ofertą;

6.)    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do postępowania;

3.    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie warunków określonych w pkt V zapytania ofertowego, złożone na wzorze udostępnionym przez Zamawiającego (Załącznik nr 2 do postępowania), odpowiednio wypełnione i podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy.

4.   Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy nie wynika ono ze wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

IX.          Odrzucenie oferty

Z udziału w postępowaniu Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

1.      została złożona po terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego;

2.      jest niezgodna z treścią zapytania ofertowego;

3.      została złożona przez wykonawcę:

3.1  podlegającego wykluczeniu z postępowania,

3.2  który, nie złożył wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź nie uzupełnił wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,

3.3  który, wprowadził Zamawiającego w błąd lub przedstawił nieprawdziwe informacje;

3.4  w stosunku do którego otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.

                    Odrzucenie oferty może nastąpić na każdym etapie postępowania.

                    Oferta, która została odrzucona, nie będzie oceniana.

X.            Informacja o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu realizacji zamówienia

1.    W terminie do trzech dni roboczych, od dnia publikacji informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający prześle do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, dokument zlecenia realizacji dostawy przedmiotu zamówienia.

2.   Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji Zamawiającego projektu tablic przed ich wykonaniem. Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia, jeżeli tablice wykonane zostaną bez akceptacji projektu. W takim wypadku Wykonawca nie może wystąpić do zamawiającego z roszczeniami finansowymi oraz wystawić faktury.

XI.          Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany treści zapytania ofertowego, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkrety Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.   Wykonawca jako podmiot profesjonalny, ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl, przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

4.    W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, który podany został przez wykonawcę, zostało doręczone mu w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z tym pismem.

5.   Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o zmianie adresu e-mail. Jeżeli Wykonawca zmieni adres, nie informując o tym zamawiającego, pismo wysłane pod dotychczasowy uważa się za doręczone.

6.    Po upływie terminu składania ofert, wnioski, zawiadomienia oraz informacje między Zamawiającym a Wykonawcami będą przekazywane w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.

7.      Zamawiający może komunikować się z Wykonawcą również za pomocą poczty elektronicznej, osoby prowadzącej postępowanie.

8.     Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego zobowiązany jest Artur Pasiut, kontakt  pod adresem artur.pasiut@kamienna-gora.pl lub inwestycje@kamienna-gora.pl

XII.        Procedura

1.      Termin składania ofert: 19 lipca 2024 r. do godziny 9.00.

2.      Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

3.      Termin otwarcia ofert: 19 lipca 2024 r. o godzinie 9.15.

4.      Termin związania ofertą: 17 sierpnia 2024 r.

5.   Najpóźniej przed otwarciem ofert Zamawiający, na stronie prowadzonego postępowania, udostępni informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu umowy.

XIII.       Pozostałe informacje

1.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2.    Zamawiający zastrzega prawo modyfikacji treści zapytania ofertowego, jak również prawo odwołania lub unieważnienia zapytania ofertowego.

3. Informacja o wprowadzeniu zmian lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/sp_kamiennagora

4.    Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści oferty, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonania zmian w ofercie.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź uzupełnienia wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie.

XIV.       Ochrona danych osobowych

1.      Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, st.1), dalej „RODO”, informuje że:

1.)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Kamiennogórski z/s ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra;

2.)    z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamienna-gora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;

3.)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;

4.)    odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;

5.)    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;

6.)    obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym związanym z udziałem w postępowaniu;

7.)    w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22 RODO;

2.      Posiada Pani/Pan

1.)  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2.)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3.)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

4.) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.      Nie przysługuje Pani/Panu

1.)    w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2.)    prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3.)    na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6ust. 1 lit. c RODO.

XV.         Załączniki

1.    Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

2.    Załącznik nr 2 -  Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 13.73 2024-07-11 10:15:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 247.5 2024-07-11 10:15:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablice informacyjne Uwaga!! Zgodnie z pkt VIII ppkt 1 Zapytania ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest do wpisania ceny za dostarczenie 2 tablic, 4 słupków oraz 8 uchwytów do mocowania. 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin związania ofertą - Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 16 sierpnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Składane na wzorze Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 31