Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2024 09:27:00 |
Składania : | 16-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Gmina Zamość zwraca się z prośbą o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na:
- kompleksowym wykonaniu zamówienia dotyczącego opracowania/aktualizacji dokumentacji SZBI, przeglądu SZBI, przeprowadzenie audytu KRI, ksc i testów podatności, przeprowadzenie końcowego audytu wdrożonego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, szkolenia dla pracowników i kierownictwa z SZBI oraz podstaw ISO 27001 w Urzędzie Gminy Zamość oraz GOPS Zamość.
Zadania realizowane są w
ramach projektu pn. „Cyberbezpieczna Gmina Zamość”
z dofinansowaniem z Programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027
(FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, działanie 2.2. – Wzmocnienie
krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
Szczegóły znajdują się w załączniku.
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 84 639 10 87 wew. 62
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty