Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.8.14.2024 Dostawa mebli ogrodowych

Tomasz Margula
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2024 20:32:00
Składania : 16-07-2024 20:29:00
Otwarcia : 17-07-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


  1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41



  1. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli ogrodowych na urządzenie letniej części kawiarenki społecznej zgodnie z załącznikiem nr 3 do postępowania, finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

Kod CPV: 39142000-9 Meble ogrodowe

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 20 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od powiadomienia wykonawcy o wyborze oferty.


  1. Kryteria oceny ofert.

    1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:

  1. Cena (waga 100%)

Cena brutto


5.2. Zasady przyznawania punktów:

a) Cena – 100% (gdzie 1% = 1 pkt)

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

C min

C = ------------------ x 100 pkt

C bad

gdzie:

C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty

    1. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

    2. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

    1. spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, tj

  1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2


  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. 


  1. Inne istotne warunki

    1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą platformy zakupowej OpenNexus.

    2. Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

    3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zamieszczenia do oferty zdjęć poglądowych proponowanych produktów.

    4. Dostawca zapewni gwarancję na dostarczony sprzęt na okres nie krótszy niż gwarancja producenta.

    5. W okresie gwarancyjnym, Dostawca zapewni naprawę uszkodzonego sprzętu lub jego wymianę na wolny od wad w terminie 14 dni od zgłoszenia.

    6. Zamawiający zastrzega, że transport i rozładunek należą do obowiązków Wykonawcy, a ich koszt powinien być wliczony w cenę produktów.

    7. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas dostawy i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz ewentualne uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesło technorattanowe Krzesło technorattanowe, preferowany kolor beżowy, wysokość całkowita max. 83 cm, szerokość całkowita max. 58 cm, głębokość całkowita 62 cm, wysokość do siedziska – max. 46 cm, szerokość siedziska – 42 cm. Rama krzesła wykonana z aluminium w kolorze naturalnym (szarym), wzmacniane pod siedziskiem, możliwość sztalpowania, oparcie i siedzisko wyplatane ze sznurka technorattanowego. 16 szt. - (0)
2 Stolik kawiarniany Stolik na podstawie metalowej min. 45 x 45 cm, na jednej nodze, słupek grubości min. 76 mm, konstrukcja malowana proszkowo na kolor czarny, blat kwadratowy 70 x 70 cm z płyty werzalit grubości 35 mm, kolor blatu do ustalenia (preferowany Cafe Canyon), plastikowe regulowane nóżki w podstawie. 4 szt. - (0)
3 Parasol ogrodowy Czasza kwadratowa, ośmiokątna lub okrągła średnica lub dł. boku min. 4 m, stelaż ze stali ocynkowanej z profilu 30 x 15 mm, średnica rury głównej min. 60 mm, wysokość 280 cm, metalowe łączniki profili czaszy, parasol otwierany za pomocą sznurka, plandeka z poliestru podwójnie impregnowanego, wodoodpornego o gramaturze min. 230 g/m2, z wywietrznikiem powietrza, kolor plandeki beżowy (lub podobny). Stojak pod parasol min. 150 kg. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 20 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zdjęcie lub rysunek proponowanego towaru - Załączony w pliku jpg lub pdf obraz lub rysunek proponowanego towaru (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 43