Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4241.42.2024.DI „Dostawa i montaż rolet „dzień i noc”, moskitier oraz markiz w Miejskim Zarządzie Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.

Daria Izdebska
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2024 12:47:00
Składania : 15-07-2024 09:00:00
Otwarcia : 15-07-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty
w postępowaniu pn.: Dostawa i montaż rolet „dzień i noc”, moskitier oraz markiz w Miejskim Zarządzie Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdrojuz podziałem na zadania.


2. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA jest:

2.1. Zadanie 1* – Zakup i montaż rolet „dzień i noc” o gramaturze minimum 110g/m2:

a) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 16 oraz 16A, Dział Logistyki - okno dwuskrzydłowe o wymiarach: 76x135cm – 1 szt., 38x135cm – 1 szt.; - okno dwuskrzydłowe o wymiarach: 53x135cm – 1 szt., 33x135cm – 1 szt.;

b) budynek przy ul. Dworcowej 17E, pokój nr 1, Dział Eksploatacyjny - okno czteroskrzydłowe o wymiarach: 56x94cm – 4 szt.; okno czteroskrzydłowe o wymiarach: 56x94cm – 4 szt;

c) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 17, Dział BHP - okno dwuskrzydłowe o wymiarach: 53x135cm – 1 szt., 33x135cm – 1 szt.

Parametry techniczne: roleta materiałowa obsługiwana za pomocą mechanizmu łańcuszkowego w kasecie PCV
z prowadnicami bocznymi (jednolitymi lub składanymi). Kolor oraz
gramatura tkaniny (min. 110g/m2) do ustalenia
w miejscu pomiaru. Wymiary kasety dostosowane do gramatury oraz wymiarów zastosowanej tkaniny. Montaż rolet
na skrzydłach okiennych za pomocą taśmy mocującej, w sposób nieprzysłaniający światła szyby.

i/lub*

2.2. Zadanie 2* – Zakup i montaż moskitier:

a) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 7, Dział Wspólnot Mieszkaniowych - moskitiera o wymiarach: 59,5x130cm –
2 szt., 33,5x130cm – 2 szt., kolor profilu szary, kolor siatki szary;

b) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 13, Dział Organizacyjno-Prawny - moskitiera o wymiarach: 42x130cm – 1 szt., kolor profilu biały, kolor siatki biały;

c) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 18, Dział Kadr i Spraw Socjalnych - moskitiera o wymiarach: 73x130 cm –
1 szt., kolor profilu brązowy, kolor siatki brązowy.

Parametry techniczne: moskitiera PVC, profile wykonane z PVC, łączniki wykonane z PVC umieszczone
na zewnątrz, siatka wykonana z włókna szklanego powlekanego PVC, szerokość profilu ok. 3,5 cm, szerokość profilu zachodzącego na zewnętrzną ramę okna ok. 1,5 cm.

i/lub*

2.3. Zadanie 3* – Zakup i montaż markiz:

a) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 7, Dział Wspólnot Mieszkaniowych - markiza o wymiarach: 140x70cm – 1 szt;

b) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 16A, Dział Logistyki – markiza o wymiarach: 140x70cm – 1 szt;

c) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 17, Dział BHP – markiza o wymiarach: 140x70cm – 1 szt;

d) budynek przy ul. 1 Maja 55, pokój nr 18, Dział Kadr i Spraw Socjalnych - markiza o wymiarach: 180x70cm – 1 szt.

Parametry techniczne: markiza okienna wykonana z wodoodpornego akrylu min. 300g/m2 z powłoką UV, kolor szary, stelaż aluminiowy, sterowanie od wewnątrz i od zewnątrz.

*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.

2.4. UWAGA: Przed produkcją rolet, moskitier oraz markiz należy dokonać pomiarów okien z natury
we własnym zakresie – podane wymiary są tylko orientacyjne i nie mogą być podstawą do realizacji zamówienia.

2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja fotograficzna stanowiąca Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.

2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w  Zaproszeniu, a niezbędnych
do realizacji zadania jako całości – należy uwzględnić
je w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (dotyczy Zadania 1-3): do 2 miesięcy od daty podpisania zlecenia.

Wykonanie usługi od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30, po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym terminu z osobą odpowiedzialną za realizację zadania ze strony Zamawiającego.


4. GWARANCJA (dotyczy Zadania 1-3):

4.1. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.

4.2. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru prac, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia w zakresie danego zadania.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 260.34 2024-07-09 12:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Zaproszenia.pdf pdf 1333.11 2024-07-09 12:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen brutto wskazanych w Formularzu Ofertowym. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Fomularz Ofertowy - Należy dołączyć wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 56