- Strona główna
- Postępowanie ID 952218
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZO 4/2024 Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych oraz usług serwisowych w zakresie wykonywania napraw bieżących i konserwacji (w tym również zdalnie) aparatu RTG o nazwie: DRX –Ascend System, typu DRX Ascend System, producent Carestream Health Inc./ Chiny, rok produkcji 2017
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Sierota
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-09 11:13:00
-
Składania2024-07-19 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-19 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Zamawiający wymaga wykonania przeglądu technicznego 2 razy w ciągu roku, pierwszy przegląd planowany jest na 01.2025r.
2. Umowa ma być zawarta na czas określony, do dnia 31.12.2025r.
3. Cena ma obejmować koszt wykonania jednego przeglądu wraz z dojazdem do siedziby Zamawiającego i usługi serwisowej, w tym w szczególności:
1) zapewnienie reakcji zdalnej w razie występowania takiej możliwości w czasie nieprzekraczającym 8 godzin
2) zapewnienia pomocy telefonicznej
4. Zamawiający wymaga wykonania napraw bieżących w razie wystąpienia awarii. Koszt usunięcia awarii, w tym koszt części zamiennych, będzie uzależniony od rodzaju i zakresu wykonanej usługi. Zamawiający wymaga zapewnienia reakcji na naprawę w czasie dwóch dni roboczych.
5. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej.
6. Prowadzone postępowanie nie musi się zakończyć wyborem oferty Wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga podania ceny netto za 1 przegląd.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-29
09:06:05
|
Paulina Sierota |
Zamawiający
w
załączeniu
przekazuje
wynik
postępowania.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?