Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DPM.2610.12.2024 Przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego pn. „Building customer relationships in online business” w ramach projektu DISTANCE LAB - Remote Service Hub for SME’s and Public Sector.

Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2024 08:05:00
Składania : 19-07-2024 12:00:00
Otwarcia : 19-07-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego pn. "Building customer relationships in online business" w ramach projektu DISTANCE LAB - Remote Service Hub for SME`s and Public Sector.

Akcja pilotażowa będzie prowadzona w języku angielskim wśród grupy docelowej ww. projektu.
Narzędzie edukacyjne będące przedmiotem pilotażu jest dostępne na stronie internetowej:

- narzędzie edukacyjne - https://rarr.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2023/03/materialy-edukacyjne-learning-tool.pdf

- dedykowany pakiet ćwiczeń - https://rarr.rzeszow.pl/projekty/distance-lab/#distancelab-materialyedukacyjne


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - Opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część przedmiotowego zapytania ofertowego.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 86 76 237.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 267.81 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 2. Wzór umowy z wykonawcą.pdf pdf 212.9 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3. Wzór umowy ppdo.pdf pdf 273.32 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4. Klauzula antykorupcyjna.pdf pdf 120.06 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5. Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu.pdf pdf 174.68 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 6. Oświadczenie oferenta dot. powiązania.pdf pdf 174.16 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 7. Oświadczenie RODO.pdf pdf 156.69 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe informacje ogólne.pdf pdf 190.12 2024-07-11 08:05:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego pn. „Building customer relationships in online business” w ramach projektu DISTANCE LAB - Remote Service Hub for SME’s and Public Sector wśród grupy docelowej projektu. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o prawidłowo wystawioną/y przez Wykonawcę fakturę/rachunek z co najmniej 14 dniowym terminem płatności od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionego dokumentu księgowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zakończenie realizacji usługi do 30.09.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Kryteria obligatoryje upoważniające do złożenia oferty - Kryteria obligatoryjne zgodnie z punktem 6 Opisu przedmiotu i zakresu zamówienia. Proszę potwierdzić zamieszczając uzupełniony załącznik nr 5. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Dodatkowa informacja - Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań - Proszę potwierdzić zamieszczając uzupełniony załącznik nr 6. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Dodatkowa informacja - Oświadczenie RODO - Proszę potwierdzić zamieszczając uzupełniony załącznik nr 7. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16