Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2024 10:12:00 |
Składania : | 04-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
(zamówienie którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 30.000 euro)
Referat Geodezji i
Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w
związku z brzmieniem art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023, poz. 1605 ze
zm.) zaprasza do złożenia oferty dotyczącej obsługi
tablic i słupów ogłoszeniowych wyszczególnionych w załączniku
nr 1 do umowy, która stanowi załącznik do niniejszego
zapytania ofertowego, stanowiących własność Zamawiającego w
zakresie umieszczania i usuwania ogłoszeń oraz ich bieżącej
konserwacji. Zamawiający
wydzierżawi odpłatnie Wykonawcy wszystkie obiekty do prowadzenia
działalności w zakresie ogólnodostępnych usług reklamowo –
informacyjnych za kwotę
1000,00 zł brutto/m-c
(słownie: tysiąc złotych 00/100 zł).
Obowiązki Zamawiającego:
bieżące codzienne utrzymanie czystości i porządku wokół tablic i słupów ogłoszeniowych,
utrzymanie na obiektach ładu informacyjnego i porządku estetycznego,
przeprowadzanie drobnych remontów i bieżącej konserwacji obiektów w celu utrzymanie ich w stanie niepogorszonym,
oznakowanie wszystkich obiektów widocznym, trwałym i czytelnym napisem :
„ właściciel: Urząd Miejski w Starachowicach
zarządca: …...................................... .
Naklejanie ogłoszeń za pośrednictwem Zarządcy
Samowolne naklejanie zabronione pod groźbą grzywny (art. 63a ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks Wykroczeń).”
bezpłatne zamieszczanie na obiektach obwieszczeń urzędowych o charakterze administracyjno – porządkowym oraz informacji pochodzących od instytucji charytatywnych i organizacji pożytku publicznego,
bezpłatne zamieszczania nekrologów na zasadach określonych z przedsiębiorcami pogrzebowymi prowadzącymi działalność na terenie Miasta Starachowice.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie również przedkładanie Zamawiającemu do wglądu cennika usług reklamowo –
informacyjnych w terminie co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jego obowiązywania.
W terminie do 31 stycznia następnego roku Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu zestawienia
wpływów i kosztów prowadzenia działalności z wyszczególnieniem nakładów poniesionych na remonty i bieżącą konserwację
użytkowanych obiektów.
Kryteria oceny oferty:
Wysokość wynagrodzenia miesięcznego brutto, które zapłaci Zamawiający Wykonawcy za wykonywanie obowiązków przez
Wykonawcę ujętych w niniejszym zapytaniu na wszystkich obiektach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy.
Termin obowiązywania umowy od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2025 roku.
Oferty należy składać za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus!
Informacja o osobach uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą.
Justyna Malicka, telefon – 41 322 1102, e-mail: ,justyna.malicka@starachowice .eu
Komunikaty