Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-1353/24-95-AG Dostawy oleju opałowego grzewczego

Justyna Gruszczyńska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2024 14:19:00
Składania : 10-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-07-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 135.06 2024-06-28 14:19:00 Postępowanie
SWZ WZP-1353-24-95-AG.pdf pdf 794.58 2024-06-28 14:19:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 239.5 2024-06-28 14:19:00 Postępowanie
WZP-1681-1353-24 Sprostowanie.pdf pdf 44.32 2024-07-01 14:19:46 Publiczna wiadomość
Załączniki 1-1A do SWZ - wersja edytowalna.doc doc 211.5 2024-07-01 14:19:46 Publiczna wiadomość
WZP-1705-1353-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 137.39 2024-07-04 09:45:33 Publiczna wiadomość
WZP-1742-1353-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 135.63 2024-07-05 15:28:39 Publiczna wiadomość
WZP-1755-1353-24 Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 231.94 2024-07-08 15:57:53 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 489.18 2024-07-10 11:32:56 Publiczna wiadomość
WZP-1773-1353-24 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 104.39 2024-07-10 11:32:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-10 11:32 Justyna Gruszczyńska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

WZP-1773-1353-24 Inf [...].pdf

2024-07-10 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 762 600,00 PLN brutto, w tym na:
- zadanie nr 1: 442 308,00 PLN brutto,
- zadanie nr 2: 320 292,00 PLN brutto.
2024-07-08 15:57 Justyna Gruszczyńska
Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 8:
Czy Zamawiający będzie honorował faktury wysyłane drogą elektroniczną z i na wcześniej ustalone adresy mailowe?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że dopuszcza przesyłanie faktur drogą mailową.

Pytanie nr 9:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na podpisanie umowy: korespondencyjnie lub zdalnie poza siedzibą Zamawiającego przy użyciu podpisu elektronicznego osób uprawnionych?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na podpisanie umowy korespondencyjnie lub przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Pytanie nr 10:
Czy miejsce dostawy jest przystosowane do manewrowania dużymi cysternami lub cysternami z przyczepą?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że miejsce dostawy jest przystosowane do manewrowania dużymi cysternami lub cysternami z przyczepą.

Pytanie nr 11:
Zgodnie z działem III p. 10, działem XIX § 5 ust. 2 SWZ oraz p. 2 zał. nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania dostawy „w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od daty złożenia zamówienia”. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na ujednolicenie i zmianę zapisów na następujący: „Termin realizacji zamówienia: w godzinach 8:00 – 15:00 w dni robocze w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych liczonym od następnego dnia roboczego po dniu zgłoszeniu zapotrzebowania”.
Sugerowany przez nas zapis doprecyzowuje termin dostawy, aby Wykonawca nie miał żadnych wątpliwości:

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę treści SWZ w powyższym zakresie. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie nr 12:
W dziale XIX SWZ oraz w § 5 ust. SWZ (Umowa) Zamawiający mówi o możliwości przeprowadzenia kontroli jakości oleju napędowego na koszt Wykonawcy. Wykonawca prosi o zmianę zapisów, w taki sposób, aby Wykonawca był zobligowany do pokrycia kosztów, wyłącznie w przypadku, gdy wyniki badań próbki wskażą niezgodność parametrów z właściwą normą. Wykonawca informuje, iż produkt nabywany jest od ORLEN S.A., co gwarantuje każdorazowo spełnienie wszelkie wymagań określonych we właściwych normach. Dodatkowo potwierdza to przedłożeniem świadectwa jakości wydanego przez akredytowane laboratorium. W naszej ocenie jest to wystarczający dowód iż produkt spełnia normy, a obciążanie wykonawcy
dodatkowymi kosztami, w przypadku zgodności jest bezzasadne. Ponadto Wykonawca zwraca się z prośba o zmianę wielkości próbki na 1 litr, gdyż taka wielkość jest ogólnie stosowana.
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na propozycję Wykonawcy i zmianę zapisu na następujący:
„2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania dostarczonego oleju w celu potwierdzenia spełnienie ww. normy. Próbki oleju w ilości 1 litr (po jednej dla każdej ze Stron) zostaną pobrane w momencie dostawy w obecności przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
3. W przypadku wątpliwości co do jakości dostawy, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o tym fakcie i zleci wykonanie badań przez niezależne akredytowane laboratorium, które posiada możliwości techniczne i prawne do wykonywania badań paliwa. W przypadku stwierdzenia rozbieżności parametrów próbki paliwa ze świadectwem jakości dotyczącym spornej dostawy Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzonej ekspertyzy”.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że badanie paliwa jest prawem Zamawiającego, lecz z uwagi na dostarczane do każdej dostawy przez Wykonawcę świadectwo jakości, nie jest realizowane bez powodu. Jeżeli nie ma zastrzeżeń do jakości paliwa przez użytkowników kotłowni olejowych, to badanie nie jest wykonywane. Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę wielkości próbki. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie.

Pytanie nr 13:
W dziale XIX SWZ oraz w § 5 ust. 8 SWZ widnieje zapis, że „w przypadku stwierdzenia różnic w zakresie ilości (…), Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie (…) w terminie nie dłuższym niż 24 godziny (…). Z uwagi na fakt, że niewielkie rozbieżności w ilości zamawianej i dostarczonej są sytuacją normalną Wykonawca proponuje wprowadzenie procentowego limitu różnic. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę ww. zapisu na następujący: „W przypadku stwierdzenia różnic w zakresie ilości powyżej 10% lub rodzaju dostarczonego oleju w stosunku do umowy i/lub złożonego zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienie, dostarczenia lub wymiany oleju przeprowadzonej zgodnie z § 3 ust. 4 pkt 1-3, w terminie nie dłuższym niż jeden dzień roboczy od chwili pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego o zaistniałym fakcie, w sposób zgodny z opisanym w ust. 1.”

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę treści SWZ w powyższym zakresie. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.




WZP-1755-1353-24 Pyt [...].pdf

2024-07-05 15:28 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 5:
Jako że Zamawiający nie precyzuje częstotliwości przeprowadzania badań dostarczonego paliwa domniemać należy, że teoretycznie może ono dotyczyć każdej pojedynczej dostawy oleju opałowego do wymienionych w SWZ placówek. Wnosimy o szczegółowe podanie parametrów jakie będzie badał Zamawiający w związku z §3 umowy oraz kosztów badań paliwa jakie będzie musiał pokryć Wykonawca i jest to informacja która musi być podana wprost. Jest to konieczne do prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że badanie paliwa jest prawem Zamawiającego, lecz z uwagi na dostarczane do każdej dostawy przez Wykonawcę świadectwo jakości, nie jest realizowane bez powodu. Jeżeli nie ma zastrzeżeń do jakości paliwa przez użytkowników kotłowni olejowych, to badanie nie jest wykonywane. Jeżeli badanie miało by być zlecone, to pod kątem zgodności paliwa z normą PN-C-96024. Jak udało się ustalić Zamawiającemu, w zależności od miejsca badania, badanie wstępne, które obejmuje tylko część parametrów to koszt ok. 400,00 zł netto, natomiast badanie obejmujące wszystkie parametry to koszt od ok. 2 000,00 zł netto do kilku tysięcy.
Ponieważ Zamawiający nie wykonywał takich badań nie posiada dostatecznej wiedzy na temat ich kosztów, a powyżej wskazane kwoty są jedynie kwotami orientacyjnymi.

Pytanie nr 6:
Czy w związku z teoretycznie wysokimi kosztami pojedynczej dostawy oleju opałowego do Zamawiającego wynikającymi z konieczności teoretycznego poniesienia kosztów badania dostarczonego paliwa, Zamawiający zmieni w formularzu ofertowym pozycję nr 3 tak aby Oferent mógł zastosować marżę do ceny jednostkowej a nie tylko upust?

Odpowiedź:
Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie.

Pytanie nr 7:
Wnosimy o podanie z jaką częstotliwością w związku z realizacją umowy do postępowania nr WZP-848/23/50/AG z 2023 r. na Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych, były wykonywane badania jakości oleju opałowego na koszt Wykonawcy, jakie były koszty pojedynczych badań i jaki był ich zakres.

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy WZP-848/23/50/AG nie były wykonywane badania jakości oleju opałowego na koszt Wykonawcy.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.

WZP-1742-1353-24 Pyt [...].pdf

2024-07-04 09:45 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, zgodnie z art. 284 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach:

Pytanie nr 1:
Dotyczy rozdziału XIX §3 ust. 2 i 3 SWZ. Odnośnie badań w akredytowanym laboratorium na koszt wykonawcy. Prosimy o zmianę zapisów, w taki sposób, aby Wykonawca był zobligowany do pokrycia kosztów, wyłącznie w przypadku, gdy wyniki badań wskażą niezgodność parametrów z właściwą normą. Wykonawca gwarantuje iż produkt każdorazowo spełnia wszelkie wymagania określone we właściwych normach, co dodatkowo każdorazowo potwierdza przedłożeniem świadectwa jakości wydanego przez akredytowane laboratorium. W naszej ocenie jest to wystarczający dowód iż produkt posiada parametry zgodne z normą, a obciążanie wykonawcy dodatkowymi kosztami, w przypadku zgodności jest bezzasadne.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dot. pokrycia kosztów badań. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie.

Pytanie nr 2:
Dotyczy rozdziału XIX §6 ust. 2 pkt 1) SWZ oraz tabeli kalkulacyjnych (kolumny 3)
w załącznikach nr 1 i 1A do SWZ. Zwracamy się z prośba o zmianę jednostki miary upustu
z wielkości określanej procentowo na określaną kwoto w zł/l. Prośba ta podyktowana jest obecnie niezwykle dynamiczną zmiennością cen paliw zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym oraz powszechnie stosowanym w obrocie hurtowym sposobem rabatowania kontraktów w sposób kwotowy. Dodatkowo informujemy iż tylko na zasadach upustu wyrażonego kwoto wykonawcy mają możliwość zawierania kontaktów z producentami czy importerami paliw płynnych.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę jednostki miary upustu. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie.

Pytanie nr 3:
Dotyczy rozdziału XIX §6 ust. 5 SWZ. Wnosimy o skrócenie terminu płatności faktur do 21 dni. W związku z drastycznym wzrostem kosztów finansowania po stronie wykonawcy, a co za tym idzie koniecznością zawarcia ich w składanej ofercie, takie rozwiązanie pozwoli na uzyskanie przez Zamawiającego korzystniejszych ofert.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na skrócenie terminu płatności faktur. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ w tym zakresie.

Pytanie nr 4:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej, tzn. plik w formacie pdf. podpisany elektronicznie na wskazany adres e-mail?

Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.


Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron.


WZP-1705-1353-24 Pyt [...].pdf

2024-07-01 14:19 Justyna Gruszczyńska Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji, działając w imieniu Zamawiającego, dokonuje sprostowania treści załącznika nr 1 i 1A do SWZ – Oferty Wykonawcy, w zakresie przewidywanych ilości oleju (kol. 5 tabeli).
W załączeniu aktualny wzór – załączników nr 1 i 1A do SWZ.

WZP-1681-1353-24 Spr [...].pdf

Załączniki 1-1A do S [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392