Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie kompleksowych usług doradczych, prawnych, finansowo-ekonomicznych i technicznych w postępowaniu pn. Modernizacja oświetlenia Miasta Bydgoszczy w formule Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Deadlines:
Published : 25-06-2024 12:36:00
Placing offers : 05-07-2024 10:30:00
Offers opening : 05-07-2024 10:35:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo, 

Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy zwraca się z zapytaniem o oszacowanie wartości zamówienia polegającego na  wykonaniu poniższego zakresu  usług:

 1.       Wykonanie Oceny Efektywności Projektu PPP umożliwiającego podjęcie przez Podmiot Publiczny decyzji o realizacji Projektu PPP, w tym wszystkich wymaganych analiz i badań wraz z przygotowaniem  końcowego raportu i rekomendacji.

2.       Przygotowanie i udział w postępowaniu na wybór Partnera Prywatnego

zgodnie z wymaganiami zawartymi w wytycznych (TomI-II) zamieszczonych na stronie https://www.ppp.gov.pl/wytyczne/ rekomendowanych przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - centralnej jednostki do spraw Partnerstwa Prywatna Publicznego.


Jednocześnie ZDMiKP zwraca się z prośbą o podanie szacunkowego terminu wykonania powyższego zakresu odrębnie dla pkt.1 i pkt.2

W celu oszacowania ceny ZDMiKP załącza opis inwestycji, która  jest przewidziana do realizacji w formule PPP


Ponadto Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.

  W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 1 do zapytania - Memorandum.docx docx 223.66 2024-06-25 12:36:00 Proceeding

Announcements

2024-07-04 11:49 Edyta Radzieja Dzień dobry,
w odpowiedzi na pytania z dnia 04.07.2024r. Zamawiający udziela następujących wyjaśnień.
Zestaw pytań nr 1 z dnia 04.07.2024r.
Prosimy o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania celem wskazania maksymalnie dokładnej wstępnej szacunkowej wyceny usług doradczych:
zgodnie z memorandum zadaniem partnera będzie "3. Implementacja systemu sterowania oświetleniem - Partner Prywatny będzie odpowiedzialny za implementację punktów świetlnych do systemu sterowania oświetleniem oraz za sfinansowanie w okresie umowy PPP kart sim dla każdej modernizowanej szafy oświetleniowej."
1. Czy przez implementację Zamawiający rozumie dostawę i wdrożenie systemu sterowania dla zmodernizowanej infrastruktury oświetleniowej przez partnera w ramach projektu PPP, czy też implementację nowego systemu sterowania do istniejącego/obecnie użytkowanego systemu przez Zamawiającego?

Zgodnie z treścią memorandum "Podmiot Publiczny zleci odrębnym zamówieniem publicznym wykonane dokumentacji technicznej."
2. Czy wykonanie dokumentacji będzie stanowić jedno z zadań doradcy (część techniczna)?
3. Czy w ramach usługi doradczej (część techniczna) Zamawiający będzie wymagał wykonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury oświetleniowej oraz sporządzenia audytu - czy tez wykona/zleci to zadanie odrębnie?

Wyjaśnienia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, iż zapytanie dotyczy oszacowania tylko usług doradczych, prawnych, finansowo – ekonomicznych i technicznych zgodnie z wymogami zawartymi w wytycznych (Tom I-II) zamieszczonych na stronie https://www.ppp.gov.pl/wytyczne/ rekomendowanych przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej - centralnej jednostki do spraw Partnerstwa Prywatna Publicznego. Memorandum służy tylko do określenia zakresu planowanej inwestycji.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie Oceny Efektywności Projektu PPP Wykonanie Oceny Efektywności Projektu PPP umożliwiającego podjęcie przez Podmiot Publiczny decyzji o realizacji Projektu PPP, w tym wszystkich wymaganych analiz i badań wraz z przygotowaniem końcowego raportu i rekomendacji. Między innymi: 1) Sporządzeniu rekomendowanej struktury prawno-finansowej 2) Opracowaniu analizy finansowo-ekonomicznej 3) Opracowaniu ryzyka z uwzględnieniem podziału zadań pomiędzy podmiotem publiczny partnerem prywatnym z uwzględnieniem skutków prawnych 4) Ocenie skutków podatkowych dla planowanego projektu 5) Badanie wpływu projektu PPP na sytuację finansową jednostki pod katem budżetu, długu publicznego oraz wieloletniej prognozy finansowej 6) Sporządzeniu analiz wystąpienia pomocy publicznej w projekcie PPP 7) Wykazanie zagadnień wymagających interpretacji z właściwymi instytucjami i organami (np. Ministerstwo Finansów, RIO, UZP) 8) Rekomendacji optymalnych sposobów i form realizacji przedsięwzięcia w ramach PPP 9) Udziale w spotkaniach kierownictwa jednostek organizacyjnych JST lub na sesji rady w celu prezentacji wyników przeprowadzonych analiz i udzielania wyjaśnień 10) Badania rynku i opracowania listy potencjalnych wykonawców 11) Promocji projektu PPP wśród potencjalnych wykonawców 12) Organizacji spotkań informacyjnych z potencjalnymi wykonawcami 1 service - (0)
2 2. Przygotowanie i udział w postępowaniu na wybór Partnera Prywatnego 1) Rekomendacja wyboru podstawy prawnej i trybu postępowania, wynikające z uprzednio sporządzonych analiz (weryfikacja) 2) Opracowanie regulaminu komisji przetargowej 3) Opracowanie szczegółowego harmonogramu postępowania w celu wdrożenia PPP 4) Opracowanie ogłoszenia o postepowaniu, zawierającego m. in. Kryteria wyboru ofert do zamieszczenia w wymaganych publikatorach polskich i europejskich 5) Opracowanie załączników do ogłoszenia, w zależności od wybranego typu postepowania 6) Ocena spełnienia przez partnerów prywatnych i inne zainteresowane podmioty warunków udziału w postępowaniu 7) Organizacja i udział w spotkaniach negocjacyjnych z potencjalnymi inwestorami prywatnymi w charakterze doradcy, biegłego lub członka komisji (aspekty prawne, finansowe, podatkowe, techniczne organizacyjne, marketingowe, związane z zarządzeniami) 8) Do czasu zakończenia negocjacji, udzielania partnerom prywatnym i zainteresowanym podmiotom oraz podmiotowi publicznemu wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z toczącym się postępowaniem 9) Występowanie do potencjalnych wykonawców z dodatkowymi pytaniami lub w celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub informacji 10) Opracowanie Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) 11) Sporządzenie projektu umowy o PPP 12) Pomoc w udzielaniu wyjaśnień związanych z SWZ lub warunkami umowy 13) Sporządzenie zaproszenia do złożenia oferty przez potencjalnych inwestorów 14) Pomoc w ocenie złożonych ofert pod kątem formalno-prawnym oraz merytorycznym 15) Pomoc w wyborze najkorzystniejszej oferty 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2827 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 418