- Strona główna
- Postępowanie ID 945365
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Terminal M3 Mobile Black BK10 i baterie M3 Mobile BK10-BATT-E51
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Sieroń
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-24 12:54:00
-
Składania2024-06-26 13:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-26 13:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
- Informujemy uprzejmie, że jesteśmy zainteresowani zakupem terminali M3 Mobile Black BK10 i baterii M3 Mobile BK10-BATT-E51 zgodnie z kartami ofertowymi załączonymi do zapytania.
- Wymagania dodatkowe:
- załączenie do oferty wypełnionych i podpisanych kart ofertowych,
- instrukcja w języku polskim poz. 1
- zakupiony sprzęt oraz postępowanie ze zużytymi urządzeniami powinno odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U.2022.1622 t.j. z dnia 2022.08.02), - Uwagi:
Ze względu na posiadane oprogramowanie oraz akcesoria niezbędnym jest zakupienie konkretnego modelu - M3 Black (BK10). W przypadku niedostępności tego modelu - dobranie alternatywnego urządzenia będzie możliwe jedynie po uprzedniej weryfikacji czy będzie ono współpracowało z oprogramowaniem wykorzystywanym w Spółce. - Miejsce dostawy: PEWIK GDYNIA Sp. z o.o., ul. Witomińska 29, 81-311Gdynia, pok. 009.
- Prosimy Państwa o sporządzenie oferty z podaniem wartości netto i brutto z uwzględnieniem bazy dostawy i obowiązującej stawki podatku VAT dla oferty oraz terminu realizacji, liczonego od dnia otrzymania zamówienia.
- Realizacja zamówienia nastąpi po wyborze najkorzystniejszej oferty i po otrzymaniu przez wykonawcę formularza zamówienia podpisanego przez Zamawiającego.
- Informujemy Państwa, że
standardowo współpracujemy z kontrahentami, gdzie płatność realizowana jest
przelewem w ciągu 21 dni od daty wykonania dostawy. Prosimy o
potwierdzenie tych warunków.
- Wymagany termin związania
ofertą to 14 dni od daty jej złożenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?