Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG.260.37.2024 Zakup i dostawa części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na zadania.

Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2024 12:32:00
Składania : 10-07-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowy.doc doc 81.5 2024-06-24 12:32:00 Postępowanie
Informacja o podstawach wykluczenia z postępowania.pdf pdf 329.53 2024-06-24 12:32:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 185.05 2024-06-24 12:32:00 Postępowanie
zadanie nr 1.xls xls 35.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 2.xls xls 32 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 3.xls xls 32.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 4.xls xls 36.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 5.xls xls 28.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 6.xls xls 33.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 8.xls xls 31.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 9.xls xls 30.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 10.xls xls 30.5 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 11.xls xls 31 2024-06-24 12:32:00 Przedmiot zamówienia
zadanie nr 7.xls xls 32 2024-06-24 13:14:34 Przedmiot zamówienia
aktualizacja - zadanie nr 7.xls xls 35.5 2024-06-27 13:42:29 Przedmiot zamówienia
aktualizacja - zadanie nr 9.xls xls 34.5 2024-06-27 13:42:37 Przedmiot zamówienia
aktualizacja - zadanie nr 10.xls xls 34.5 2024-06-27 13:42:43 Przedmiot zamówienia
Odpowiedzi na pytania I.pdf pdf 260.64 2024-06-27 13:41:53 Publiczna wiadomość
aktualizacja - zadanie nr 9.xls xls 34.5 2024-06-27 13:41:53 Publiczna wiadomość
aktualizacja - zadanie nr 10.xls xls 34.5 2024-06-27 13:41:53 Publiczna wiadomość
aktualizacja - zadanie nr 7.xls xls 35.5 2024-06-27 13:41:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-27 13:41 Joanna Kotwica Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania. W związku z pytaniami zmianie uległy załączniki do zadania 7, 9 i 10.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

aktualizacja - zadan [...].xls

aktualizacja - zadan [...].xls

aktualizacja - zadan [...].xls

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zadanie nr 1 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do inkubatora ATOM, respiratora INFANT FLOW na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 1.

zadanie nr 1.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
2 Zadanie nr 2 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do kardiomonitora MINDRAY BIO MEDICAL-CHINY na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 2.

zadanie nr 2.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
3 Zadanie nr 3 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do urządzeń monitorujących NIHON KOHDEN, LIFE SCOPE, BSM-6701K na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 3.

zadanie nr 3.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
4 Zadanie nr 4 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do urządzeń firmy ,,DATEX – OHMEDA” i ,,GE” na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 4.

zadanie nr 4.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
5 Zadanie nr 5 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do Inkubatora transportowego Draeger Isolette Ti-500 na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 5.

zadanie nr 5.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
6 Zadanie nr 6 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do respiratorów Fabian i pulsoksymetru Masimo Rad-97 na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 6.

zadanie nr 6.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
7 Zadanie nr 7 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ - Akumulatory do urządzeń i aparatury wykorzystywanej przez Centrum na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 7.

zadanie nr 7.xls

aktualizacja - zadan [...].xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
8 Zadanie nr 8 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatu KTG firmy Oxford, Corometrics, Sunray Huntleigh na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 8.

zadanie nr 8.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
9 Zadanie nr 9 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatu KTG firmy Philips na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 9.

zadanie nr 9.xls

aktualizacja - zadan [...].xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
10 Zadanie nr 10 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ części wymiennych i eksploatacyjnych do aparatu KTG firmy Philips na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 10.

zadanie nr 10.xls

aktualizacja - zadan [...].xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
11 Zadanie nr 11 ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ komponentów na okres 12 miesięcy zgodnie z załącznikiem nr 11.

zadanie nr 11.xls

1 rok Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 5 dni roboczych od zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji. (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz. (0)
4 Akceptacja warunków umowy. - Proszę zatwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zgłosić uwagi. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 210