Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup wraz z dostawą: 9 szt. tablic korkowych o wymiarach 50x70 cm:

Ewa Góźdź
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2024 10:09:00
Składania : 27-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPROSZENIE DO SKŁADNIA OFERT


Gmina Starachowice zaprasza do złożenia ofert cenowych na zakup wraz z dostawą:

  • 9 szt. tablic korkowych o wymiarach 50x70 cm:

    - Wymiar wewnętrzny tablicy: 50x70 cm

    - tablica wyposażona w ramkę drewnianą

    - tablica wykonana z korka,

    - rama: wykonana z drewna,

    - tylna część tablicy wykonana z płyty pilśniowej,

    - tablica wyposażona w dwie zawieszki umożliwiające jej powieszenia

Gwarancja: wszystkich produktów min. 24 miesięcy. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.


Termin realizacji zamówienia:
do 12.07.2024 r.


W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.


Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą przesłaną pod wskazany przez Zamawiającego adres.

Kryterium wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.


Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.

  2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.

  3. Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.

  4. Termin składania ofert- 27.06.2024 do godz. 10:00


Badania ofert:

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

  2. Oferta zostanie odrzucona jeśli:

  1. jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym

  2. Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

    Informacje dodatkowe:

    • Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.

    • Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny
      z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

    • W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.

    • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

    • Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.


Dodatkowych pytań proszę o kontakt:
dot. zamówienia- Referat Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych Urzędu Miejskiego
w Starachowicach, pokój nr 14, tel. 41 273 82 54,

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załacznik nr 1 Formularz ofertowy.odt odt 20.32 2024-06-24 10:09:00 Postępowanie
zapytanie.odt odt 27.27 2024-06-24 10:09:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-07-03 09:05 Ewa Góźdź Raport z otwarcia ofert

W wyniku postępowania „Zapytania Ofertowego” na zakup wraz z dostawą: 9 szt. tablic korkowych o wymiarach 50x70 cm w dniu 27.06.2024 r. otwarto złożone oferty.

Ilość prawidłowo złożonych ofert – 6 szt.

L.p.
Nazwa firmy
Adres
Cenna brutto [zł]
1
EJR Sp. z o. o.
UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA 16, 02-013 WARSZAWA
301,44
2
''DRZEWIARZ-BIS'' Sp. z o. o.
UL.KARDYNAŁA WYSZYŃSKIEGO 46a, 87-600 LIPNO
617,95
3
GREGORJAN Paulina Kilian
UL. FABRYCZNA 11, 05-500 ŁOZISKA
442,80
4
ALLBOARDS GROUP NYCZ Sp.j.
UL. KAMIENNA 10, 31-403 KRAKÓW
567,03
5
ZEVIRA Sp. z o. o.
UL. 6 SIERPNIA 74/11, 90-646 ŁÓDŹ
420,66
6
BIURO MARKET LESZEK KULINA Sp.j,
UL. ZAGÓRSKA 118, 25-346 KIELCE
365,31


W związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez firmę EJR Sp. z o. o., w wysokości brutto 301,44 zł brutto (słownie: trzysta jeden złotych 44/100), jako najkorzystniejszej cenowo. Firma spełniła postawione wymogi z zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup wraz z dostawą: 9 szt. tablic korkowych o wymiarach 50x70 cm: - 1 dostawa Urząd Miejski w Starachowicach
Radomska 45
27-200, Starachowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 12.07.2024 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 112