Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kz-II.2380.304.2024 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży ochronnej BHP oraz obuwia roboczego i ochronnego BHP

Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2024 13:33:00
Składania : 03-07-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego".  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Wymagania i specyfikacja

1.   Szczegółowy zakres asortymentu został określony w Formularzu asortymentowo - cenowym i Formularzu ofertowym.

2.   Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji zamówienia, zostały określone w projekcie umowy.

3.   Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu dostarczanego asortymentu leżą po stronie Wykonawcy.

4.   Płatność – przelew z odroczonym terminem do 30 dni od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu.

5.   Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.   Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.


Osoba do kontaktu:
Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Kz-II.2380.304.2024 - Formularz asortymentowo - cenowy - odzież robocza - zad. 1.xlsx xlsx 20.39 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - Formularz ofertowy.docx docx 25.55 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - OGŁOSZENIE - odzież i obuwie robocze.pdf pdf 335.32 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
KZ-II.2380.304.2024 - Projekt umowy -odzież robocza i obuwie robocze.pdf pdf 413.67 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - Formularz asortymentowo - cenowy - obuwie robocze - zad. 2.xlsx xlsx 15.82 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - Formularz ofertowy.docx docx 25.55 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - OGŁOSZENIE - odzież i obuwie robocze.pdf pdf 335.32 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
KZ-II.2380.304.2024 - Projekt umowy -odzież robocza i obuwie robocze.pdf pdf 413.67 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - klauzula RODO - odzież robocz i obuwia robocze.pdf pdf 276.26 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - klauzula RODO - odzież robocz i obuwia robocze.pdf pdf 276.26 2024-06-20 13:33:00 Przedmiot zamówienia
Kz-II.2380.304.2024 - Formularz asortymentowo - cenowy - odzież robocza - zad. 1 - zmiany norm.xlsx xlsx 20.39 2024-06-24 12:50:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-25 15:57 Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska Pytanie z dnia 25.06.2024 r.:
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie w obuwiu laboratoryjnym wyściółki wykonanej z mikrofibry, która jest materiałem powszechnie stosowanym w obuwiu? Dzięki odpowiedniemu ułożeniu włókien wkładka z mikrofibry jest oddychająca, stopa nie poci się zapewniając jednocześnie trwałość oraz higieniczność tak ważną dla użytkownika podczas użytkowania.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza wyściółki wykonanej z mikrofibry.
2024-06-24 12:50 Agnieszka Strzechowska vel Strzeszewska Pytania z dnia 21.06.2024 r. dotyczące części 1 przedmiotowego postępowania:
1. BLUZA POLAROWA Lp. 1 - Czy można zaoferować bluzę z trzema kieszeniami (dodatkowa kieszeń na klatce piersiowej)?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na bluzę z dodatkową kieszenią na klatce piersiowej.
2. FARTUCH DLA OSOBY SPRZĄTAJĄCEJ Lp. 6 - Czy można zaoferować fartuch z dwoma kieszeniami (bez kieszeni na piersi)?
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty na fartuch z dwiema kieszeniami (bez kieszeni na piersi).
3. FARTUCH SPAWALNICZY Lp. 8 - Prosimy o zmianę normy. Norma PN EN 470 została wycofana i zastąpiona PN EN 11611
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis dot. wymaganej normy. W związku z powyższym, dołącza poprawiony formularz asortymentowo - cenowy dla części 1 z uwzględnieniem obowiązujących norm.
4. KAMIZELKA OSTRZEGAWCZA Lp. 9 - Wymagana norma została wycofana i zastąpiona normą PN EN 20471. Prosimy o zmianę.
Odpowiedź: Zamawiający zmienia zapis dot. wymaganej normy. W związku z powyższym, dołącza poprawiony formularz asortymentowo - cenowy dla części 1 z uwzględnieniem obowiązujących norm.
5. KURTKA UNIWERSALNA OCIEPLANA DLA INSPEKTORA NADZORU Lp. 11 - Zamawiający wymaga kurtki w kolorze szarym, granatowym, czarnym. Czy możemy zaoferować kurtkę w kolorze żółtym lub pomarańczowym, która spełnia wymagania normy PN EN 20471 odzież ostrzegawcza?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza kurtkę w kolorze żółtym lub pomarańczowym, która spełnia normy PN EN 20471.

Zamawiający w związku z wprowadzonymi zmianami w opisie asortymentu, dokonuje modyfikacji załącznika nr 2 dla części nr 1 - w załączeniu.

Zamawiający w związku z wprowadzonymi zmianami w opisie asortymentu - informuje o zmianie terminu składania ofert - do dnia 03.07.2024 roku.

Kz-II.2380.304.2024 [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży ochronnej BHP 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. Formularzu ofertowym, b. formularzu asortymentowo - cenowym; c. informacji o przetwarzaniu danych osobowych; d. ogłoszeniu; e. projekcie umowy. 2. Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej. 3. Podając cenę oferty, proszę o wpisanie końcowej wartości z Formularza asortymentowo - cenowego. 4. Wraz z ofertą należy złożyć następujące załączniki: Formularz asortymentowo - cenowy, Formularz ofertowy, Klauzula RODO. Wszystkie wymienione załączniki muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

Kz-II.2380.304.2024 [...].xlsx

Kz-II.2380.304.2024 [...].docx

Kz-II.2380.304.2024 [...].pdf

KZ-II.2380.304.2024 [...].pdf

Załącznik nr 3 - kla [...].pdf

1 dostawa Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi (II)
ul. Pienista 71
94-109, Łódź
(0)
2 Sukcesywna dostawa obuwia roboczego i ochronnego BHP 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. Formularzu ofertowym, b. formularzu asortymentowo - cenowym; c. informacji o przetwarzaniu danych osobowych; d. ogłoszeniu; e. projekcie umowy. 2. Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej. 3. Podając cenę oferty, proszę o wpisanie końcowej wartości z Formularza asortymentowo - cenowego . 4. Wraz z ofertą należy złożyć następujące załączniki: Formularz asortymentowo - cenowy, Formularz ofertowy, Klauzula RODO. Wszystkie wymienione załączniki muszą być podpisane przez osobę do tego uprawnioną.

Kz-II.2380.304.2024 [...].xlsx

Kz-II.2380.304.2024 [...].docx

Kz-II.2380.304.2024 [...].pdf

KZ-II.2380.304.2024 [...].pdf

Załącznik nr 3 - kla [...].pdf

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 40% Realizacja zamówienia w terminie wskazanym w Formularzu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 296