Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ/257/2024/V ŚRODKI OCHRONY INDYWIDUALNEJ

Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2024 15:50:00
Składania : 26-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Proszę zapoznać się z zapisami w OGŁOSZENIU oraz PROJEKTEM UMOWY! Postępowanie zakończy się podpisaniem Umowy z Wykonawcą na każde z zadań.


Zmawiający wymaga podpisania oraz załączenia do oferty Załącznika na 2 - oświadczenie Wykonawcy oraz kart katalogowych/dokumentów potwierdzających spełnienie wytycznych zamieszczonych w opisie przedmiotu zamówienia w zależności od rodzaju asortymentu.


ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ

WYKONAWCA SKŁADA OFERTĘ NA CAŁOŚĆ ASORTYMENTU W OBRĘBIE JEDNEGO ZADANIA:

ZADANIE NR 1:

1. Filtropochłaniacz - 100 szt.

2. Kombinezon ochronny - 100 szt.

3. Ochrona na obuwie - 100 para.

4. Rękawice kwaso-ługoodporne - 5 para.

5. Fartuch kwaso-ługoodporny - 5 szt.

6. Kalosze kwaso-ługoodporne - 10 para

ZADANIE NR 2:

1. Obuwie ochronne - 10 para.

2. Rękawiczki anty-przecięciowe

ZADANIE NR 3:

1. Ochronniki słuchu - 100 szt.

Informujemy, iż Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć ilość zamawianego asortymentu do kwoty przeznaczył na poszczególne zadania!


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 315.21 2024-06-19 15:50:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.pdf pdf 700.72 2024-06-19 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 189.15 2024-06-19 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 19.09 2024-06-19 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 189.15 2024-06-19 15:50:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-06-25 07:40 Sylwia Cesarska Zamawiający dopuszcza ochronę na obuwie w kolorze innym niż kolor szary, pozostałe wytyczne w opisie przedmiotu zamówienia ochraniaczy zostają bez zmian.
2024-06-20 14:08 Adrianna Epa Dzień dobry,
ZADANIE NR 1 pozycja nr 1 Filtropochłaniacz: wykreśla się zapis "końcówka gwintowana: RD 40 wg EN 418-1" na to miejsce wpisuje się "końcówka gwintowana: RD 40 wg EN 148-1".

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Filtropochłaniacz - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1

Załącznik nr 1.pdf

100 szt. Wydział Zaopatrzenia KSP
ul. Włochowska 25/33
02-336, Warszawa
(0)
2 Kombinezon ochronny - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 100 szt. - (0)
3 Ochrona na obuwie - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 100 para - (0)
4 Rękawice kwaso-ługoodporne - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 5 para - (0)
5 Fartuch kwaso-ługoodporny - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 5 szt. - (0)
6 Kalosze kwaso-ługoodporne - ZADANIE NR 1 Załącznik nr 1 10 para - (0)
7 Obuwie ochronne - ZADANIE NR 2 Załącznik nr 1 10 para - (0)
8 Rękawiczki anty-przecięciowe - ZADANIE NR 2 Załącznik nr 1 10 para - (0)
9 Ochronniki słuchu - ZADANIE NR 3 Załącznik nr 1 100 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ZADANIE NR 1 - 7 dni roboczych od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Termin realizacji - ZADANIE NR 2 - 7 dni roboczych od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji - ZADANIE NR 3 - 7 dni roboczych od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 245