- Strona główna
- Postępowanie ID 943596
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie Golubskiej Starówki"
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Jaworska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-19 14:42:00
-
Składania2024-07-01 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-01 08:00:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do udziału w szacowaniu wartości zamówienia na
opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.
"Zagospodarowanie Golubskiej Starówki" na bazie koncepcji i
dokumentacji technicznej urządzenia Golubskiej Starówki, dotyczącej zieleni,
stanowiącej załącznik do niniejszego szacowania.
Dokumentacja powinna zawierać działania w zakresie adaptacji
do zmian klimatu, ukierunkowane na zapobieganie i ograniczenie skutków ekstremalnych
zjawisk klimatycznych, m.in. mała retencja wodna, gospodarowanie wodami
opadowymi, przywracanie zdegradowanym terenom zieleni, realizacja zbiorników
wodnych, wymiana szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne, zwiększanie
powierzchni terenów zielonych, nasadzenia drzew i krzewów, tworzenie łąk
kwietnych, ogrodów deszczowych, zazielenianie elementów infrastruktury miejskiej
(np. murów, dachów, torowisk), wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew w
celu przedłużenia ich żywotności.
Działania zalecane przez Zamawiającego:
- wymianę nawierzchni w niektórych miejscach (dopuszcza się stosowanie nawierzchni przepuszczalnych dla wód opadowych, tj. nawierzchni mineralno-gruntowych);
- nasadzenia roślinności i utworzenie ogrodów kieszonkowych/ogrodów deszczowych;
- stworzenie systemu nawadniania lub retencjonowania wody;
- wodotryski i ustawienie elementów małej architektury (dopuszcza się występowanie elementów niezwiązanych bezpośrednio z adaptacją do zmian klimatu, ale spełniających aspekty estetyczne bądź społeczne niezbędne dla kompleksowej realizacji projektu, jak np. ławki, piaskownice, huśtawki, drabinki, śmietniki, wodotryski, itp. – koszty ich realizacji stanowią nie więcej niż 20% wydatków kwalifikowalnych projektu).
Zakres terenowy został zaznaczony kolorem czerwonym na mapie
„Zakres terenowy przedsięwzięcia”. Zakres terenowy może ulec zmniejszeniu, zwiększeniu
lub zmianie na inną lokalizację w obrębie Golubskiej Starówki, stanowiącej
zabytek rejestrowy, na etapie uzgadniania wstępnej koncepcji.
Dokumentacja projektowa powinna:
- być sporządzona w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzji o pozwoleniu na budowę lub skuteczne dokonanie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę do Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego;
- zawierać specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich wymaganych branż, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;
- zawierać obliczania planowanych kosztów robót budowlanych na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym;
- być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w tym zapewnienie swobody poruszania się w przestrzeni publicznej przez osoby ze szczególnymi potrzebami.
Realizacja usługi obejmuje również:
- Przygotowanie wstępnej koncepcji zagospodarowania terenu, która będzie podlegać konsultacjom z Zamawiającym oraz konsultacjom społecznym z mieszkańcami (Wykonawca lub autorzy dokumentacji powinni osobiście uczestniczyć w konsultacjach);
- sprawowanie nadzoru autorskiego do końca realizacji inwestycji, po przeprowadzonym postępowaniu na wykonawstwo robót, jak również aktualizacji przedmiarów i kosztorysów, przed ogłoszeniem postępowania na wykonawstwo robót, bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącej współpracy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonawstwo robót, w zakresie natychmiastowego wyjaśniania i udzielania odpowiedzi na zapytania wykonawców (w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania pytania od Zamawiającego), dotyczących rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowo kosztorysowej, a także do udzielania ewentualnej pomocy przy ocenie ofert. Nadzór autorski polegać będzie również na stwierdzaniu w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, a także na uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie; w tym celu Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania zmian w projekcie, jeśli wystąpi taka konieczność, jak również uczestnictwa w spotkaniach z Zamawiającym na każde jego wezwanie dokonane telefonicznie lub mailem, na 2 dni przed oczekiwanym pobytem, jak również wizytacji placu budowy.
Termin realizacji: 13.12.2024 r.
Informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter
szacowania wartości zamówienia.
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi
zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie
zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i
nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na
podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
- zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
- zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
- zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 56 444 93 50;
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-10
13:29:46
|
Marta Jaworska | Zamawiający dokonał szacowania wartości zamówienia, które przekracza 130 tys. zł netto. W związku z tym w celu wyboru Wykonawcy zostanie przeprowadzone postępowanie na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?