Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2024 13:51:00 |
Składania : | 25-06-2024 13:49:00 |
Otwarcia : | 25-06-2024 13:54:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zapytanie ofertowe
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest realizacja usług polegających na wykonaniu badań z
zakresu profilaktyki kardiologicznej w kierunku określenia czynników
ryzyka chorób układu krążenia dla osób dorosłych, podczas wydarzeń
prozdrowotnych organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto Poznań
w przestrzeni miejskiej Poznania. Odbiorcami usług będą osoby
dorosłe, które zgłoszą się do punktu diagnostycznego zapewnionego
przez Wykonawcę (tzw. Strefy Cardio).
II. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1. Zakres kompleksowej usługi dotyczący jednego
uczestnika powinien obejmować:
a)
rejestrację uczestnika do badań w Strefie Cardio, przeprowadzenie wywiadu
medycznego,
b) badanie EKG z
opisem oraz interpretacją medyczną,
c) badanie poziomu cholesterolu całkowitego i glukozy,
d) pomiar ciśnienia tętniczego, tętna i saturacji,
e) obliczenie wskaźnika BMI,
f) porady dietetyka, edukacja w zakresie zdrowego
odżywiania,
g) udostępnienie
wyników badań osobie badanej wraz z ich omówieniem, określenie czynników ryzyka
chorób układu krążenia u badanego oraz działania edukacyjne z zakresu
profilaktyki chorób układu krążenia.
2. Usługi będą realizowane w następujących terminach i
lokalizacjach:
a) 6 lipca – Strefa
Zdrowia w ramach cyklu wydarzeń miejskich „Poznań w Formie”, Park
Cytadela,
b) 13 lipca – Biała
Sobota na Rodzinnym Ogrodzie Działkowym im. F. Roosevelta, ul. Lechicka 105,
c) 24 sierpnia – Strefa
Zdrowia w Centrum Profilaktyki "Świt”, ul. Świt 34/36,
d) 31 sierpnia – Strefa
Zdrowia w ramach cyklu wydarzeń miejskich „Poznań w Formie”, Krzesiny,
park przy dworku w Krzesinach, ul. Krzesiny 13,
3. Czas realizacji usługi
podczas jednego wydarzenia (w zależności od terminu oraz lokalizacji)
maksymalnie 5 godzin.
4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który spełnia
poniższe warunki:
a) zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w zorganizowanym przez niego punkcie diagnostycznym we
wskazanych przez Zlecającego lokalizacjach i terminach, z należytą
starannością, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej oraz przy
zachowaniu zasad etyki zawodowej,
b) zobowiązuje się do
wykonania badań za pomocą certyfikowanych urządzeń/aparatów diagnostycznych, a
osoby przeprowadzające badania będą posiadać odpowiednie uprawnienia.
5. Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia przez więcej
niż jeden podmiot medyczny lub osoby posiadające odpowiednie uprawnienia na
terenie kraju na podstawie oddzielnych umów zawartych z każdym z wybranych
Wykonawców.
III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
85121000-3 usługi medyczne
IV. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do maksymalnie 30 września 2024 r.
V. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
1. Cena brutto (w PLN), która musi uwzględniać
wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy.
2. Potencjalna liczba osób, które mogą być przebadane podczas jednego wydarzenia.
3. Kwalifikacje i liczba osób zaangażowanych w realizację Strefy Cardio.
4. Możliwość i i sposób zorganizowania przez Oferenta punktów diagnostycznych (Stref Cardio) w przestrzeni miejskiej (np. namioty eventowe/domki drewniane/ busy, inne)
5. Spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.
5. Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.
6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent.
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto
b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty
towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie
czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.
c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w
złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.
d) Obowiązująca stawka podatku VAT: zwolnione.
VII. Zasady płatności:
Zgodnie z § 2 Wzoru umowy.
VIII. Opis procedury:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt V niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający
zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.
2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe,
pisarskie, inne.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który
otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.
4. Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na
równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.
5. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
IX. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na
adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania
realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej
oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo
zamówień publicznych.
4. Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez
Wykonawcę.
5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez
okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a). dostępu do swoich danych osobowych;
b). żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;
c). wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są
przetwarzane;
d). żądania usunięcia danych, gdy:
• dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
• dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
• po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
e). żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
• osoby te kwestionują prawidłowość danych,
• przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
• Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane
dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
• osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad
podstawę takiego sprzeciwu.
7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod
regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
10. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub
zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
X. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
XI. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.
XII. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy
Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy, których postanowienia w pełni akceptuje.
Zamawiający informuje, iż do wyboru najkorzystniejszej oferty nie mają
zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań:
• merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 54 59
• związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty