Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.I.251.3.2024.RS Usługa ubezpieczenia budynków od ognia i innych zdarzeń losowych

Katarzyna Malmon-Leśniewska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 24-06-2024 10:46:00
Składania : 28-06-2024 11:00:00
Otwarcia : 28-06-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP  (Dz.U. z 2023 poz.1605 z póź. zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

 1. Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia budynków od ognia i innych zdarzeń losowych na okres 1 roku.

2) Zakres opisany dla ubezpieczenia jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy od proponowanego w niniejszym Zapytaniu to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej Zamawiającego. Postanowienia umowy ubezpieczenia albo innego dokumentu stanowiącego potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia mają pierwszeństwo przed zapisami ogólnych warunków ubezpieczeń. W zakresie nie uregulowanym postanowieniami niniejszego Zapytania ofertowego zastosowanie mogą mieć ogólne warunki ubezpieczenia danego Wykonawcy, o ile nie stoją   w sprzeczności z zapytaniem ofertowym. Wszelkie wątpliwości należy interpretować na korzyść Zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie przez Wykonawcę jakichkolwiek odstępstw od treści zawartych w zapytaniu. Nie dopuszcza się stosowania ograniczeń, wyłączeń czy też wprowadzania limitów ponad te, które zostały określone w zapytaniu oraz ogólnych warunkach ubezpieczeń. W przypadku, jeżeli Zamawiający na skutek błędu czy przeoczenia nie wynikającego
z działania umyślnego lub rażącego niedbalstwa, nie przekaże Wykonawcy istotnych informacji mających wpływ na zmianę ryzyka, to fakt nie przekazania informacji nie będzie powodem odmowy wypłaty lub redukcji odszkodowania pod warunkiem, że Zamawiający niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 7 dni uzupełni stosowne informacje. Wykonawca gwarantuje zachowanie wysokości stawek i systemu zniżek przyjętych w ofercie złożonej Zamawiającemu dla każdego rodzaju ubezpieczeń przez cały okres obowiązywania umowy.

Obecnie posiadamy polisę ubezpieczeniową PZU S.A ważną do 7.07.2024 r.

2. Opis zamówienia.

1) Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na okres 1 roku, tj. od 8.07.2024 r. do 7.07.2025 r. mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, podległych Punktów Obsługi Bezrobotnych i Filii w Pionkach od wszystkich ryzyk.

Ochronie ubezpieczeniowej podlegać będą n/w nieruchomości:

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom (trwały zarząd),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki (trwały zarząd),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Skaryszewie, ul.Kunegundy 2, 26-640 Skaryszew (umowa użyczenia),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Iłży, ul. Ratuszowa 2,  27-100 Iłża (umowa użyczenia),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Wierzbicy, ul. Kościuszki 73, 26-680 Wierzbica (umowa użyczenia),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Goździe, ul. Radomska 34, 26-634 Gózd (umowa użyczenia),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Przytyku, ul. Szkolna 3, 26-650 Przytyk (umowa użyczenia),

- Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu Punkt Obsługi Bezrobotnych w Jedlni-Letnisku,  ul. Radomska 43,
26-630 Jedlnia-Letnisko (umowa użyczenia).


2) Zakres ubezpieczenia zgodny z poniższą tabelką:



 

L.p.

Miejsce ubezpieczenia

Zakres ubezpieczenia

Suma ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów,
wariant od wszystkich ryzyk

Suma ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku

1.

Siedziba główna:
 26-612 Radom,      ul. Ks. A. Łukasika 3 budynek wraz z infrastrukturą zewnętrzną, droga dojazdowa, ogrodzenie,oświetlenie, brama

Budynek             (wg wartości odtworzeniowej)

6 132 133,41 zł

---------------

Niskocenne składniki majątku

50 000,00 zł

10 000,00 zł

Maszyny, urządzenia i wyposażenie       (wg wartości odtworzeniowej)

5 718 955,25 zł

20 000,00 zł

 

Filia PUP

1.

26-670 Pionki, 
ul.Kozienicka 34

Budynek             (wg wartości odtworzeniowej)

3 339 472,62 zł

---------------

Niskocenne składniki majątku

10 000,00 zł

4 000,00 zł

Maszyny, urządzenia i wyposażenie       (wg wartości odtworzeniowej)

756 779,22 zł

20 000,00 zł

 

 

Punkty Obsługi Bezrobotnych

 

1.

26-640 Skaryszew, 
ul. Kunegundy 2

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

3 000,00 zł

2 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

61 000,00 zł

20 000,00 zł

2.

27-100 Iłża,
ul. Ratuszowa 2

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

3 000,00 zł

2 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

196 000,00 zł

20 000,00 zł

3.

26-680 Wierzbica,
ul. Kościuszki 73

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

3 000,00 zł

2 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

66 000,00 zł

20 000,00 zł

4.

26-634 Gózd,
ul. Radomska 34

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

3 000,00 zł

2 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

52 000,00 zł

10 000,00 zł

5.

26-650 Przytyk,
ul. Szkolna 3

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

3 000,00 zł

1 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

66 000,00 zł

10 000,00 zł

6.

26-630 Jedlnia-Letnisko,
ul. Radomska 43

Budynek           (wg wartości odtworzeniowej)

---------------

---------------

Niskocenne składniki majątku

4 500,00 zł

2 000,00 zł

Nakłady adaptacyjne

5 000,00 zł

---------------

Maszyny, urządzenia i wyposażenie         (wg wartości odtworzeniowej)

91 000,00 zł

10 000,00 zł

 


Dodatkowo do każdego miejsca wskazanego w powyższej tabeli należy uwzględnić ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia (oszklenia, witraże, lustra itp.) - suma ubezpieczenia 1 500,00 zł (dla każdego miejsca odrębnie ).


3) Ubezpieczenie przenośnego sprzętu komputerowego i telefonów komórkowych, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.

4) Rozszerzenia zakresu ubezpieczeń mienia dla wszystkich lokalizacji:

a) Klauzule do ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów:

- Klauzula przepięć limit 300 000,00 zł,

- Klauzula graffiti limit 5 000,00 zł, franszyza redukcyjna do 500,00 zł

- Klauzula drobnych prac remontowo-budowlanych limit 50 000,00 zł,

- Klauzula kosztów poszukiwania przyczyn szkody limit 5 000,00 zł, franszyza redukcyjna do 500,00 zł,

- Klauzula dodatkowych kosztów działalności gospodarczej limit 50 000,00 zł, franszyza redukcyjna 10 %, nie mniej niż 200,00 zł,

- Klauzula kosztów akcji ratowniczej limit 50 000,00 zł,

- Klauzula kosztów zabezpieczenia przed szkodą limit 50 000,00 zł,

- Klauzula poszukiwania wycieków limit 20 000,00 zł.

b) Klauzula do ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku

- Koszty naprawy/wymiany zabezpieczeń limit 1 000,00 zł,

- Klauzula akceptacji aktualnego stanu zabezpieczeń przeciwkradzieżowych.

c) Pozostałe klauzule ubezpieczenia mienia:

- Klauzula kosztów uprzątnięcia pozostałości po szkodzie limit 40 000,00 zł,

- Klauzula dewastacji limit 20 000,00 zł, podlimit dla urządzeń zewnętrznych 5 000,00 zł,

- Klauzula miejsca ubezpieczenia nowych inwestycji,

- Klauzula ubezpieczenia nowych inwestycji,

- Klauzula zmiany franszyz redukcyjnych na integralne.

d) Klauzule specjalne:

- Klauzula ograniczenia zasady proporcji (wg formuły sumy ubezpieczenia) limit 120%.

e) Ubezpieczenie Assistance – zakres podstawowy.

f) Franszyzy:

- Kradzież z włamaniem i rabunek – franszyza integralna 200,00 zł

- Ogień i inne żywioły franszyza integralna 200,00 zł

- Szyby i inne przedmioty od stłuczenia 50,00 zł   

 3. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć poprzez formularz elektroniczny na platformie zakupowej OpenNexus do 28 czerwca 2024 r. do godz. 11.00.

W polu "Miejsce na twój opcjonalny, dodatkowy komentarz do całości oferty" prosimy wpisać:

Oferta została przedstawiona przez: …………………………………………………………………………..

                                                                     nazwa Towarzystwa Ubezpieczeniowego

 

4. Kryteria oceny ofert.

Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:

Cena brutto (wysokości łącznej składki ubezpieczeniowej, płatnej jednorazowo) – 100 %

5. Ocena ofert.

Przy wyborze Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. W przypadku złożenia oferty o takiej samej cenie o wyborze decydować będzie data i godzina wpływu oferty.

6. Postanowienia końcowe.

1) Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

2) W celu realizacji zamówienia z wybranym Wykonawcą będzie podpisywana  umowa ubezpieczeniowa w formie polisy. Wykonawca po otrzymaniu zgłoszenia ma obowiązek przygotowania i przesłania polisy w terminie 3 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia i przekazania niezbędnych danych do jej zawarcia.

3) Przed podpisaniem polisy wybrany przez Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany do  przesłania  zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r.  o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 838), co najmniej w zakresie ryzyka objętego przedmiotem zamówienia. Nie dostarczenie ww. dokumentu spowoduje odrzucenie oferty i wybór kolejnej z najniższą ceną. 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: 
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo od odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 18

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wykaz sprzętu_2024.xlsx xlsx 11.35 2024-06-24 10:46:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.docx docx 15.29 2024-06-24 10:46:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-06-26 11:25 Katarzyna Malmon-Leśniewska Oferent zdał pytanie: ,,W związku z opublikowanym zapytaniem ofertowym zwracamy się z prośbą o rozpatrzenie poniższych
wniosków:
1. Prosimy o wyłączenie z zakresu ubezpieczenia „Klauzuli zmiany franszyz redukcyjnych na integralne”
2. Prosimy o zgodę na zmianę franszyz integralnych na redukcyjne oraz podwyższenie poziomu franszyz
do:
- Kradzież z włamaniem i rabunek – franszyza redukcyjna 500,00 zł
- Ogień i inne żywioły - franszyza redukcyjna 500 zł
Odpowiedź: Ad.1.nie wyrażamy zgody na wyłączenie.
Ad.2.nie wyrażamy zgody na zmianę franszyz integralnych na redukcyjne oraz podwyższenie poziomu franszyz
do:
- Kradzież z włamaniem i rabunek – franszyza redukcyjna 500,00 zł
- Ogień i inne żywioły - franszyza redukcyjna 500 zł.
2024-06-25 12:38 Katarzyna Malmon-Leśniewska Oferent zadał pytanie,,proszę informacje:
- opis zastosowanych zabezpieczeń p.poż i p.kradzież w poszczególnych obiektach
- opis budynków (materiał konstrukcyjny, pokrycie dachowe, rok produkcji)
- jakie i kiedy szkody wystąpiły w ciągu ostatnich 5 lat (najlepiej przedstawić zaświadczenia o przebiegu ubezpieczeń od dotychczasowych ubezpieczycieli)"
Odpowiedzi:
Ad.1 Radom :
- system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN
- system monitoringu wizyjnego (CCTV)
- system sygnalizacji pożaru (SSP) + umowa na monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru
- portier 24 godziny 7 dni w tygodniu
PUP Filia w Pionkach:
- system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN
- system monitoringu wizyjnego (CCTV)
- system SSP + umowa na monitorowanie systemu sygnalizacji pożaru
PUP Punkt Obsługi Bezrobotnych w Goździe
- system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) + umowa na monitorowanie SSWiN
Ad 2.
a. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, Radom stanowi zespół trzech budynków:
- budynek 2-u kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony (1967-68),
- po 1972 dobudowano budynek 5-cio kondygnacyjny ( całkowicie podpiwniczony) z 2 kondygnacyjną przewiązką do istniejącego budynku administracyjnego,
- budynek 2 kondygnacyjny, niepodpiwniczony (2010)
Budynki wykonane w konstrukcji szkieletowej żelbetowej wypełnionej z zewnątrz cegła pełną oraz częściowo murowane z cegły pełnej i częściowo z bloczków gazobetonowych. Stropodach dwuspadowy z płyt prefabrykowanych korytkowych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Dach kryty papą.
b. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki (trwały zarząd)
Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wolnostojący wykonany metoda uprzemysłowioną. Dach pokryty papą termozgrzewalną. Zakończenie budowy budynku datuje się na lata 70-te ubiegłego wieku.
c. Pozostałe pomieszczenia w budynkach użyczonych.
Ad.3 wystąpiła jedna szkoda – 2021 rok – wymiana pokrycia daszku nad wejściem do budynku PUP w Radomiu – 2 804,39 zł (szkoda w wyniku gradobicia)

2024-06-25 12:30 Katarzyna Malmon-Leśniewska Oferent zadał pytanie,,Proszę o odpowiedzi na pytania:
1. dotyczy wszystkich ubezpieczanych lokalizacji osobno: jaki jest wiek budynków, z jakiego materiału wykonane są budynki (ściany, konstrukcja i pokrycie dachu)?
2. czy w ciągu ostatnich 5 lat, w którejkolwiek lokalizacji wystąpiły szkody, jeśli tak to z jakiej przyczyny i jaka była ich wartość?
3. czy w ciągu ostatnich 20 lat, w którejkolwiek lokalizacji wystąpiła powódź?
3. przenośny sprzęt elektroniczny - jaka jest data zakupu lub produkcji najstarszego sprzętu w wykazie?"
Odpowiedź:Ad. 1
a. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, Radom stanowi zespół trzech budynków:
- budynek 2-u kondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony (1967-68),
- po 1972 dobudowano budynek 5-cio kondygnacyjny ( całkowicie podpiwniczony) z 2 kondygnacyjną przewiązką do istniejącego budynku administracyjnego,
- budynek 2 kondygnacyjny, niepodpiwniczony (2010)
Budynki wykonane w konstrukcji szkieletowej żelbetowej wypełnionej z zewnątrz cegła pełną oraz częściowo murowane z cegły pełnej i częściowo z bloczków gazobetonowych. Stropodach dwuspadowy z płyt prefabrykowanych korytkowych na ściankach ażurowych z cegły dziurawki. Dach kryty papą.
b. Obiekt stanowiący siedzibę Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Filia w Pionkach, ul. Kozienicka 34, 26-670 Pionki (trwały zarząd)
Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wolnostojący wykonany metoda uprzemysłowioną. Dach pokryty papą termozgrzewalną. Zakończenie budowy budynku datuje się na lata 70-te ubiegłego wieku.
c. Pozostałe pomieszczenia w budynkach użyczonych.
Ad. 2 Jedna szkoda – 2021 rok – wymiana pokrycia daszku nad wejściem do budynku PUP w Radomiu – 2 804,39 zł (szkoda w wyniku gradobicia).
Ad. 3 Nie wystąpiła powódź.
Ad.4 Najstarszy sprzęt w wykazie - data zakupu 2016 rok.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa ubezpieczenia budynków od ognia i innych zdarzeń losowych Ubezpieczenie mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, podległych Punktów Obsługi Bezrobotnych oraz Filii PUP w Pionkach od wszystkich ryzyk w okresie od 08.07.2024 r. do 07.07.20245 r., zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej polisy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca przygotuje polisę w terminie 3 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego . Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Koszty dostarczenia polisy po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Treść zaproszenia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej - Oświadczam, że posiadam. Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję" (0)
8 Projekt polisy ubezpieczeniowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie projektu polisy. Proszę potwierdzić wpisując ,,Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Oświadczam, że nie zachodzą wobec mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r poz. 507). - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 145