Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPST.271.1.24 Dostosowanie pomieszczenia dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Starogardzie, Gmina Resko do wymagań ochrony przeciwpożarowej.

Łukasz Sobis
Gmina Resko
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2024 14:03:00
Składania : 25-06-2024 11:00:00
Otwarcia : 25-06-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa w Starogardzie, Starogard 12, 72-315 Resko


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie prac przewidzianej w załączonej dokumentacji projektowej pt. Przebudowa elewacji budynku szkoły.

2. W stosunku do rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej Zamawiający wprowadza zmiany:

- zastosować panele winylowe o specyfikacji zgodnie z dokumentacją projektową; kolorystyka i faktura paneli do uzgodnienia z Zamawiającym;

- schody wejściowe zewnętrzne wykonać należy z zastosowaniem systemowych stopni schodowych betonowych w kolorze antracyt, na wzór schodów istniejących przy wejściu głównym do budynku, w miejscach dojść i spoczników, zamiast kostki brukowej betonowej zastosować płyty betonowe w kolorze antracyt 80x80 cm gr. 8 cm


W przypadku rozbieżności między projektem architektonicznym a technicznym należy stosować się do zapisów projektu technicznego.

Termin realizacji: do 19.08.2024 r.


Warunki udziału w postępowaiu. Wykonawca musi wykazać że posiada:

- doświadczenie: należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednej roboty budowlanej na obiekcie kubaturowymo wartości min 70 000 zł brutto 

- dysponowanie osobą kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń

Płatność:

- jedna płatność po zakończeniu budowy na podstawie protokołu odbioru końcowego

- faktura zostanie wystawiona na dane: odbiorca: Szkoła Podstawowa w Starogardzie, Starogard 12, 72-315 Resko, płatnik:  Gmina Resko, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, NIP 2530307954

Kryterium oceny ofert: 100% cena. Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.

UWAGA!
Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 640 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacja RODO 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest dyr Ryszarda Czaban, Starogard 12, 72-315 Resko, e-mail sp_starogard@poczta.onet.pl; 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w SP w Starogardzie jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail iod@resko.pl, telefon 531 723 031; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostosowanie pomieszczenia dydaktycznego SP w Starogardziem Gmina Resko do wymagańb ochrony przeciwpożarowej, znak sprawy SPST.271.1.24 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.). 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Posiada Pani/Pan: 8) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 9) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; 10) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 11) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 12) Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
projekt.zip zip 21158.58 2024-06-18 14:03:00 Postępowanie
Załączniki nr 1-3 do zapytania ofertowego nr SPST.docx docx 20.52 2024-06-18 14:03:00 Postępowanie
Przedmiar.pdf pdf 242.54 2024-06-18 14:03:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostosowanie pomieszczenia dydaktycznego Szkoły Podstawowej w Starogardzie, Gmina Resko do wymagań ochrony przeciwpożarowej. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 19.08.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularze - Należy załączyć uzupełnione i podpisane formularze: - oferta (zał 1) - wykaz robót budowlanych wraz z referencjami (zał 2) - wykaz osób (zał 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Kosztorys ofertowy - Należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 105