Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2024 10:53:00 |
Składania : | 26-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Znak sprawy: BI.271.76.2024.ZK
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1. ZAMAWIAJĄCY:
Urząd
Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew.28
Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl
Strona
internetowa: www.barczewo.bip.net.pl
Godziny
urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700
– 1500
Zamawiający zwraca się z prośbą o
przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup,
dostawa i montaż zewnętrznego stołu do tenisa do Sołectwa Ramsowo,
Gmina – Fundusz
Sołecki 2024 r.
2.2. Zamawiający
podał wymiary minimalne, wymiary maksymalne mogą różnić się od wymiarów
minimalnych +10cm.
2.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
·
Zakup
i dostawa 1 szt. stołu zewnętrznego do tenisa;
·
Wymiary
minimalne: 76 cm x 274 cm x 152 cm;
·
Stół
niemobilny na stałe przytwierdzony do podłoża na min głębokość 46 cm;
·
Odporny
na warunki atmosferyczne, wstrząsy ,uderzenia;
·
Konstrukcja
wykonana z wysokiej jakości betonu, zbrojonego drutem o min średnicy 8 mm;
·
Powierzchnia do gry wykonana z kruszywa ozdobnego
szlifowanego i zabezpieczonego lakierem odpornym na zmienne warunki
atmosferyczne;
·
Obrzeża
blatu zabezpieczone profilem aluminiowym;
·
10-letnia
gwarancja na wszystkie elementy stołu;
·
Zgodny
z europejską normą jakości i bezpieczeństwa dla stołów tenisowych
PN-EN1510:2006; 1176-1:2009; 1176-7:2009; PN-EN 13198:2005;
·
System
mocowania poprzez zakrzywione nogi z systemem mocowania do ziemi;
·
Siatka
stalowa o min grubości 5 mm pokryta warstwą antykorozyjnej powłoki zamontowana
na stałę do stołu;
·
Stół
wyposażony w podajnik piłek, uchwyt na rakiety, zabezpieczenie rogów.
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 31.07.2024r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1)
Kryterium oceny ofert – cena 100 % Cena ofertowa jest ceną, za którą
wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie
z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym
zakresie, pomniejszona o przyznany rabat. (kwotę netto,
podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po
przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie
same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty
uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie
pierwotnej.
3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów;
Cn –
najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cb – cena brutto badanej oferty;
100
– waga kryterium cena (100%)
5. WYMAGANIA STAWIANE
WYKONAWCY:
1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania
przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego
wykonania przedmiotu zamówienia.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
Na podstawie
art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022
r., poz. 835) wyklucza się:
a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rozdz. VI pkt 3 ppkt
1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna
się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ :
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do
należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do
należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik
nr 3;
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik
nr 4 ;
3)
pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca
ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu
pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie
7.
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
Za
pomocą Platformy Zakupowej.
8.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej
przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą
wzięte pod uwagę.
Termin
składania ofert upływa w dniu 26.06.2024r.,
godz.9,00
9.
ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA :
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni
od daty jej złożenia.
2)
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez
podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
3) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
4) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
5)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych
z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą
ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy
zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.
6) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań
zostaną odrzucone.
10.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór oferty
nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza
Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający
zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze
Wykonawcy.
3) Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert,
bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4) Do
prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki:
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty