Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci mycia okien w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach

Termin:
Zamieszczenia : 17-06-2024 09:08:00
Składania : 24-06-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

  1. Usługa jednorazowego mycia okien o łącznej powierzchni ok. 5223,17 m2
    w budynkach:
    „B” (dydaktyczny nr 1), „C” (dydaktyczny nr 2), „F” (akademik
    nr 4), „G” (akademik nr 3), „H1” (hala sportowa), „H2” (hala sportowa),
    „H3” (aula) „L” (akademik nr 1), „M” (akademik nr 2), „N” (pawilon strzelnicy), „W” (akademik nr 6)  oraz „U”(stołówka)
    Szkoły Policji w Katowicach zgodnie
    Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.).
  2. W zakres mycia okien w budynku „B” wchodzi:

1)  mycie wszystkich okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych;

2)  mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej
i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych.

  1. W zakres mycia okien w budynkach: „C”, „F”, „G”, „H1”, „H2”, „H3”, „L”, „M”, „N”, „W” oraz „U” wchodzi obustronne mycie okien wymienionych w załączniku
    do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków, klamek od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz mycie parapetów
    od strony wewnętrznej i zewnętrznej.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych
w formie załączników: wzór umowy (stanowiący załącznik nr 1) oraz
szczegółowy wykaz okien (załącznik nr 2). Warunkiem koniecznym jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w dniu 20 czerwca o godz. 12:00.
Warunkiem koniecznym do podpisania umowy jest dołączenie wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody mycia okien stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę
na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest
o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

3.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.

4.      Wykonawca przystępujący do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem
w tym zakresie.

5.      Wykonawca na etapie postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich
12 miesięcy.

6.      Zamawiający nie wyraża zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze.

7.      Termin wykonania mycia okien do 22 lipca 2024 r. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać.

8.      W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.

9.      W zakres przedmiotu umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie
do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać odpowiedni sprzęt.

10.  W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.

11.  Zamawiający zastrzega, że mycie okien na wysokości nie może się odbywać
za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody i wyposażonych
w szczotki.

12.  Używany przez pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa.

13.  Wykonawca zrealizuje usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.

14.  Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.

15.  Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia,
w szczególności osób trzecich.

16.  Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.

17.  Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym.

18.  Odbioru całkowitego usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie.

19.  Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.

20.  Ceny jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w ofercie, są stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

 

 

KARY I INNE POSTANOWIENIA

1.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wynagrodzenia.

2.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi
w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

3.    Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.

4.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.

 

Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : do 22 lipca 2024 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór Umowy na usługę mycia okien 2024_poprawiona.docx docx 49.43 2024-06-17 09:08:00 Postępowanie
zał. nr 2 - szczegółowy wykaz okien.pdf pdf 614.63 2024-06-17 09:08:00 Postępowanie
2_oświadczenie do zapytania o mycie okien 2024 2.docx docx 16.36 2024-06-17 09:08:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci mycia okien w budynkach znajdujących się na terenie Szkoły Policji w Katowicach CHARAKTERYSTYKA 1. Usługa jednorazowego mycia okien o łącznej powierzchni ok. 5223,17 m2 w budynkach: „B” (dydaktyczny nr 1), „C” (dydaktyczny nr 2), „F” (akademik nr 4), „G” (akademik nr 3), „H1” (hala sportowa), „H2” (hala sportowa), „H3” (aula) „L” (akademik nr 1), „M” (akademik nr 2), „N” (pawilon strzelnicy), „W” (akademik nr 6) oraz „U”(stołówka) Szkoły Policji w Katowicach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t. j. Dz. U. z 2003 r., nr 169, poz. 1650, z późn. zm.). 2. W zakres mycia okien w budynku „B” wchodzi: 1) mycie wszystkich okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych; 2) mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych. 3. W zakres mycia okien w budynkach: „C”, „F”, „G”, „H1”, „H2”, „H3”, „L”, „M”, „N”, „W” oraz „U” wchodzi obustronne mycie okien wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć, progów ościeżnic, ślem, słupków, klamek od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz mycie parapetów od strony wewnętrznej i zewnętrznej. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych w formie załączników: wzór umowy (stanowiący załącznik nr 1) oraz szczegółowy wykaz okien (załącznik nr 2). Warunkiem koniecznym jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w dniu 20 czerwca o godz. 12:00. Warunkiem koniecznym do podpisania umowy jest dołączenie wypełnionego oświadczenia dotyczącego metody mycia okien stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 3. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania umowy. 4. Wykonawca przystępujący do postępowania winien prowadzić przedmiot działalności związany z zamówieniem i legitymować się odpowiednim wpisem w tym zakresie. 5. Wykonawca na etapie postępowania winien przedstawić referencje bądź inny dokument potwierdzający wykonanie usługi w niniejszym zakresie z ostatnich 12 miesięcy. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na realizację usługi przez firmy podwykonawcze. 7. Termin wykonania mycia okien do 22 lipca 2024 r. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą wykonywać. 8. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu. 9. W zakres przedmiotu umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać odpowiedni sprzęt. 10. W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC. 11. Zamawiający zastrzega, że mycie okien na wysokości nie może się odbywać za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody i wyposażonych w szczotki. 12. Używany przez pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa. 13. Wykonawca zrealizuje usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć, odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu. 14. Zastosowane przez Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości. 15. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 16. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, a potwierdzenie prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym. 18. Odbioru całkowitego usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona uwzględniona w umowie. 19. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń. 20. Ceny jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w ofercie, są stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 21. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego oraz z umową (wzór umowy dołączony do zapytania ofertowego) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszej usługi przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. KARY I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20% wynagrodzenia. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych, w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : do 22 lipca 2024 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 252