Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa polegająca na wymianie automatyki centrali wentylacyjnej w bud. „U” Szkoły Policji w Katowicach.

Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 13:29:00
Składania : 21-06-2024 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

Usługa polegająca na wymianie automatyki centrali wentylacyjnej BS-6(50)-P
w pomieszczeniu U-015 budynku „U” (stołówki) Szkoły Policji w Katowicach. W zakres prac wchodzi modernizacja i rozbudowa automatyki HVAC centrali wentylacyjnej, która obejmuje wymianę sterowników i części okablowania, gdzie zmodernizowana centrala obsługiwana będzie za pomocą nowego interfejsu, który będzie umożliwiał odczyt wszystkich parametrów pracy, temperatur, wydatków etc. oraz sterowanie pracą centrali będzie możliwe za pomocą harmonogramu. Zakres niniejszej usługi obejmuje również uruchomienie i sprawdzenie centrali wentylacyjnej.

 

Przewidywane do wymiany elementy automatyki:

1. Szafa automatyki z nowymi czujnikami – 1 szt.

2. Panel sterujący – 1 szt.

3. Częściowa wymiana okablowania – 1 kpl.

4. Siłowniki przepustnic – 2 szt.

5. Siłownik zaworu – 1 szt.

6. Zawór 3-drogowy – 1 szt.

7. Presostaty (filtry/wentylatory) – 2 szt.

8. Falowniki LG/LS 11kW (Modbus) – 1 szt

 

W załączniku zdjęcia tabliczek znamionowych centrali.

 

UWAGA! Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest wzięcie udziału w wizji lokalnej, która odbędzie się dnia 18 czerwca o godz. 10:00.

 

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

6.      Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół uwzględniający wszystkie wykonane czynności objęte przedmiotem zlecenia wraz z ich podsumowaniem, zaakceptowany przez Zamawiającego.

7.      Warunkiem dokonania płatności i wystawienia faktury będzie zaakceptowany przez Zamawiającego protokół potwierdzający wykonanie zlecenia.

8.      Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej
24 miesięcy.

9.      Wykonawca powinien posiadać odpowiednie i aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania niniejszej usługi.

10.  Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji bądź licytacji na platformie zakupowej.

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA

1.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

2.      W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

3.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.

4.      Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną do przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.

 

 

TERMIN REALIZACJI :  30 dni od podpisania zlecenia.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
image000000.jpg jpg 23.34 2024-06-14 13:29:00 Postępowanie
image000001.jpg jpg 16 2024-06-14 13:29:00 Postępowanie
image000002.jpg jpg 15.02 2024-06-14 13:29:00 Postępowanie
image000004.jpg jpg 20.28 2024-06-14 13:29:00 Postępowanie
image000006.jpg jpg 35.64 2024-06-14 13:29:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa polegająca na wymianie automatyki centrali wentylacyjnej w bud. „U” Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA Usługa polegająca na wymianie automatyki centrali wentylacyjnej BS-6(50)-P w pomieszczeniu U-015 budynku „U” (stołówki) Szkoły Policji w Katowicach. W zakres prac wchodzi modernizacja i rozbudowa automatyki HVAC centrali wentylacyjnej, która obejmuje wymianę sterowników i części okablowania, gdzie zmodernizowana centrala obsługiwana będzie za pomocą nowego interfejsu, który będzie umożliwiał odczyt wszystkich parametrów pracy, temperatur, wydatków etc. oraz sterowanie pracą centrali będzie możliwe za pomocą harmonogramu. Zakres niniejszej usługi obejmuje również uruchomienie i sprawdzenie centrali wentylacyjnej. Przewidywane do wymiany elementy automatyki: 1. Szafa automatyki z nowymi czujnikami – 1 szt. 2. Panel sterujący – 1 szt. 3. Częściowa wymiana okablowania – 1 kpl. 4. Siłowniki przepustnic – 2 szt. 5. Siłownik zaworu – 1 szt. 6. Zawór 3-drogowy – 1 szt. 7. Presostaty (filtry/wentylatory) – 2 szt. 8. Falowniki LG/LS 11kW (Modbus) – 1 szt W załączniku zdjęcia tabliczek znamionowych centrali. UWAGA! Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest wzięcie udziału w wizji lokalnej, która odbędzie się dnia 18 czerwca o godz. 10:00. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół uwzględniający wszystkie wykonane czynności objęte przedmiotem zlecenia wraz z ich podsumowaniem, zaakceptowany przez Zamawiającego. 7. Warunkiem dokonania płatności i wystawienia faktury będzie zaakceptowany przez Zamawiającego protokół potwierdzający wykonanie zlecenia. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej 24 miesięcy. 9. Wykonawca powinien posiadać odpowiednie i aktualne świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania niniejszej usługi. 10. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji bądź licytacji na platformie zakupowej. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 2. W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Osobą upoważnioną do przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : 30 dni od podpisania zlecenia.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 107