Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup, dostawa oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański.

Anna Niedzielska
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2024 13:51:00
Składania : 21-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 21-06-2024 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE CENOWE

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na zakup, dostawę oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański.

Zapytanie cenowe ma na celu rozeznanie rynku na wykonanie ww. usługi.

 

I.     Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

II.   Przedmiot  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest:

·       zakup, dostawa oraz montaż 1 (jednej) sztuki lampy hybrydowej na drodze gminnej w Mokrym Dworze, obręb Mokry Dwór [0006], działka nr 167  przy budynku nr 15b w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

·       zakup, dostawa oraz montaż 1 (jednej) sztuki lampy hybrydowej na drodze gminnej w Rokitnicy na ul. Sadowej, obręb Rokitnica [0013], działka nr 6/74 w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego.

III.  Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy został w całości zrealizowany przez Wykonawcę nie później niż 60 dni od dnia zawarcia umowy.

IV. Sposób przygotowania oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.   Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

V.   Badanie ofert:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.

VI. Miejsce i termin złożenia oferty:

1.     Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.     Termin składania ofert – 21.06.2024 r. godzina 10:00.  

VII.    Informacje dodatkowe:

Niniejsze zapytanie cenowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego, ani nie jest zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego, a co za tym idzie, nie niesie za sobą skutków prawnych oraz nie stanowi zobowiązania Gminy Pruszcz Gdański do zawarcia umowy z odbiorcą zapytania. Zapytanie cenowe kierowane jest do odbiorcy wyłącznie w celu analizy rynku i oszacowania wartości przedmiotu zamówienia.

VIII.  Osoba uprawniona do kontaktów:

Anna Niedzielska tel. 600 809 081

e-mail: aniedzielska@pruszczgdanski.pl  

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1- Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 2007.87 2024-06-13 13:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- Oferta cenowa Wykonawcy.pdf pdf 444.53 2024-06-13 13:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 3- Klauzula RODO.pdf pdf 792.09 2024-06-13 13:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 4- Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 1114.63 2024-06-13 13:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup, dostawa oraz montaż oświetlenia z własnym źródłem zasilania na terenie gminy Pruszcz Gdański. - 1 usługa Urząd Gminy Pruszcz Gdański
Zakątek 1
83-000, Juszkowo
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - 60 dni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - 30 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Rękojmia - 36- miesięczny okres rękojmi, którego bieg rozpoczyna data podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Warunki udziału - Wykonawca wykaże, że w okresie 2 lat przed dniem złożenia oferty cenowej wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na dostawie oraz montażu 1 sztuki lampy hybrydowej ulicznej. Potwierdzeniem spełnienia warunku będą między innymi protokoły, referencje. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oferta cenowa Wykonawcy - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganej oferty cenowej zgodnie z załącznikiem nr 2. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wymaganego oświadczenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić zapoznanie się z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzić akceptację jego warunków wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 189