Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KSr-IX.271.32.2024 Badania zanieczyszczenia gleby i ziemi na terenie miasta Poznania - aktualizacja Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi

Joanna Grześkowiak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Klimatu i Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2024 11:32:00
Składania : 02-07-2024 16:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Badania zanieczyszczenia gleby i ziemi na terenie miasta Poznania – aktualizacja Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi

1.      Zapoznanie się z dokumentacją będącą w posiadaniu Wydziału Klimatu i Środowiska w terminie 2 tygodni od dnia podpisania umowy w siedzibie Wydziału lub przekazanie jej drogą mailową Wykonawcy, dla terenu wytypowanego do analizy i badań:

-       nieruchomość przy ul. Krańcowej 24  – działki nt 3/9, 3/18, 3/20, 3/21 (ark. 02, obręb: Komandoria), o łącznej powierzchni 6,1589 ha

2.    Wykonanie badań gruntu i wód gruntowych w zakresie występowania metali ciężkich (As, Ba, Cr, Sn, Zn, Cd, Co, Cu, Mo, Ni, Pb, Hg) oraz substancji ropopochodnych (suma węglowodorów C6 – C12 składników frakcji benzyn, C12 – C35  składników frakcji oleju, BTEX, WWA) dla terenu o łącznej powierzchni 6,1589 ha:

-       pobór 10 zbiorczych próbek gruntu (15 pojedynczych próbek na 1 zbiorczą) (z gł. 0,0 ÷ 0,25 m p.p.t.),

-       wykonanie 10 otworów badawczych i pobór 4 pojedynczych próbek gruntu z każdego otworu (z gł. od 0,25 ÷ gł. 6,0 p.p.t.), przy czym jedna próbka powinna być pobrana
z warstwy gruntu nad zwierciadłem wody,

-       pobór 1 próbki wody gruntowej z każdego otworu, w którym nawiercono wody gruntowe,

-       wykonanie badań laboratoryjnych.

3.    Opracowanie dokumentacji – raportu z badań środowiskowych w formie wydruku (3 egz.)  oraz na nośniku elektronicznym,

a)    raport z badań środowiskowych winien zawierać wyniki badań oraz ocenę stanu środowiska gruntowo-wodnego w odniesieniu do obowiązujących przepisów:

-       dla gruntów: § 3 ust. 3 pkt 1) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 01.09.2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1395),

-       dla wód gruntowych: rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej w sprawie kryteriów i sposobu oceny jednolitych części wód podziemnych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 2148),

b)    raport winien zawierać mapę uwzględniającą lokalizację otworów badawczych
i miejsc poboru próbek, wraz z zaznaczeniem miejsc, w których stwierdzono przekroczenia dopuszczalnych zawartości w glebie i ziemi substancji powodujących ryzyko.

Badania gleby i ziemi należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 01.09.2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1395).

Warunkiem realizacji zadania jest wykonanie badań przez laboratorium, o którym mowa w art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2024, poz. 54.).

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

    3. Termin wykonania zamówienia:

30.09.2024 r.

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Jedynym kryterium najkorzystniejszej oferty jest cena (zł), która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).


    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23%.

    6. Zasady płatności:

Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktury VAT po zakończeniu zlecenia w oparciu o protokół zdawczo-odbiorczy. Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na „białej liście” podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 19 62, 61 878 48 59, 61 878 40 59.

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz cenowy.doc doc 47.5 2024-06-18 11:32:00 Przedmiot zamówienia
wyjaśnienia do treści zapytania ofertowego.pdf pdf 410.43 2024-06-25 10:22:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia !AKTUALNY!.pdf pdf 195.15 2024-06-25 10:22:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do OPZ - dokumentacja fotograficzna.pdf pdf 4578.48 2024-06-25 10:22:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Formularz cenowy !AKTUALNY!.pdf pdf 494.36 2024-06-25 10:22:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #940054.pdf pdf 28.93 2024-07-04 18:21:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-07-08 09:52 Joanna Grześkowiak Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zamówienie pn.: Badania zanieczyszczenia gleby i ziemi na terenie miasta Poznania - aktualizacja Wykazu potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez: DEKONTA Polska Sp. z o.o.
2024-07-04 18:21 Joanna Grześkowiak Dzień dobry,
dziękujemy za złożone w postępowaniu oferty.
W załączniku informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-25 10:22 Joanna Grześkowiak Dzień dobry,
w związku z otrzymaniem pytań do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, poniżej publikujemy zestawienie pytań i odpowiedzi. Ponadto informujemy, iż termin składania ofert został wydłużony do dnia 02.07.2024 r., godziny 16:00.

Dodatkowo zaznaczamy, iż:
- zmianie uległa treść pkt 1 Zapytania ofertowego pn. "Opis przedmiotu zamówienia". Aktualny OPZ stanowi załącznik do niniejszego komunikatu,
- dodano załącznik nr 1 do OPZ - dokumentację fotograficzną z wizji lokalnej,
- w związku ze zmianą treści OPZ, zmieniono treść załącznika stanowiącego formularz cenowy.

wyjaśnienia do treśc [...].pdf

Załącznik nr 1 - Opi [...].pdf

Załącznik nr 1 do OP [...].pdf

Załącznik nr 2 - For [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena Proszę o wskazanie ceny całkowitej za wykonanie zamówienia oraz wypełnienie załącznika.

formularz cenowy.doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30.09.2024 r. dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wymagania dot. Wykonawcy - Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiada akredytacje wydaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub zagraniczne certyfikaty akredytacji, wystawiane przez jednostki akredytujące będące sygnatariuszami wielostronicowego porozumienia EA lub ILAC w rozumieniu ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2022, poz. 2556 ze zm.) w zakresie poboru gruntu i wód gruntowych do badań fizycznych i chemicznych. Proszę przedstawić kopię akredytacji. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wymagania dot. Wykonawcy - Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe z jednej z następujących dziedzin: geologia, chemia, technologia chemiczna, inżynieria chemiczna, towaroznawstwo, ochrona środowiska, kształtowanie środowiska lub pokrewne z wyżej wymienionymi. Proszę przedstawić kopię dyplomów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 462