Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KPRM-III.062.1.14.2024 Zakup przypinek z logotypem postaci Piotra i Pawła

Izabela Burchacka
Miasto Poznań Oddział: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2024 14:50:00
Składania : 18-06-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

KPRM-III.062.1.14.2024

Zwracam się z zapytaniem ofertowym o złożenie oferty cenowej. Zamówienie nie podlega ustawie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.


Zamawiający:

Miasto Poznań

Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta

Pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) W ramach prowadzenia przez Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta działań promocyjnych związanych z organizowanym piknikiem rodzinnym w przestrzeni pl. Kolegiackiego w imieniny Piotra i Pawła, planuje się zamówienie polegające na wykonaniu i dostawie przypinek z wizerunkiem Piotra i Pawła. 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa w jednej partii pod adres wskazany przez Zamawiającego: 500 szt. przypinek w 5 kolorach z nadrukowanym logo postaci Piotra i Pawła.


2)      Do zakresu zamówienia w szczególności należy m.in.:

a)      wykonanie wizualizacji przypinek z grafiką na podstawie otrzymanej grafiki i przesłanie ich do akceptacji Zamawiającego,

b)      wykonanie przypinek zgodnie ze specyfikacją,

c)      dostawa w jednej partii pod adres wskazany w zamówieniu przez Zamawiającego.


3)      Specyfikacja produktu:

  • wielkość: 32 mm,
  • kolory tła zgodnie z załącznikiem 2., postaci Piotra i Pawła w kolorze czarnym,
  • kształt: okrągły,
  • mocowanie za pomocą agrafki umieszczonej na tylnej części przypinki,
  • znakowanie w postaci wydruku na papierze,
  • grafika zalaminowana.

Przypinka jednokolorowa w pięciu wersjach kolorystycznych (po 100 szt. każdy kolor) z umieszczoną grafiką Zamawiającego. 

Grafiki stanowiące załączniki do zapytania ofertowego chronione są prawem autorskim i mogą być wykorzystane przez wyłonionego Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu realizacji przedmiotowej umowy. Wykonawca nie ma prawa odstępować grafiki innym podmiotom.


4) Adres dostawy:

Miasto Poznań

Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta

Izabela Burchacka

pl. Kolegiacki 17

61-841 Poznań

tel. 61 878 4911

 

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

39294100-0 Artykuły informacyjne i promocyjne


    3. Termin wykonania zamówienia:

Dostawa w terminie nie później niż do 27 czerwca 2024 r.


    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Cena całkowita brutto: 100 %


    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.


    6. Zasady płatności:

Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego./

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym  w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.

Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz.711). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.


    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.


    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.


    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.


    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.


    11. Zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią zapytania ofertowego wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4911

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Załączniki:

1. Grafika do umieszczenia na przypince

2. Wzór i kolory nadruku


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.1 Grafika.pdf pdf 373.28 2024-06-14 14:50:00 Postępowanie
Zał.1 Grafika- png.png png 91.84 2024-06-14 14:50:00 Postępowanie
Zał. 2 Wzór i kolory nadruku.pdf pdf 90.23 2024-06-14 14:50:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie przypinek z logotypem postaci Piotra i Pawła W tym miejscu proszę o wycenę przypinek zgodnie ze specyfikacją, która znajduje się w opisie wymagań. W wycenie należy uwzględnić przygotowanie projektu nadruku i wizualizacji przypinek na podstawie załączonych plików. 500 szt. - (0)
2 Dostawa w jednej partii W tym miejscu proszę o wycenę dostawy w jednej partii zamówienia pod adres wskazany przez Zamawiającego. Dostawa odbędzie się na terenie miasta Poznania. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dostawa gotowego zamówienia w terminie nie później niż do 27 czerwca 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" oraz oferowaną liczbę dni roboczych na wykonanie zamówienia. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Znajomość treści zapytania ofertowego i zamówienia - Proszę zapoznać się z treścią opisu wymagań i potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
6 Numer konta bankowego - Proszę wpisać numer konta bankowego firmy umieszczony na białej liście podatników VAT (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 163