Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-06-2024 14:17:00 |
Składania : | 20-06-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-06-2024 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Wymagania i specyfikacja
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej i ochronnej (obuwia, odzieży roboczych, rękawic, kombinezonów ochronnych) podzielonego na cztery zadania:
Zadanie 1. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej odzieży roboczej zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2a do niniejszego zapytania,
Zadanie 2. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego obuwia roboczego zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2b do niniejszego zapytania,
Zadanie 3. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych rękawic roboczych oraz ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2c do niniejszego zapytania,
Zadanie 4. Zakup oraz dostawa fabrycznie nowych kombinezonów ochronnych zgodnie z opisem w formularzu cenowym- załącznik nr 2d do niniejszego zapytania.
Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie, na podstawie Zamówień składanych przez Zamawiającego. Termin realizacji Zamówienia:
a) dla Zadania 1 nie może przekroczyć 14 dni od daty jego doręczenia,
b) dla Zadania 2 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia,
c) dla Zadania 3 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia,
d) dla Zadania 4 nie może przekroczyć 6 dni od daty jego doręczenia.
Odzież robocza będzie dostarczana do bazy zaplecza technicznego w Gliwicach przy
ul. Rybnickiej 47, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załącznik nr 2, 2a,2b,2c,2d oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Materiałów Przetargowych.
Uwaga:
Wskazane w formularzach cenowych nazwy własne należy traktować jako przykładowe i w odniesieniu do oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów, właściwości, trwałości i jakości.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę innego asortymentu niż wskazany w formularzu cenowym, należy wskazać nazwę producenta, markę, nazwę, typ, w celu zweryfikowania przez Zamawiającego czy zaproponowany przez Wykonawcę asortyment spełnia wymagania i jest on najwyższej jakości i trwałości.
W formularzach cenowych, w pozycjach, w których Zamawiający wymaga wpisania producenta/marki/nazwy/typu, w przypadku gdyby Wykonawca proponował produkt własny, należy wpisać „produkt własny”, jednak w takim wypadku jest wymagane dołączenie do oferty karty katalogowej produktu.
UWAGA:
Umowa na realizację zamówienia będzie zawarta do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Kod CPV:
18113000-4, 18443320-5, 18317000-4, 18332000-5, 18220000-7, 18100000-0, 39514200-0, 18800000-7, 18830000-6, 18141000-9
3. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się wyłącznie ceną. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2a lub 2b lub 2c lub 2d do Materiałów Przetargowych (w zależności od zadania na które Wykonawca składa swoją ofertę),
• UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych zczyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507 z późn. zm.).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
2) Opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 2,
3) Formularz cenowy – Załącznik nr 2a,2b,2c,2d do Materiałów Przetargowych,
4) Wzór umowy – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-06-20 09:45 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2024-06-18 13:15 | Patrycja Kandyba | Wyjaśnienia i modyfikacja treści MP |
2024-06-12 13:38 | Patrycja Kandyba | Modyfikacja treści MP |
Komunikaty