Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.31.2024 Konserwacja oraz nadzór nad infrastrukturą oświetleniową gminnych terenów publicznych stanowiącą własność gminy Siechnice

Joanna Tulejko
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2024 10:55:00
Składania : 26-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-06-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
31_ 2024 SWZ konserwacja oświetleniaa.docx docx 121 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
ogłoszenie 11062024.pdf pdf 2188 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
OPZ 05052024 013.doc doc 119 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
PROJEKT UMOWY.docx docx 66.62 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
SWZ PDF.pdf pdf 816.32 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
Załacznik 3 - Protokół kontroli oswietlenia.docx docx 16.78 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
Załacznik 4 - Protokół przyłączenia odłączenia punktów oświetleniowych.docx docx 18.29 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - Zestawienie punktów oświetleniowych.xlsx xlsx 24.41 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Procedura - dok pow.docx docx 22.54 2024-06-11 10:55:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie terminu 20062024.pdf pdf 174.19 2024-06-20 14:16:35 Publiczna wiadomość
zmiana terminu składania ofert 20062024.pdf pdf 443.71 2024-06-20 14:16:35 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert 26062024.pdf pdf 456.31 2024-06-26 10:25:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-26 10:25 Joanna Tulejko Zestawienie z otwarcia ofert

Zestawienie ofert 26 [...].pdf

2024-06-26 10:00 Komunikat Zamawiającego 553 472,72
2024-06-20 14:16 Joanna Tulejko Zmiana treści Specyfikacji Warunków Zamówienia

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie: Konserwacja oraz nadzór
nad infrastrukturą oświetleniową gminnych terenów publicznych stanowiącą własność gminy Siechnice

Zamawiający informuje, że do Zamawiającego wpłynęły wnioski od wykonawców
o wyjaśnienie treści SWZ. Mając na uwadze, że Zamawiający potrzebuje czasu na udzielenie odpowiedzi, działając na podstawie art. 271 ust. 1 oraz art. 286 ust. 1 i ust. 3 ustawy Pzp, zmienia termin składania ofert oraz wprowadza następujące zmiany do SWZ:

Zmiana 1: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 16 „Sposób oraz termin składania ofert” w pkt. 2. jest: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia: 21.06.2024 r., do godz. 10.00., ma być: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia: 26.06.2024 r., do godz. 10.00.

Zmiana 2: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 17„Termin otwarcia ofert” w pkt. 1 jest: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 21.06.2024 r. o godzinie 10.05, ma być: „Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 26.06.2024 r., o godzinie 10.05.

Zmiana 3: W Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w pkt. 18„Termin związania ofertą” w pkt. 1 jest: Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 20.07.2024 r., ma być: Wykonawca jest związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert do dnia 25.07.2024 r.
Ogłoszenie o zamówieniu w powyższym zakresie zmieniono odpowiednio.

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

zmiana terminu skład [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434