- Strona główna
- Postępowanie ID 93913
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa edukacyjna: doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli – szkolenia i kursy specjalistyczne, w ramach projektu „Wspólnie możemy więcej”.
Wystawiający
-
UżytkownikIlona Seredyńska
-
Organizacja
-
OddziałDPF
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2017-09-06 15:16:44
-
Składania2017-09-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
usługę edukacyjną: doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli:
- klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim,
- klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim,
- klas Gimnazjum nr 6 Specjalnego prowadzonych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Janusza Korczaka w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim
– szkolenia i kursy specjalistyczne (nazwa zamówienia)
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na doskonaleniu umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli – szkolenia i kursy specjalistyczne. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Wspólnie możemy więcej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych: dla 11 części. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które można złożyć zamówienie. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części.
Kod CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Poniżej podział postępowania na części:
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń a indywidualizacja pracy z uczniami
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty z nauką?
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- zaprezentowanie możliwości tablicy interaktywnej jako środka dydaktycznego,
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- materiały szkoleniowe, program szkolenia, listę obecności.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń
a indywidualizacja pracy z uczniami
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Motywowanie nauczycieli do aktywizowania uczniów w procesie.
- Strategie rozwijanie uczenia się i nauczania w sposób kreatywny.
- Wzbogacenie warsztatu pracy o techniki i metody wzmacniające w uczniach chęć uczenia się
i motywację do nauki.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Metodyka nauczania jako dział dydaktyki szczegółowej.
- Klasyfikacja metod nauczania.
- Metody aktywizujące.
- Pomoce dydaktyczne wspierające proces nauczania/uczenia.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Celem kursu jest zapoznanie nauczycieli z podstawami neuroedukacji i ich wykorzystaniem
w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- co to jest neuroedukacja.
- ontogeneza, czyli uczeń w procesie swojego rozwoju.
- BIOS człowieka – fundamenty optymalnego funkcjonowania i uczenia się
- zapoznanie nauczycieli z podstawami neuroedukacji i ich wykorzystaniem w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
- integracja nabytej wiedzy i umiejętności, aby projektować efektywne procesy edukacyjne.
- wzbudzeniu zainteresowania problematyką neuroedukacji, a także zachęceniu do dalszego doskonalenia zawodowego w tym obszarze.
- rozwiązywanie problemów edukacyjnych z poziomu neuroperspektywy.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- kurs on-line, treści kursu ujęte w 5 blokach tematycznych (modułach) - realizacja jednej części trwa około 2 tygodni, 50 godzin.
- materiały szkoleniowe: filmy, artykuły, ćwiczenia, bibliografia.
- egzamin on-line.
- uczestnik kursu, który zaliczy wszystkie moduły i zda egzamin on-line, otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - kurs on-line.
Adresaci szkolenia:
- 4 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy nauczycieli nt. neuroedukacji i jej wykorzystania w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Refleksyjny Praktyk, czyli jak uchwycić obraz całości.
- Różne oblicza bezpieczeństwa w szkole (mechanizmy samoregulacji, dyscyplina koleżeńska, więź, empatia, pomaganie i współpraca - przykłady scenariuszy zajęć)
- Proces uczenia się - modele procesu uczenia się, autoewaluacja, budowanie motywacji.
- Tutoring, mentoring, coaching – narzędzia wspierania rozwoju ucznia
- Przestrzeń w szkole - jak wykorzystywać przestrzeń do wspierania uczenia się, rozwoju zdolności
i talentów oraz odpoczynku.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- kurs on-line, treści kursu ujęte w 5 blokach tematycznych (modułach) - realizacja jednej części trwa około 2 tygodni, 50 godzin.
- materiały szkoleniowe: filmy, artykuły, ćwiczenia, bibliografia.
- egzamin on-line.
- uczestnik kursu, który zaliczy wszystkie moduły i zda egzamin on-line, otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - kurs on-line.
Adresaci szkolenia:
- 4 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- zaprezentowanie możliwości tablicy interaktywnej jako środka dydaktycznego,
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną.
- tworzenie materiałów dydaktycznych do wykorzystania na tablicy interaktywnej.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną,
- tworzenie materiałów dydaktycznych do wykorzystania na tablicy interaktywnej - ćwiczeń, quizów oraz prezentacji do wykorzystania na lekcji,
- wprowadzanie innowacji na zajęciach, adaptacja materiałów dydaktycznych.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Celem szkolenia jest upowszechnienie eksperymentów i doświadczeń przyrodniczych jako głównej strategii uczenia przedmiotów przyrodniczych i kształcenia myślenia naukowego. Szkolenie ma pokazać nauczycielom proces przeprowadzania eksperymentu naukowego, uwzględniającego wszystkie jego etapy: od postawienia tezy do analizy i prezentacji uzyskanych wyników. Uczestnicy poznają dobre praktyki nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz kształtowania twórczego myślenia. Po ukończeniu szkolenia będą mogli z łatwością stosować metodologię prowadzenia eksperymentu chemicznego lub fizycznego, przeprowadzać eksperymenty w klasie z wykorzystaniem ogólnie dostępnych środków, kształcić myślenie naukowe uczniów poprzez umożliwienie im przeprowadzania doświadczeń.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Eksperyment, jako narzędzie w edukacji.
- Eksperyment w nauce przedmiotów przyrodniczych.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 8 godzin zajęć dla grupy,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty z nauką?
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy nauczycieli nt. badania możliwości i potrzeb rozwojowych uczniów, dokumentowania tych obserwacji oraz ich praktycznego wykorzystania w celu udzielania uczniom odpowiedniego wsparcia.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- planowanie diagnozy pedagogicznej rozwoju poznawczego ucznia;
- opracowanie studium przypadku wybranego ucznia;
- wskazanie mocnych i słabych stron ucznia;
- wskazanie przyczyny trudności edukacyjnych ucznia;
-dobieranie zadania do możliwości ucznia;
- budowanie systemu motywacji;
- wspieranie poczucia własnej wartości ucznia.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Uczestnik kursu zdobędzie podstawowe wykształcenie w zakresie terapii systemowej poprzez zapoznanie z teoretycznymi założeniami terapii systemowej oraz doskonalenie praktycznych umiejętności niezbędnych przy prowadzeniu terapii rodzinnej, indywidualnej, grupowej uwzględniającej perspektywę systemową.
Kurs skierowany do osób z wykształceniem wyższym: psychologów, pedagogów, lekarzy, pielęgniarek.
Kurs podstawowy jest etapem na drodze do zdobycia Certyfikatu Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
1.Ewolucja myśli i terapii systemowej. Specyfika systemowych szkół terapeutycznych.
2.Podstawowe zagadnienia teoretyczne podejścia
3.Teoria procesu terapeutycznego
4.Diagnoza psychoterapeutyczna
5.Interwencje terapeutyczne - strategie, metody, techniki
6.Zastosowanie podejścia systemowego w terapii indywidualnej, par, rodzinnej i grupowej.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 140 godzin szkoleniowych realizowanych w trakcie zjazdów sobotnio-niedzielnych,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018r.
- świadectwo ukończenia kursu - dokument wystawiony przez organizatora kursu zgodny ze standardami sekcji psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego - uzyskane w ramach kursu świadectwo może być włączone w poczet innych szkoleń z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Miejsce przeprowadzenia zajęć - odległość do 170 km od Piotrkowa Trybunalskiego
Adresaci szkolenia:
- 1 nauczyciel klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
Kurs / szkolenie specjalistyczne ma przestawić teoretyczne i praktyczne zagadnienia treningu EEG Biofeedback. Po jego zakończeniu uczestnik ma nabyć umiejętności niezbędne do prowadzenia zajęć wykorzystujących wyżej w/w metody treningu.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
Zajęcia teoretyczne:
• Rys historyczny rozwoju Biofeedbacku.
• Rodzaje Biofeedbacku: EEG, GSR, HEG, oddechowy, temperaturowy.
• Zasada działanie Biofeedbacku EEG.
• Wprowadzenie do elektroencefalografii.
• Zasady rozmieszczenia elektrod EEG w systemie 10-20
• Zasady prowadzenia treningów Biofeedback EEG.
• Protokoły treningowe Biofeedback EEG.
• Możliwości zastosowanie Biofeedbacku EEG różnego rodzaju obszarach psychologii i medycyny np. neurotrening w specyficznych zaburzeniach dzieci i młodzieży: ADHD, dysleksja; trening optymalnego funkcjonowania, zastosowanie biofeedbacku w sporcie; neurorehabiltacji, rehabilitacji w kardiologii itd.
Zajęcia praktyczne:
• Prezentacja aparatury do neurotreningu Biofeedback EEG
• Ćwiczenia praktyczne w wyznaczaniu rozmieszczenia i umieszczania elektrod EEG w systemie 10-20.
• Zapoznanie z obsługi programu DigiTrack Biofeedback EEG do zapisu i archiwizacji badań i treningów. Nauka obsługi podstawowych parametrów programu.
• Nauka sporządzanie zapisów bazowych EEG (bez gier).
• Ocena wyników zapisów bazowych i tworzenia na ich podstawie protokołów treningowych oraz dobór gier.
• Prowadzenie treningu, rozpoznawanie artefaktów w zapisie EEG.
• Weryfikacja postępów treningu Biofeedback EEG – wskaźniki (ratio).
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018r.
Miejsce przeprowadzenia zajęć - odległość do 200 km od Piotrkowa Trybunalskiego
Adresaci szkolenia:
- 1 nauczyciel klas Gimnazjum nr 6 prowadzonych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Janusza Korczaka w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2. spełniają warunki udziału w postepowaniu w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu);
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu);
c) zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca musi wykazać się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia*, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
*tematy szkoleń dla danej Części zamówienia:
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń
a indywidualizacja pracy z uczniami
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody
i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty
z nauką?
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w następujących oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (Załącznik nr 1)
2) wykaz wykonanych (przeprowadzonych) co najmniej 3 szkoleń o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie (Załącznik nr 2)
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania:
1) od dnia 30.09.2017 do dnia 30.06.2018 / czas realizacji: 10 miesięcy, odpowiednio dla każdej Części zamówienia (ust. 1 Zapytania ofertowego)
2) miejsce realizacji zamówienia: odpowiednio dla każdej Części zamówienia (ust. 1 Zapytania)
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena - waga 80 %
- doświadczenie - waga 20 %
doświadczenie (liczba zrealizowanych edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych, o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
a. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do rozpatrywania jeżeli: oferta, spełnia wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert oraz oferta złożona została
w odpowiednim terminie,
b. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowe przedstawione powyżej.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części, zostanie obliczona wg
poniższego wzoru:
S = C + D
gdzie:
S – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” – waga 80%,
cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------------- x 80 %
cena badanej oferty
1% = 1 pkt
D – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie wykonawcy” – waga 20%.
Doświadczenie wykonawcy:
- Zrealizowano 0-3 edycje szkoleń lub kursów specjalistycznych = 0 pkt.
- Zrealizowano 4 - 6 edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych = 5 pkt.
- Zrealizowane 7 i więcej edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych = 10 pkt
w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
usługę edukacyjną: doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli:
- klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim,
- klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim,
- klas Gimnazjum nr 6 Specjalnego prowadzonych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Janusza Korczaka w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim
– szkolenia i kursy specjalistyczne (nazwa zamówienia)
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na doskonaleniu umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli – szkolenia i kursy specjalistyczne. Zadanie realizowane jest w ramach projektu pod nazwą „Wspólnie możemy więcej”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego 2014-2020.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych: dla 11 części. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które można złożyć zamówienie. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części.
Kod CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Poniżej podział postępowania na części:
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń a indywidualizacja pracy z uczniami
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty z nauką?
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- zaprezentowanie możliwości tablicy interaktywnej jako środka dydaktycznego,
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- materiały szkoleniowe, program szkolenia, listę obecności.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń
a indywidualizacja pracy z uczniami
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Motywowanie nauczycieli do aktywizowania uczniów w procesie.
- Strategie rozwijanie uczenia się i nauczania w sposób kreatywny.
- Wzbogacenie warsztatu pracy o techniki i metody wzmacniające w uczniach chęć uczenia się
i motywację do nauki.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Metodyka nauczania jako dział dydaktyki szczegółowej.
- Klasyfikacja metod nauczania.
- Metody aktywizujące.
- Pomoce dydaktyczne wspierające proces nauczania/uczenia.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 6 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 13 nauczycieli klas Gimnazjum nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w V Liceum Ogólnokształcącym im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Piotrkowie Trybunalskim.
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Celem kursu jest zapoznanie nauczycieli z podstawami neuroedukacji i ich wykorzystaniem
w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- co to jest neuroedukacja.
- ontogeneza, czyli uczeń w procesie swojego rozwoju.
- BIOS człowieka – fundamenty optymalnego funkcjonowania i uczenia się
- zapoznanie nauczycieli z podstawami neuroedukacji i ich wykorzystaniem w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
- integracja nabytej wiedzy i umiejętności, aby projektować efektywne procesy edukacyjne.
- wzbudzeniu zainteresowania problematyką neuroedukacji, a także zachęceniu do dalszego doskonalenia zawodowego w tym obszarze.
- rozwiązywanie problemów edukacyjnych z poziomu neuroperspektywy.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- kurs on-line, treści kursu ujęte w 5 blokach tematycznych (modułach) - realizacja jednej części trwa około 2 tygodni, 50 godzin.
- materiały szkoleniowe: filmy, artykuły, ćwiczenia, bibliografia.
- egzamin on-line.
- uczestnik kursu, który zaliczy wszystkie moduły i zda egzamin on-line, otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - kurs on-line.
Adresaci szkolenia:
- 4 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Celem kursu jest poszerzenie wiedzy nauczycieli nt. neuroedukacji i jej wykorzystania w praktyce – codziennej pracy nauczyciela z uczniami.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Refleksyjny Praktyk, czyli jak uchwycić obraz całości.
- Różne oblicza bezpieczeństwa w szkole (mechanizmy samoregulacji, dyscyplina koleżeńska, więź, empatia, pomaganie i współpraca - przykłady scenariuszy zajęć)
- Proces uczenia się - modele procesu uczenia się, autoewaluacja, budowanie motywacji.
- Tutoring, mentoring, coaching – narzędzia wspierania rozwoju ucznia
- Przestrzeń w szkole - jak wykorzystywać przestrzeń do wspierania uczenia się, rozwoju zdolności
i talentów oraz odpoczynku.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- kurs on-line, treści kursu ujęte w 5 blokach tematycznych (modułach) - realizacja jednej części trwa około 2 tygodni, 50 godzin.
- materiały szkoleniowe: filmy, artykuły, ćwiczenia, bibliografia.
- egzamin on-line.
- uczestnik kursu, który zaliczy wszystkie moduły i zda egzamin on-line, otrzyma zaświadczenie ukończenia kursu.
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - kurs on-line.
Adresaci szkolenia:
- 4 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- zaprezentowanie możliwości tablicy interaktywnej jako środka dydaktycznego,
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną.
- tworzenie materiałów dydaktycznych do wykorzystania na tablicy interaktywnej.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- metody przygotowywania materiałów do wykorzystania na tablicy interaktywnej,
- planowanie przebiegu lekcji z tablicą interaktywną,
- tworzenie materiałów dydaktycznych do wykorzystania na tablicy interaktywnej - ćwiczeń, quizów oraz prezentacji do wykorzystania na lekcji,
- wprowadzanie innowacji na zajęciach, adaptacja materiałów dydaktycznych.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy - na sprzęcie zamawiającego,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Celem szkolenia jest upowszechnienie eksperymentów i doświadczeń przyrodniczych jako głównej strategii uczenia przedmiotów przyrodniczych i kształcenia myślenia naukowego. Szkolenie ma pokazać nauczycielom proces przeprowadzania eksperymentu naukowego, uwzględniającego wszystkie jego etapy: od postawienia tezy do analizy i prezentacji uzyskanych wyników. Uczestnicy poznają dobre praktyki nauczania przedmiotów przyrodniczych oraz kształtowania twórczego myślenia. Po ukończeniu szkolenia będą mogli z łatwością stosować metodologię prowadzenia eksperymentu chemicznego lub fizycznego, przeprowadzać eksperymenty w klasie z wykorzystaniem ogólnie dostępnych środków, kształcić myślenie naukowe uczniów poprzez umożliwienie im przeprowadzania doświadczeń.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- Eksperyment, jako narzędzie w edukacji.
- Eksperyment w nauce przedmiotów przyrodniczych.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 8 godzin zajęć dla grupy,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty z nauką?
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy nauczycieli nt. badania możliwości i potrzeb rozwojowych uczniów, dokumentowania tych obserwacji oraz ich praktycznego wykorzystania w celu udzielania uczniom odpowiedniego wsparcia.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
- planowanie diagnozy pedagogicznej rozwoju poznawczego ucznia;
- opracowanie studium przypadku wybranego ucznia;
- wskazanie mocnych i słabych stron ucznia;
- wskazanie przyczyny trudności edukacyjnych ucznia;
-dobieranie zadania do możliwości ucznia;
- budowanie systemu motywacji;
- wspieranie poczucia własnej wartości ucznia.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 16 godzin zajęć dla grupy,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do grudnia 2017 (termin do uzgodnienia z Zamawiającym)
- miejsce przeprowadzenia zajęć - Piotrków Trybunalski, IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Adresaci szkolenia:
- 1 grupa: 8 nauczycieli klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Uczestnik kursu zdobędzie podstawowe wykształcenie w zakresie terapii systemowej poprzez zapoznanie z teoretycznymi założeniami terapii systemowej oraz doskonalenie praktycznych umiejętności niezbędnych przy prowadzeniu terapii rodzinnej, indywidualnej, grupowej uwzględniającej perspektywę systemową.
Kurs skierowany do osób z wykształceniem wyższym: psychologów, pedagogów, lekarzy, pielęgniarek.
Kurs podstawowy jest etapem na drodze do zdobycia Certyfikatu Psychoterapeuty i Doradcy Systemowego.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
1.Ewolucja myśli i terapii systemowej. Specyfika systemowych szkół terapeutycznych.
2.Podstawowe zagadnienia teoretyczne podejścia
3.Teoria procesu terapeutycznego
4.Diagnoza psychoterapeutyczna
5.Interwencje terapeutyczne - strategie, metody, techniki
6.Zastosowanie podejścia systemowego w terapii indywidualnej, par, rodzinnej i grupowej.
Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
- min. 140 godzin szkoleniowych realizowanych w trakcie zjazdów sobotnio-niedzielnych,
- materiały szkoleniowe,
- termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018r.
- świadectwo ukończenia kursu - dokument wystawiony przez organizatora kursu zgodny ze standardami sekcji psychoterapii Polskiego Towarzystwa Psychologicznego - uzyskane w ramach kursu świadectwo może być włączone w poczet innych szkoleń z zakresu psychoterapii, realizowanych przez kandydatów na drodze uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Miejsce przeprowadzenia zajęć - odległość do 170 km od Piotrkowa Trybunalskiego
Adresaci szkolenia:
- 1 nauczyciel klas Gimnazjum nr 2 im. Adama Mickiewicza w Piotrkowie Trybunalskim prowadzonych w IV LO im. Generała Stefana Roweckiego- Grota w Piotrkowie Trybunalskim.
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
Kurs / szkolenie specjalistyczne ma przestawić teoretyczne i praktyczne zagadnienia treningu EEG Biofeedback. Po jego zakończeniu uczestnik ma nabyć umiejętności niezbędne do prowadzenia zajęć wykorzystujących wyżej w/w metody treningu.
Wybrane treści realizowane w ramach szkolenia:
Zajęcia teoretyczne:
• Rys historyczny rozwoju Biofeedbacku.
• Rodzaje Biofeedbacku: EEG, GSR, HEG, oddechowy, temperaturowy.
• Zasada działanie Biofeedbacku EEG.
• Wprowadzenie do elektroencefalografii.
• Zasady rozmieszczenia elektrod EEG w systemie 10-20
• Zasady prowadzenia treningów Biofeedback EEG.
• Protokoły treningowe Biofeedback EEG.
• Możliwości zastosowanie Biofeedbacku EEG różnego rodzaju obszarach psychologii i medycyny np. neurotrening w specyficznych zaburzeniach dzieci i młodzieży: ADHD, dysleksja; trening optymalnego funkcjonowania, zastosowanie biofeedbacku w sporcie; neurorehabiltacji, rehabilitacji w kardiologii itd.
Zajęcia praktyczne:
• Prezentacja aparatury do neurotreningu Biofeedback EEG
• Ćwiczenia praktyczne w wyznaczaniu rozmieszczenia i umieszczania elektrod EEG w systemie 10-20.
• Zapoznanie z obsługi programu DigiTrack Biofeedback EEG do zapisu i archiwizacji badań i treningów. Nauka obsługi podstawowych parametrów programu.
• Nauka sporządzanie zapisów bazowych EEG (bez gier).
• Ocena wyników zapisów bazowych i tworzenia na ich podstawie protokołów treningowych oraz dobór gier.
• Prowadzenie treningu, rozpoznawanie artefaktów w zapisie EEG.
• Weryfikacja postępów treningu Biofeedback EEG – wskaźniki (ratio).
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do czerwca 2018r.
Miejsce przeprowadzenia zajęć - odległość do 200 km od Piotrkowa Trybunalskiego
Adresaci szkolenia:
- 1 nauczyciel klas Gimnazjum nr 6 prowadzonych w Szkole Podstawowej nr 17 im. Janusza Korczaka w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Piotrkowie Trybunalskim.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania;
2. spełniają warunki udziału w postepowaniu w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu);
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu);
c) zdolności technicznej lub zawodowej – wykonawca musi wykazać się przeprowadzeniem co najmniej 3 szkoleń o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia*, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
*tematy szkoleń dla danej Części zamówienia:
Część I. Szkolenie dla rady pedagogicznej – tablica interaktywna
Część II. Szkolenie dla rady pedagogicznej – kreatywny nauczyciel i twórczy uczeń
a indywidualizacja pracy z uczniami
Część III. Szkolenie dla rady pedagogicznej – w poszukiwaniu ciekawych rozwiązań – metody
i formy wspierające nauczanie/uczenie się
Część IV. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu I stopień
Część V. Neuroedukacja – rewolucja w nauczaniu II stopień
Część VI. Szkolenie podstawowe z tablic interaktywnych
Część VII. Praktyczne ćwiczenia przy tablicy interaktywnej
Część VIII. Zajęcia doświadczalne jako strategia pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
Część IX. Trudność wyzwaniem dla najlepszych. Jak pracować z uczniem mającym kłopoty
z nauką?
Część X. Kurs podstawowy terapii systemowej – terapia rodzin
Część XI. Kurs specjalistyczne EEG Biofeedback
oraz sposób dokonywania oceny ich spełniania:
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w następujących oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu (Załącznik nr 1)
2) wykaz wykonanych (przeprowadzonych) co najmniej 3 szkoleń o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie (Załącznik nr 2)
3. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania:
1) od dnia 30.09.2017 do dnia 30.06.2018 / czas realizacji: 10 miesięcy, odpowiednio dla każdej Części zamówienia (ust. 1 Zapytania ofertowego)
2) miejsce realizacji zamówienia: odpowiednio dla każdej Części zamówienia (ust. 1 Zapytania)
Kryteria oceny ofert i ich waga:
- cena - waga 80 %
- doświadczenie - waga 20 %
doświadczenie (liczba zrealizowanych edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych, o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie),
Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
a. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do rozpatrywania jeżeli: oferta, spełnia wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert oraz oferta złożona została
w odpowiednim terminie,
b. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowe przedstawione powyżej.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danej części, zostanie obliczona wg
poniższego wzoru:
S = C + D
gdzie:
S – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” – waga 80%,
cena najtańszej oferty
C = ----------------------------------------------- x 80 %
cena badanej oferty
1% = 1 pkt
D – punkty uzyskane w kryterium „Doświadczenie wykonawcy” – waga 20%.
Doświadczenie wykonawcy:
- Zrealizowano 0-3 edycje szkoleń lub kursów specjalistycznych = 0 pkt.
- Zrealizowano 4 - 6 edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych = 5 pkt.
- Zrealizowane 7 i więcej edycji szkoleń lub kursów specjalistycznych = 10 pkt
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2017-09-08
10:03:42
|
Ilona Seredyńska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zapytanie anulowano w związku z koniecznością uszczegółowienia opisów. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?