- Strona główna
- Postępowanie ID 938964
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie usługi konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji CCTV zainstalowanych w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz w Sądach Rejonowych w Mogilnie, Nakle, Szubinie, Tucholi i Żninie.
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Góralski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-06-12 08:22:00
-
Składania2024-06-19 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-19 09:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Sądu Okręgowego w Bydgoszczy informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na: Wykonanie usługi konserwacji oraz obsługi awaryjnej systemów sygnalizacji włamania i napadu oraz telewizji CCTV zainstalowanych w Sądzie Okręgowym w Bydgoszczy oraz w Sądach Rejonowych w Mogilnie, Nakle, Szubinie, Tucholi i Żninie .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty bez podania przyczyny
Zamawiający wymaga:
- Wykonawca przedstawi aktualną koncesję MSWiA naprowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony technicznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia(Dz.U.2018.2142 t.j. z późn. zm.)
- Pracownik Wykonawcy musi posiadać licencje pracownika zabezpieczenia technicznego, wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji.
- Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem składania ofert.
- Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , a suma ubezpieczenia musi opiewać na kwotę nie niższą niż 100.000 zł.
Wykonawca przedstawi 3 referencje w zakresie przeglądów i konserwacji systemów SSWiN, CCTV o łącznej wartości min. 50 000 zł netto w ciągu ostatnich 3 lat., a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane. Dowodem potwierdzającym wykonanie usług są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
- Zamawiający nie dopuszcza zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Kwota w formularzu jest kwotą za jeden kwartał roku, w ramach umowy wystawionych powinno zostać 4 faktury
- warunki płatności:30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od 1 lipca 2024 roku do 30 czerwca 2025r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
UWAGA!
Wszelkie prace związane z modernizacją i rozbudową systemów nie są objęte ryczałtem kwartalnym i wymagają osobnego zlecenia ze strony Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 52 32-53-185
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?