Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/G/38/24 Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników/Delivery of a vibratory sieving machine for difficult metallic powder materials, including training of employees.

Aleskandra Richter
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych Oddział: IMN Gliwice
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2024 14:56:00
Składania : 21-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 21-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
[ENG -PL] STP_Sieving_Machine - ToR_SWZ_Przesiewacz [ZP_G_38_24].pdf pdf 862.57 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No.6Model provisions of the Agreement_Zał 6_Umowa wzór_Przesiewacz_ZP_G_38_24 popr2.pdf pdf 507.57 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No.8 to ToR_Supplier instruction - placing offers .pdf pdf 160.68 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
ENG - PL Att.No.7 Description of the subject matter of the contract - Zał 7_OPZ_Przesiewacz ZP_G_38_24 .pdf pdf 161.82 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Zał.nr 8_Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy 22.11.2023.pdf pdf 277.4 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No 1. Bid Form-Zał. nr 1 do SWZ_Formularz ofertowy pl eng v 3 popr2.docx docx 40.12 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No.4 capital group statement_Zał. nr 4 do SWZ_ośw_g_kap_ pl en v 3 pp.docx docx 18.94 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No.5 list of supplies_Zał. nr 5 Wykaz dostaw pl en v 3.docx docx 18.73 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No2 Statem.of no grounds for exclusion_Zał. nr 2 do SWZ OŚW.O BRAKU PODST. DO WYKLUCZ. na podstawie 125 ust.1 pl en v 3.docx docx 30.18 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Att.No.3 Third party obligations_.Zał. nr 3 do SWZ wzor-zobowiazania-podmiotu-trzeciego — pl eng v 3.doc doc 50.5 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
Ogłoszenie - o zamówieniu_08dc894a-c2ac-cef6-3c19-72000178714c.pdf pdf 54.52 2024-06-10 14:56:00 Postępowanie
[ENG -PL] STP_Sieving_Machine - ToR_SWZ_Przesiewacz [ZP_G_38_24] _po zmianie 18.06.2024.pdf pdf 861.66 2024-06-18 14:40:59 Publiczna wiadomość
Att.No.6Model provisions of the Agreement_Zał 6_Umowa wzór_Przesiewacz_ZP_G_38_24 po zmianie_18.06.2024.pdf pdf 507.63 2024-06-18 14:40:59 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie _ o zmianie ogłoszenia- 08dc8f93-3323-67d7-5bc3-100001e060c7.pdf pdf 24.57 2024-06-18 14:40:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-21 12:18 Aleskandra Richter Information od the opening of bids: on 21stof June 2024 Lukasiewicz Research Network - Institute of Non-ferrous Metals informs that in the proceedings No ZP/G/38/24, in which the subject of the contract is the Supply of a vibrating sifter for technologically difficult metallic powder materials together with employee training, the following Liczba wykonawców have been submitted.
The offer was submitted by:
1.VIBRA-TEC Sp. z o.o., ul. Brzozowicka 9, 42-500 Będzin, NIP 6252488429, Price : 295200.00 PLN, Warranty 36 months
2. Russell Finex NV Zandvoortstraat 20, Industriepark Noord C20, B-2800 Mechelen, Price : 357000,00 PLN, Warranty 24 months
Informacja z otwarcia ofert.: W dniu 21 Czerwca 2024 Sieć Badawcza Łukasiewicz- Instytut Metali Nieżelaznych informuje, że w postępowaniu nt. ZP/G/38/24, w którym przedmiotem zamówienia jest Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników, zostały złożone dwie oferty.
Ofertę złożyły:
1. VIBRA-TEC Sp. z o.o., ul. Brzozowicka 9, 42-500 Będzin, NIP 6252488429 Cena : 295200.00 PLN, Gwarancja 36 miesiące
2. Russell Finex NV, Zandvoortstraat 20, Industriepark Noord C20, B-2800 Mechelen, Cena : 357000,00 PLN; Gwarancja 24 miesiące.
2024-06-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia kwotę 350000,00 PLN netto./The contracting authority intends to allocate the amount of PLN 350000.00 net for the realization of the subject of the contract.
2024-06-18 14:40 Aleskandra Richter W dniu 14.06.2024 Wykonawca zadał następujące pytania i Zamawiający odpowiada:

Nawiązując do treści umowy UMOWA ZP/G/38/24 prosimy od odpowiedź na następujące pytania:
1) Ad. §6. Odbiory:

Pytanie: Czy jesteście Państwo skłonni do rezygnacji z poniższego zapisu/wymogu:
„2.Podstawą odebrania urządzenia będzie wykonanie testowego przesiewania 10 kg proszku o ziarnistości 0-300 μm w czasie 30 minut.
3.Próba obiorowa zostanie uznana za pozytywną jeśli:
1) Cały proszek zostanie przesiany w czasie nie dłuższym niż 30 minut,
2) Proszek zostanie rozdzielony na 4 frakcje: poniżej 20 um, 20-63 um, 63-90 um, powyżej 90 um, przy czym analiza sitowa wykaże że w danej frakcji udział proszku spoza spodziewanego zakresu będzie nie
większy niż 15%(wag.) „?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza rezygnacji z próby odbiorowej, zwraca jednak uwagę, że zgodnie z § 6 ust. 5 projektu umowy, cyt.: „Jeżeli w trakcie Odbioru Końcowego zostanie stwierdzone nienależyte wykonanie lub niewykonanie Umowy, Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin, nie krótszy niż 14 dni, do usunięcia naruszenia. Po wskazanym terminie Strony ponownie przystąpią do Odbioru Końcowego, zgodnie z ust. 2 i 3 niniejszego paragrafu.”

2) Ad. §7. Warunki gwarancji , punkt 2.:
Pokłady sit należą do elementów ulegających naturalnemu zużycie i nie są objęte gwarancja.
Odpowiedź: Zamawiający uwzględnia uwagę i w § 7 ust. 2 in fine dodaje zdanie:
„Pokłady sit należą do elementów ulegających naturalnemu zużycie i nie są objęte gwarancją.”

Pytanie: Czy możecie Państwo uwzględnić taki zapis w umowie?
3) Ad. §7. Warunki gwarancji, Punkt 7. : „Udzielona gwarancja nie narusza ani nie wyłącza uprawnień Zamawiającego przysługujących mu z tytułu rękojmi. Strony ustalają, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego, a termin na zgłoszenie wykrytej wady Strony ustalają na 30 dni od wykrycia wady.”
Pytanie: Okres rękojmi wynosi 12 miesięcy. Czy możecie Państwo zmienić poniższy zapis?
Odpowiedź: Zamawiający nie uwzględnia uwagi, gdyż okres rękojmi powinien być co do zasady równy okresowi gwarancji.

4) Ad. §8. Rozwiązanie Umowy, punkt 3.:
Pytanie: Co z wynagrodzeniem w poniższym przypadku:
„Wykonawca może odstąpić od Umowy wyłącznie w następujących przypadku nieprzystąpienia do Odbioru Końcowego przez Zamawiającego (o ile nie wynika to z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w szczególności od zaistnienia stanu siły wyższej) przez okres przekraczający 15 dni. „

5) Ad. §8. Rozwiązanie Umowy, punkt 4.:
Odpowiedź: Zamawiający wskazuje, iż takim przypadku wykonawca może żądać kary umownej i odszkodowania zgodnie z § 9 ust. 4 projektu umowy.
6) Ad. §9. Odpowiedzialność stron i kary umowne, punkt 4.:
Pytanie: Czy istnieje możliwość dodania poniższego zapisu (czerwona czcionka):
„Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Wykonawcy kar umownej w przypadku rozwiązania Umowy lub odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego – w wysokości 10% Wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 Umowy. W przypadku, gdy szkoda Wykonawcy przekracza wysokość ustalonej kary umownej, Stronom przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania” do wysokości poniesionych kosztów „ uzupełniającego na zasadach ogólnych. „
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację postanowienia na następujące:
"Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty na rzecz Wykonawcy kar umownej w przypadku rozwiązania Umowy lub odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego – w wysokości 10% Wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 1 Umowy. W przypadku, gdy szkoda Wykonawcy przekracza wysokość ustalonej kary umownej, Wykonawcy przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości poniesionych kosztów, na zasadach ogólnych."

Pytanie: Czy dopuszczacie Państwo możliwość wskazania firmy oraz rodzaju sprzętu w liście regencyjnej, która jest także Państwa wymogiem?
„Strony zobowiązują się nie dokonywać żadnych publicznych ogłoszeń, reklam ani nie przekazywać wiadomości związanych z Umową lub działaniami podjętymi w związku z realizacją wspólnych przedsięwzięć bez uprzedniego uzgodnienia z drugą Stroną. „
Odpowiedź: Zamawiający wystawi wykonawcy list referencyjny po prawidłowym wykonaniu zamówienia i upoważni wykonawcę do posługiwaniu się nim w obrocie gospodarczym.

W związku ze zmianami, Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 21.06.2024, oraz prosi Wykonawców o zapoznanie się i pobranie właściwych dokumentów z adnotacjami: po zmianie 18.06.2024. ( dokumenty w załaczeniu)

On 14.06.2024, the Economic Operator asked the following questions i the Contracting Authority responds:
Referring to the content of the contract draft no. ZP/G/38/24, please answer the following questions:
1) Re. §6 Acceptances:
Question: are you willing to waive the following provision/requirement:
" 2. The basis for acceptance of the equipment will be the performance of test screening of 10 kg of powder of grain size 0-300 µm for 30 minutes.
3. The acceptance test will be considered positive if:
1) All the powder will be sieved in Nie więcej than 30 minutes,
2) The powder will be separated into 4 fractions: below 20 um, 20-63 um, 63-90 um, above 90 um, with sieve analysis showing that in a given fraction the proportion of powder outside the expected rola w zespole will be Nie więcej than 15%(by weight)."?
Answer: The Contracting Authority does not allow the abandonment of the acceptance test, however notes that according to § 6.5 of the contract draft, quote: " If, during the Final Acceptance, improper performance lub non-performance of the Contract is found, the Contracting Authority shall komplet the Economic Operator an appropriate period, not shorter than 14 days, to remedy the breach. After the indicated date, the Parties will start the Final Acceptance again, in accordance with sec. 2 i 3 of this paragraph.”

2) Re. § 7 Warranty Conditions , item 2:
Screen decks are among the components subject to natural wear i tear i are not covered by the warranty.
Answer: The Contracting Authority Potwierdź the comment i adds the following sentence at the end of §7 sec. 2 :
"Screen decks are among the elements subject to natural wear i tear i are not covered by the warranty."

3) Question: the warranty period is 12 months. Can you please amend the following provision in §7 sec. 9. to include following provision in the contract?
" The granted guarantee does not infringe lub exclude the Contracting Authority's rights under the warranty stipulated in Polish law. The parties agree that this warranty period is 12 months od the date of signing the Final Acceptance Report, i the Parties komplet the deadline for reporting the detected defect to 30 days od the detection of the defect.
Answer: The ordering party does not take into account the comment, as the warranty period should, in principle, be equal to the warranty period.
4) Re. §8 Termination of the Contract, item 3:
Question: what about the remuneration in the following case:
"The Economic Operator may withdraw od the Contract only in the following cases of failure to proceed to the Final Acceptance by the Contracting Authority (unless due to reasons beyond the control of the Contracting Authority, in particular the occurrence of a Województwo of force majeure) for a period exceeding 15 days. "
Answer: The Contracting Authority indicates that in such a case, the Economic Operator may demand liquidated damages i compensation in accordance with §9.4 of the draft contract.
5) Question: Is it possible to Dodaj the following provision (in red font):
"The Contracting Authority shall be obliged to pay to the Economic Operator liquidated damages in the event of termination of the Agreement lub withdrawal od the Agreement by the Economic Operator for reasons attributable to the Ordering Party - in the amount of 10% of the gross remuneration specified in § 4 paragraph 1 of the Agreement. In the event that the Economic Operator 's damage exceeds the amount of the stipulated contractual penalty, the Parties shall have the right to claim compensation " up to the amount of the costs incurred " supplementary compensation under general rules of Polish law. "
Answer: The Contracting Authority agrees to modify the provision to the following:
" The Contracting Authority shall be obliged to pay contractual penalties to the Economic Operator in the case of the termination of the Contract lub withdrawal od the Contract by the Economic Operator for reasons attributable to the Contracting Authority – 10% of the Payment specified in § 4 section 1 of the Contract. However, if the Economic Operator ’s damage resulting od the events referred to in section 4 this paragraph exceeds the amount of agreed contractual penalties, the Parties have the right to claim supplementary compensation, limited to the cost incurred, on general terms of Polish law."

6) Question: do you allow the possibility of indicating the company i the Typ of equipment in the “regeneration list”, which is also your requirement?
"The parties agree not to make any public announcements, advertisements lub communicate news related to the Agreement lub activities undertaken in connection with the implementation of joint ventures without authorizing.
Answer: The Contracting Authority will issue a letter of reference to the Economic Operator after proper execution of the contract i authorize the contractor to use it for business purposes.

Due to the changes, the Contracting Authority extends the deadline for the submission of tenders to 21st of June 2024, i asks Economic Operators to read i download the relevant documents with notations: after the change 18.06.2024. ( the documents in attachment)

[ENG -PL] STP_Sievin [...].pdf

Att.No.6Model provis [...].pdf

Ogłoszenie _ o zmian [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 287