Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.97.2024.AS Dostawa chloru ciekłego w beczkach.

Aneta Sztuczka
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 10-06-2024 10:39:00
Składania : 17-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Znak sprawy FZ.38.97.2024.AS

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm., zwanej dalej „PZP”), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy PZP, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 443 000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest jako zamówienie sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) PZP, tzn. przedmiot zamówienia jest niezbędny do wykonywania statutowej, sektorowej działalności Spółki, a ramy tej działalności określono m. in. w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzania ścieków (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 757).

W związku z powyższym Zamawiający będzie kierował się w/w "Regulaminem".

 

Wymagania Zamawiającego:

 

  • Podana cena dostawy musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
  • Termin wykonania dostawy zgodnie z zapisami w umowie.
  • Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
  • Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostawy wykorzystane materiały spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
  • Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty aktualną kartę charakterystyki chloru.
  • Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego, Zamawiający odeśle towar na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu, wzorze umowy oraz załącznikach.
  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.

·         Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną, za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,

·         Wykonawca jest zobowiązany  w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:

 Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp.  z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń 


Powyższe nie dotyczy Wykonawców, którzy podpisali ofertę kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Aneta Sztuczka tel. 56 658 64 52

·         Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.

 

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Załączniki:

1.             Formularz oferty (zał. nr 1  oraz zał. nr 1A)

2.             Wzór umowy (zał. nr 2)

3.             Wzór „A” i  „B”

4.             Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

5.             Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1.doc doc 52 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
Zał. 1A.xls xls 25 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_wzór umowy.doc doc 232.5 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
WZÓR A.doc doc 32.5 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
WZÓR B.docx docx 13.52 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
1. Wytyczne, Polityka.doc doc 225 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
2. Polityka Jakości i Środowiska_2020.pdf pdf 505.75 2024-06-10 10:39:00 Postępowanie
Unieważnienie postępowania.doc doc 1654.5 2024-06-17 11:33:03 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 400.68 2024-06-17 11:33:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-17 11:33 Aneta Sztuczka W załączeniu pismo dot. unieważnienia postępowania.

Unieważnienie postęp [...].doc

Unieważnienie postęp [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa chloru ciekłego w beczkach. Zgodnie z załącznikiem 1A. 1 kpl. UJĘCIE WODY POWIERZCHNIOWEJ „DRWĘCA” EP
ul.Dworcowa 1B
87-162, Lubicz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu" (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Nie podlegam(y) przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). (0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
8 Oświadczenie podatnika VAT - Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Wykonawca posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK", lub zaprzeczyć wpisując słowo „ NIE” (0)
9 Oświadczenie RODO - Proszę -odpowiednio- (1) potwierdzić, że Wykonawca spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - wpisując obok słowo "TAK", albo (2) że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 164