Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPSI.42.25.1.2024 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK

Zbigniew Misiek
Gmina Miejska Turek
Termin:
Zamieszczenia : 07-06-2024 15:26:00
Składania : 18-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-06-2024 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy - oferty dodatkowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - 07.06.2024.pdf pdf 82.9 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - SWZ.pdf pdf 491.05 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 23.81 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO UMOWY - KARTA PRACY.docx docx 262.54 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 24.52 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP.docx docx 23.39 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1C - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 5 PZP.docx docx 25.27 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIAD. Z ART. 108 UST. 1 PKT 5 PZP.doc doc 44 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE.doc doc 42.5 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG.doc doc 36 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ OSÓB.docx docx 27.42 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 6 - PROJEKT UMOWY.pdf pdf 469.19 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 7 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP.docx docx 20.95 2024-06-07 15:26:00 Postępowanie
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ - 13.06.2024.pdf pdf 205.87 2024-06-13 15:51:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-19 10:15 Krzysztof Grzelka Turek, dnia 19 czerwiec 2024 r.
Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024



Unieważnienie postępowania

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku, zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania na podstawie treści przepisu z art. 255 pkt 6 ustawy z 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023 poz. 1605 z póź.zm) zwanej dalej ustawą.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie na „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” z uwagi na zapisy SWZ, w której błędnie określono dodatkowe kryterium oceny ofert „doświadczenie wykonawcy”. Zgodnie z art. 241 ust. 3 Pzp kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej.
Powyższe znajduje oparcie także w aktualnym orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej, m.in. w wyroku z dnia 5 lipca 2021 r. sygn. akt KIO 1669/21, w którym wskazano: Art. 241 ust. 1 p.z.p. wskazuje, iż kryteria oceny ofert muszą być związane z przedmiotem zamówienia. Ponadto art. 241 ust. 3 p.z.p. doprecyzowuje, iż kryteria oceny ofert nie mogą dotyczyć właściwości wykonawcy, w szczególności jego wiarygodności ekonomicznej, technicznej lub finansowej. Z treści tego przepisu wprost wynika zakaz stosowania kryteriów o charakterze podmiotowym, odnoszących się do właściwości wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Biorąc pod uwagę konstrukcję tego przepisu uznać należy, iż wyliczone w nim kryteria odnoszące się do właściwości wykonawcy mają charakter przykładowy. Do kategorii kryteriów tzw. podmiotowych należy zaliczyć również doświadczenie wykonawcy, gdyż dotyczy właściwości podmiotu, a nie cech przedmiotowych zamówienia które wykonawca ma zrealizować.

Uzasadnienie prawne:
Wskazana powyżej wada dokumentacji postępowania jest niemożliwa do usunięcia na obecnym etapie postępowania, bowiem po upływie terminu składania ofert niedopuszczalnym jest modyfikowanie treści SWZ. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 6 ustawy PZP: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 6) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec wadliwości zapisów SWZ, które naruszają zasadę legalizmu nakazującej przeprowadzenie postępowania zgodnie z przepisami ustawy PZP - ZAMAWIAJĄCY ZOBLIGOWANY JEST DO UNIEWAŻNIENIA POSTĘPOWANIA.
2024-06-18 11:02 Krzysztof Grzelka Turek, dnia 18 czerwiec 2024 r.

Numer referencyjny: MOPSI.42.25.1.2024


INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług pn.: „Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Miejskiej Turek” 2024/BZP 00357643/01 z dnia 2024-06-07

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcach, których oferty zostały otwarte:

OFERTA NR 1
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko:
PRM PARTNER SP. ZO.O. - Lider Konsorcjum
Reprezentowany przez Piotr Mazur – Prezes Zarządu
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): Ul. Widoczna 37
Miejscowość: 04-647 Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1.369.656,00 PLN
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 6 SZT.

OFERTA NR 2
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: Home -Express Sp. z o.o.
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): ul. Idzikowskiego 16,
Miejscowość: 00-710 Warszawa
CENA OFERTY Z VAT: 1 029 384,00 PLN
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 6 SZT.

OFERTA NR 3
Nazwa (firma) / Imię i nazwisko: FIRMA „GWARANT” – TOMCZYK SPÓŁKA JAWNA
Adres (ulica, nr lokalu / budynku): UL. RYNEK 3A
Miejscowość: 67-200 GŁOGÓW
CENA OFERTY Z VAT: 1 208 700,00 PLN
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: 10 SZT.
2024-06-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 1071000,00 PLN
2024-06-13 15:51 Zbigniew Misiek WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ UDZIELONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TRYBIE ART. 284 UST. 2 I 6 USTAWY PZP

WYJAŚNIENIA TREŚCI S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 310