Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2024 14:17:00 |
Składania : | 12-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2024 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2024-06-17 09:08 | Michał Haraburda |
Na
podstawie
art.
135
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
Zamówień
Publicznych
(Dz.U.
2019,
poz.
2019)
Zamawiający
informuje,
że
w
niniejszym
postępowaniu
w
dniu
10.06.2024
r.
wpłynęły
następujące
pytania
od
dwóch
potencjalnych
Wykonawców: Pytanie nr 1: Proszę o udzielenie odpowiedzi na pytania: 1. Jaki jest zakres obowiązków (prac) przy systemach USOS oraz SAP? 2. Czy sprzęt komputerowy/urządzenia sieciowe/serwery objęty jest gwarancją producenta? 3. Posiadane przez Zamawiającego systemy, programy objęte są wsparciem producenta? 4. Jaka jest ilość serwerów z podziałem na systemy operacyjne (ile Linux a ile Windows)? 5. W jakich godzinach/dniach ma być świadczona usługa? 6. Czy Zamawiający wymaga stałych wizyt? Odpowiedź: Ad.1. Instalacja nowych wersji oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemów SAP i USOS. Ad.2. Częściowo tak, znaczna część komputerów jest po zakończeniu gwarancji. Większość przełączników sieciowych HP ma gwarancję wieczystą. Ad.3. Tak większość używanych programów (Office, programy inżynierskie) jest objęta wsparciem producenta. Niektóre bardzo specjalistyczne do obsługi maszyn mogą być już nie wspierane przez producenta. Ad.4 W serwerowni mamy 10 maszyn fizycznych z bazowym systemem Linux. Całe środowisko jest zwirtualizowane, wobec tego nie można określić ile mamy maszyn wirtualnych. Są tworzone w zależności od potrzeb. Serwery pracują w układzie podwójnym z zaimplementowanym load balancingiem. Ad.5. Obsługa serwerów 24/7, natomiast komputery typu PC w standardowych godzinach pracy 8-16. Natomiast wszelkie prace „konserwacyjne” np. upgrade i update systemów/programów powinny być realizowane w godzinach późniejszych Ad. 6. Nie, oczekujemy wizyt w razie potrzeby. Pytanie nr 2: Czy zamawiający uzna w/w wymóg za spełniony, jeśli wykonawca wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat działalności, a jeżeli okres działalności jest krótszy wykonał w tym okresie – co najmniej 2 usługi administrowania systemami IT dla instytucji wyposażonych w co najmniej łącznie 150 stanowisk komputerowych oraz co najmniej łącznie 5 serwerów LINUX w okresie 12 miesięcy? Odpowiedź: Nie uznamy tak zaniżonego kryterium Pytanie nr 3: Jaka jest średnia comiesięczna ilość zgłoszeń, biorąc pod uwagę ostatnie 3 miesiące, najchętniej z podziałem na zgłoszenia ze względu na czas reakcji? Odpowiedź: Kilka do kilkunastu. Są to zgłoszenia typu brak możliwości wydruku, potrzeba aktualizacji oprogramowania, pomoc w obsłudze komputera. Awaria sprzętu sporadycznie. Są też potrzebne akcje typu: instalacja nowych wersji oprogramowania w salach komputerowych lub instalacja oprogramowania w nowo zakupionych komputerach. |
Komunikaty