Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZD-ZP.261.14.2024 Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego

Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2024 14:56:00
Składania : 17-06-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-06-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2024.14.Zał.3.Formularz ofertowy.docx docx 80.65 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.4.Oświadczenie.Art.125 ust.1.docx docx 79.46 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.SWZ.pdf pdf 925.3 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.1.Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 181.4 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.2.Projektowane postanowienia Umowy.pdf pdf 1598 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.7.Oświadczenie o aktualności.docx docx 80.6 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.8.Oświadczenie o aktualności.dot.Wykonawców wspólnie ubiegających się.docx docx 80.62 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.9.Oświadczenie o aktualności.Podmiot udostępniający.docx docx 80.77 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.5.Oświadczenie.Art.125 ust.4.docx docx 79.6 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.6.Oświadczenie.Art.125 ust.5.docx docx 79.46 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.12.Oświadczenie własne art.7 ust.1 podmiotowy środek dowodowy.Podmiot udostępniający.docx docx 78.8 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.13.Wykaz osób.docx docx 78.93 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.14.Dokumentacja robót.zip zip 432396.43 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.10.Oświadczenie własne art.7 ust.1 podmiotowy środek dowodowy.docx docx 79.16 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Zał.11.Oświadczenie własne art.7 ust.1 podmiotowy środek dowodowy.Konsorcjum.docx docx 79.1 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 130.66 2024-06-06 14:56:00 Postępowanie
2024.14.Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 359.29 2024-06-17 14:40:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-17 14:40 Zamówienia Publiczne INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art.222 ust.5 Prawa zamówień publicznych Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu (Zamawiający) udostępnia Informacje z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu pn. Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego z dnia 17 czerwca 2024 r. znak PZD-ZP.261.14.2024

2024.14.Informacja z [...].pdf

2024-06-17 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA
Na podstawie art.222 ust.4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz.1605) Zamawiający – Powiatowy Zarząd Dróg w Nowym Targu informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 46 740,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320