Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/00435/2024 Dostawa, montaż i uruchomienie kamery ze sterownikiem, histeroskopu oraz resektoskopu dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej

Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2024 14:59:00
Składania : 17-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-06-2024 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 2371.46 2024-06-06 14:59:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 Projekt umowy.doc doc 141 2024-06-06 14:59:00 Postępowanie
Zał nr 1-formualrz asortymentowo-cenowy.doc doc 113.5 2024-06-06 14:59:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe z dnia 06.06.2024 r..pdf pdf 338.17 2024-06-06 14:59:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 11.06.2024 r..pdf pdf 176.78 2024-06-11 09:22:46 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania Wykonawców z dnia 13.06.2024 R. .pdf pdf 230.43 2024-06-13 13:24:31 Publiczna wiadomość
Zał nr 1-formualrz asortymentowo-cenowy po zmianach.doc doc 114.5 2024-06-13 13:25:43 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 3 Projekt umowy po zmianach.doc doc 141 2024-06-13 13:25:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert zdnia 17.06.2024 r..pdf pdf 262.95 2024-06-17 14:11:45 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 18-06-2024.pdf pdf 235.96 2024-06-18 13:48:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-18 13:48 Karol Orkiszewski Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 18.06.2024 r.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-06-17 14:11 Karol Orkiszewski Informacja z otwarcia ofert z dnia 17.06.2024 r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-06-13 13:25 Jolanta Kiełczewska Załącznik Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy po zmianach
Załącznik Nr 3 Projekt umowy po zmianach

Zał nr 1-formualrz a [...].doc

Załącznik Nr 3 Proje [...].doc

2024-06-13 13:24 Jolanta Kiełczewska Treść pytań i odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 13.06.2024 r.
Informacja Zamawiającego o zmianie terminu składania i otwarcia ofert

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-06-11 09:22 Jolanta Kiełczewska Treść pytań i odpowiedzi na pytania wykonawców z dnia 11.06.2024 r.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa, montaż i uruchomienie kamery ze sterownikiem, histeroskopu oraz resektoskopu dla potrzeb Oddziału Położniczo-Ginekologicznego w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej - 1 szt. Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ogińskiego 6
58-506 , Jelenia Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Załączniki - Proszę uzupełnić i dołączyć wszystkie wymagane załączniki: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego oraz Załącznik Nr 1 –Formularz asortymentowo-cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia; 2. W przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 3. Katalogi, foldery (ze zdjęciami, rysunkami), w języku polskim na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi, użytkowymi, bądź inny dokument potwierdzający wymogi Zamawiającego wystawiony przez wytwórcę, autoryzowanego przedstawiciela; 4. Zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych; 5. Deklaracja zgodności oferowanego wyrobu wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. o wyrobach medycznych (tj.Dz. U. z 2022 r. poz. 974 ze zm.); 6. Certyfikat CE. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 307