Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup usług zdrowotnych – badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej w kierunku określenia czynników ryzyka chorób układu krążenia dla uczestników i uczestniczek poznańskich wydarzeń prozdrowotnych, organizowanych przez Miasto Poznań w przestrzeni miejskiej w 2024 r.

Elżbieta Jankowiak
Miasto Poznań Oddział: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-06-2024 09:29:00
Składania : 18-06-2024 10:18:00
Otwarcia : 18-06-2024 10:23:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe

    I. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług polegających na wykonaniu badań z zakresu profilaktyki kardiologicznej w kierunku określenia czynników ryzyka chorób układu krążenia dla osób dorosłych, podczas wydarzeń prozdrowotnych organizowanych lub współorganizowanych przez Miasto Poznań w przestrzeni miejskiej Poznania. Odbiorcami usług będą osoby dorosłe, które zgłoszą się do  punktu diagnostycznego zapewnionego przez Wykonawcę (tzw. Strefy Cardio).


II. Istotne warunki realizacji zamówienia: 


     1. Zakres kompleksowej usługi dotyczący jednego uczestnika powinien obejmować:

 

                      a)  rejestrację uczestnika do badań w Strefie Cardio, przeprowadzenie wywiadu medycznego,

b)  badanie EKG z opisem oraz interpretacją medyczną,

c)  badanie poziomu cholesterolu całkowitego i glukozy,

d)  pomiar ciśnienia tętniczego, tętna i saturacji,

e)  obliczenie wskaźnika BMI,

f)   porady dietetyka, edukacja w zakresie zdrowego odżywiania, 

g) udostępnienie wyników badań osobie badanej wraz z ich omówieniem, określenie czynników ryzyka chorób układu krążenia u badanego oraz działania edukacyjne z zakresu profilaktyki chorób układu krążenia.   

 

      2. Usługi będą realizowane w następujących terminach i lokalizacjach: 

 

a) 6 lipca – Strefa Zdrowia w ramach cyklu wydarzeń miejskich „Poznań w Formie”,  Park Cytadela,  

b) 13 lipca – Biała Sobota na Rodzinnym Ogrodzie Działkowym im. F. Roosevelta, ul. Lechicka 105,

c)  24 sierpnia – Strefa Zdrowia w Centrum Profilaktyki "Świt”, ul. Świt 34/36,

d) 31 sierpnia – Strefa Zdrowia w ramach cyklu wydarzeń miejskich „Poznań w Formie”, Krzesiny, park przy dworku w Krzesinach, ul. Krzesiny 13,

       3. Czas realizacji usługi podczas jednego wydarzenia (w zależności od terminu oraz lokalizacji) maksymalnie 5 godzin.  


            4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który spełnia poniższe warunki:

a) zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w zorganizowanym przez niego punkcie diagnostycznym we wskazanych przez Zlecającego lokalizacjach i terminach, z należytą starannością, zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej oraz przy zachowaniu zasad etyki zawodowej,

b) zobowiązuje się do wykonania badań za pomocą certyfikowanych urządzeń/aparatów diagnostycznych, a osoby przeprowadzające badania będą posiadać odpowiednie uprawnienia.

         5. Dopuszcza się możliwość realizacji zamówienia przez więcej niż jeden podmiot medyczny lub osoby posiadające odpowiednie            uprawnienia na terenie kraju na podstawie oddzielnych umów zawartych z każdym z wybranych Wykonawców.


    III. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

      85121000-3 usługi medyczne 

    IV. Termin wykonania zamówienia:

     od dnia podpisania umowy do maksymalnie 30 września 2024 r. 

    V. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

              1.  Cena brutto (w PLN), która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy.

              2.  Potencjalna liczba osób, które  mogą być przebadane podczas jednego wydarzenia.

              3.   Kwalifikacje i liczba osób zaangażowanych w realizację Strefy Cardio.

               4.  Możliwość i i sposób zorganizowania przez Oferenta punktów diagnostycznych (Stref Cardio) w przestrzeni miejskiej (np. namioty eventowe/domki drewniane/ busy, inne)       

              5.  Spełnienie warunków określonych w pkt. II niniejszego zapytania.

    VI. Opis sposobu przygotowania oferty:

               1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

               2.  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

              3. Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

              4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

              5. Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

              6. Za kompletność oferty odpowiada Oferent.  

              7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

                           a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

                           b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty

                               towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie 

                               czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

                           c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w

                               złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

                           d) Obowiązująca stawka podatku VAT:  zwolnione.

    VII. Zasady płatności:

     Zgodnie z § 2 Wzoru umowy.

    VIII. Opis procedury:

             1. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt V niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający

                 zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

             2. Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe,

                 pisarskie, inne.

             3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który

                 otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

             4. Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na

                 równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

             5. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

   IX. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

         1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

         2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na

             adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

         3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania

            realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej

            oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo

            zamówień publicznych.

         4. Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez

            Wykonawcę.

         5. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez

             okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

        6. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

            a). dostępu do swoich danych osobowych;

            b). żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

            c). wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są

                przetwarzane;

            d). żądania usunięcia danych, gdy:

                 • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

                 • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                 • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

            e). żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

                 • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

                 • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

                 • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane

                   dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

                • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad

                  podstawę takiego sprzeciwu.

         7. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         8. Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod

             regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

         9. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym 

          profilowaniu.

       10. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub

           zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    X. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

      XI. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    XII. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy, których postanowienia w pełni akceptuje.


Zamawiający informuje, iż do wyboru najkorzystniejszej oferty nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. 


W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 54 59

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Publikacja niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Prezydenta Miasta Poznania  i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie praw ze strony Oferenta do zawarcia umowy.


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR umowy -Badania w Strefie Cardio - wydarzenia 2024.docx docx 39.9 2024-06-12 09:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Strefa Cardio.docx docx 16.22 2024-06-12 09:29:00 Kryterium
Załącznik Nr 2 do zapytania Strefa Cardio na wydarzeniach.docx docx 18.1 2024-06-12 09:29:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa wykonania badań z zakresu profilaktyki kardiologicznej w dniu 6 lipca Badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej w Strefie Cardio podczas wydarzenia prozdrowotnego w dniu 6 lipca. 1 usługa - (0)
2 Usługa wykonania badań z zakresu profilaktyki kardiologicznej w dniu 13 lipca Badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej w Strefie Cardio podczas wydarzenia prozdrowotnego w dniu 13 lipca. 1 usługa - (0)
3 Usługa wykonania badań z zakresu profilaktyki kardiologicznej w dniu 24 sierpnia Badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej w Strefie Cardio podczas wydarzenia prozdrowotnego w dniu 24 sierpnia. 1 usługa - (0)
4 Usługa wykonania badań z zakresu profilaktyki kardiologicznej w dniu 31 sierpnia Badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej w Strefie Cardio podczas wydarzenia prozdrowotnego w dniu 31 sierpnia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Potencjalna liczba osób, które mogą być przebadane podczas jednego wydarzenia 20% Oszacowana liczba osób, które mogą być mogą być przebadanie podczas 5 godzin trwania jednego wydarzenia. Proszę wpisać liczbę osób w polu obok. (0)
3 Kwalifikacje i liczba osób zaangażowanych w realizację Strefy Cardio 20% Proszę wypełnić załącznik określając kwalifikacje poszczególnych osób zaangażowanych w realizację Strefy Cardio np. kardiolog, internista, pielęgniarka, dietetyk, ratownik medyczny, rejestratorka lub innych osób oraz określić ich liczbę. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 2 do za [...].docx

(0)
4 Możliwość i sposób zorganizowania przez Oferenta punktów diagnostycznych (Stref Cardio) w przestrzeni miejskiej 10% Proszę wypełnić załącznik, wpisując, w jaki sposób oferent zapewni zorganizowanie we własnym zakresie punktów badań dla celów realizacji Stref Cardio w przestrzeni miejskiej i proszę opisać w jakiej formie planuje zorganizować strefę badań, np. zapewni namioty eventowe/domki drewniane/ busy itp.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do za [...].docx

(0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki płatności - Płatność w terminie do 21 dni od daty dostarczenia do Urzędu Miasta Poznania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszego postępowania, do max. 30 września 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią zapytania ofertowego - Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią zapytania ofertowego na wykonanie usług zdrowotnych z zakresu profilaktyki kardiologicznej wśród uczestniczek i uczestników miejskich wydarzeń prozdrowotnych organizowanych przez Miasto Poznań w 2024 r. i akceptuje wszystkie określone w nim warunki realizacji zamówienia. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
9 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy - Oświadczam, że wzór umowy został przeze mnie zaakceptowany i w przypadku wyboru złożonej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy, sporządzonej na załączonym wzorze, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
10 Oświadczenie o upoważnieniu do wykonania usług - Oświadczam, że prowadzę działalność gospodarczą, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej oraz zapewniam wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia, a osoby realizujące usługi będące przedmiotem zamówienia posiadają dokument uprawniający do ich realizacji na terenie kraju. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
11 Oświadczenie o rachunku bankowym - Oświadczam, że jestem jedynym posiadaczem rachunku, na który, w przypadku zawarcia umowy z Zamawiającym, zostaną przekazane środki, i zobowiązuję się go utrzymywać do chwili zaakceptowania rozliczenia tych środków pod względem finansowym i rzeczowym. Proszę wpisać TAK lub NIE. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 155