Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11 Projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z wyniesieniem dla pięciu zatok autobusowych we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2024 13:55:00
Składania : 13-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-06-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Zamawiający, Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie  Regulaminu udzielania zamówień na usługi, dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia „Projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z wyniesieniem dla pięciu zatok autobusowych we Wrocławiu”

 

1.       Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest Projekt tymczasowej organizacji ruchu (z uzyskaniem zatwierdzenia) wraz wyniesieniem na czas remontu pięciu zatok autobusowych we Wrocławiu. Poniżej lokalizacje zatok:
1) ul. Kamienna – pomiędzy ul. Łódzką a Borowską, zatoka po stronie północnej, obsługuje przystanek nr 21142 „Borowska” w kierunku Nowy Dwór;

2) ul. Borowska – pomiędzy ul. Przestrzenną a Kamienną, zatoka po stronie zachodniej, obsługuje przystanek nr 21103 „Borowska” w kierunku Krzyki/Tarnogaj;

3) ul. Broniewskiego – skrzyżowanie ul. Broniewskiego – Żmigrodzka – al. Kasprowicza

wlot zachodni od ul. Broniewskiego, zatoka po stronie północnej, obsługuje przystanek nr  23141 „Broniewskiego” w kierunku ul.  Obornicka;

4) pl. Powstańców Warszawy – jezdnia w kierunku pl. Dominikańskiego, zatoka po stronie północnej, obsługuje przystanek nr 20302 „Poczta Główna” w kierunku Krzyki;

5) pl. Wróblewskiego – skrzyżowanie z ul. Tramwajową, obsługuje przystanek nr 24504 „Tramwajowa” w kierunku pl. Grunwaldzki.

2.       Termin realizacji zamówienia:

Termin zatwierdzenia i wyniesienia tymczasowej organizacji ruchu uzależniony jest od prowadzonych robót budowlanych, polegających na remoncie nawierzchni zatok autobusowych. Roboty będą prowadzone sukcesywnie, po jednej zatoce jednocześnie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę ORZ o planowanym remoncie minimum na miesiąc przed rozpoczęciem robót. Wyniesienie tymczasowej organizacji na czas trwania remontu (szacowany czas 4 tygodnie) dla każdej z zatok. 

3.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):

brak

4.       Kryteria oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi):

Cena – 100%

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.

 

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.

Zamawiający informuje także, że oferty składane w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności.”.

Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.

1.       W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie mogą być udostępniane.

2.       Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne. Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.

 

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 885 779 813

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt ORZ wraz z wyniesieniem - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 208