Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-06-2024 13:55:00 |
Składania : | 13-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający, Miejskie
Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na usługi,
dostawy i roboty budowlane przez MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu zwraca się z
zapytaniem ofertowym, dotyczącym realizacji zamówienia „Projekt tymczasowej organizacji ruchu wraz z wyniesieniem dla pięciu zatok autobusowych we
Wrocławiu”
1.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest Projekt tymczasowej organizacji ruchu (z uzyskaniem zatwierdzenia)
wraz wyniesieniem na czas remontu pięciu zatok autobusowych we Wrocławiu.
Poniżej lokalizacje zatok:
1) ul. Kamienna – pomiędzy ul. Łódzką a Borowską, zatoka po stronie północnej,
obsługuje przystanek nr 21142 „Borowska” w kierunku Nowy Dwór;
2) ul.
Borowska – pomiędzy ul. Przestrzenną a Kamienną, zatoka po stronie zachodniej, obsługuje
przystanek nr 21103 „Borowska” w kierunku Krzyki/Tarnogaj;
3) ul. Broniewskiego
– skrzyżowanie ul. Broniewskiego – Żmigrodzka – al. Kasprowicza
wlot zachodni
od ul. Broniewskiego, zatoka po stronie północnej, obsługuje przystanek nr 23141 „Broniewskiego” w kierunku ul. Obornicka;
4) pl.
Powstańców Warszawy – jezdnia w kierunku pl. Dominikańskiego, zatoka po stronie
północnej, obsługuje przystanek nr 20302 „Poczta Główna” w kierunku Krzyki;
5) pl.
Wróblewskiego – skrzyżowanie z ul. Tramwajową, obsługuje przystanek nr 24504
„Tramwajowa” w kierunku pl. Grunwaldzki.
2. Termin
realizacji zamówienia:
Termin zatwierdzenia i wyniesienia tymczasowej organizacji ruchu uzależniony jest od prowadzonych robót budowlanych, polegających na remoncie nawierzchni zatok autobusowych. Roboty będą prowadzone sukcesywnie, po jednej zatoce jednocześnie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę ORZ o planowanym remoncie minimum na miesiąc przed rozpoczęciem robót. Wyniesienie tymczasowej organizacji na czas trwania remontu (szacowany czas 4 tygodnie) dla każdej z zatok.
3. Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich
spełniania (jeżeli występują lub są wymagane):
brak
4. Kryteria
oceny ofert (z podaniem rodzaju i wagi):
Cena – 100%
Zapraszamy
do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy,
że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
-
niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany
zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA
SOBIE TAKŻE PRAWO DO UNIEWAŻNIENIA ZAPYTANIA NA KAŻDYM ETAPIE BEZ WSKAZANIA
PRZYCZYNY TAKIEJ DECYZJI.
Zamawiający informuje także, że oferty składane
w zapytaniu są jawne od chwili ich otwarcia i mogą być udostępniane,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli
Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnice przedsiębiorstwa (art. 18 ust. 3 Pzp), w szczególności
określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w
art. 11 pkt. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, zgodnie z którym „przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie
się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub
inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub
w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane
osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne
dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji
lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności,
działania w celu utrzymania ich w poufności.”.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o nazwach,
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte; cenach lub kosztach zawartych w ofercie.
1. W sytuacji kiedy oferta zawiera informacje
stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa informacje te powinny być zawarte w
osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie (np. w nazwie pliku), że nie
mogą być udostępniane.
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
niewłaściwe zabezpieczenie przez Wykonawcę dokumentów określonych jako tajne.
Jeżeli zastrzeżone przez Wykonawcę informacje nie stanowią tajemnicy
przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, Zamawiający
zobowiązany jest do ujawnienia tych informacji w ramach prowadzonego zapytania.
W
przypadku pytań:
-
merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego" lub pod nr tel. 885 779 813
-
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy,
że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego
jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości
z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty