Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe - Kontrola stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska przy obiektach KM PSP w Poznaniu (JRG1, 4, 6, 7, 8).

Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2024 23:21:00
Składania : 14-06-2024 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Kontrola stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska przy obiektach KM PSP w Poznaniu (JRG1, 4, 6, 7, 8).

Szanowni Państwo,

Państwowa Straż Pożarna w Poznaniu zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty 

na wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska przy obiektach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu tj.:

* budynek JRG1 - separator substancji ropopochodnych na kanalizacji deszczowej

(ul. Wolnica 1, 60-995 Poznań),

* budynek JRG4 - zbiornik na deszczówkę, separator substancji ropopochodnych na kanalizacji deszczowej

(ul. Stefanii Wojtulanis-Karpińskiej 7, 60-406 Poznań),

* budynek JRG6 - separator substancji ropopochodnych na kanalizacji deszczowej

(ul. Rudzka 1, 60-995 Poznań),

* budynek JRG7 – przepompownia kanalizacji deszczowej i ścieków, zbiornik na deszczówkę, separator substancji ropopochodnych na kanalizacji deszczowej

(ul. Bobrzańska 6, 61-248 Poznań),

* budynek JRG8separator substancji ropopochodnych na kanalizacji deszczowej

(ul. Obornicka 1, Bolechowo).

Termin realizacji: wrzesień 2024 r.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. +48477716357 +48509861233 w godzinach 8.00-15.00.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do końca września 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 258