Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DI/10/2024 DI - Dostawa sprzętu komputerowego: komputery-4szt, lapotop-1 szt., monitory -2szt.

Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2024 11:33:00
Składania : 13-06-2024 12:00:00
Otwarcia : 13-06-2024 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Miejskie  Przedsiębiorstwo  Energetyki  Cieplnej  Sp. z o.o.  ul. Spółdzielcza  12,  64-100  Leszno, tel. 65 5256000, fax. 65 5256073 ogłasza  przetarg  nieograniczony na dostawę urządzeń informatycznych komputery -4szt., laptop -1 szt., monitory- 2szt.:  – numer postępowania DI/10/2024.

Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

Materiały przetargowe można  pobrać ze strony zamawiającego z platformy zakupowej OpenNexus:  https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno. 

Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.

Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona.

Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od otrzymania powiadomienia o wyborze oferty. 

Wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz opis przedmiotu zamówienia zawarto w Instrukcji przetargowej nr DI/10/2024 stanowiącej załącznik do niniejszej procedury. W postępowaniu wymagane jest załączenie dokumentów wymaganych niniejszą instrukcją.

Oferty  należy składać na Platformie Zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do  dnia  13.06.2024 godz. 10.00 

W przypadku:

- pytań merytorycznych do postępowania: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"

- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00, lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia przez Dział Rozwoju i Inwestycji MPEC. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IP10- dostawa komputerów.pdf pdf 223.21 2024-06-04 11:33:00 Postępowanie
zal1- cz. formalna.doc doc 61 2024-06-04 11:33:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa komputera stacjonarnego DELL Optiplex 7010 SFF Plus z procesorem i5-13500, RAM 16GB, Dysk: 256GB SSD, system Windows 11 Pro zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w ustępie 2.2 i 2.3. instrukcji przetargowej 4 szt. Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lesznie
Spółdzielcza 12
64-100, Leszno
(0)
2 Dostawa laptopa DELL Latitude 3540 15.6. FHD z procesorem i5-1335U, RAM 16GB, Dysk: 512GB SSD zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w ustępie 2.2 i 2.3. instrukcji przetargowej 1 szt. - (0)
3 Dostawa monitora DELL E242HS 23.8. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami zawartymi w ustępie 2.2 i 2.3. instrukcji przetargowej 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki gwarancji - Proszę podać udzielany czas gwarancji lub załączyć wzór karty gwarancyjnej z której ten okres wynika (0)
3 Termin realizacji - zgodnie z wymaganiem w IPO ust.2.3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub podać własny termin (0)
4 Formularz formalny wg zał. 1 - wypełnić i podpisać, a następnie załączyć skan dokumentu lub załączyć dokument podpisany elektronicznie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Akcpoetacja terminu płatności 21 dni od daty dostawy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie do celów RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.13 lub art.14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - proszę potwierdzić "POTWIERDZAM" lub złożyć oświadczenie o podstawie wyłączenia (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 446